kertokaa mulle

onko muilla samanlaisia vaikeuksia kun mulla!!

elikkä meill on 19 vuotta ikä eroo
ja nyt isäntä on ollut muuttunut ihan vain "kaveriksi" joten ei tahdo seksiä mun kans muutekun kerran pari kuukaudessa.. ja vain huosut pois taktiikalla sittenkää..

olen sanonut että koitekaan kaikkee kivaa ja erilaista mut ei...

mitä mun pitäs tehdä??

olen jo miettinyt et tahdonko olla tälläisessä suhteessa kovin kauaa..
Meillä on yhteinen yritys joten lähtö ei oikeen ole hyvä idea mut en tahdo olla koko elämääni pelkästään töissä hänellä niin kuin nyt tuntuu :'(

Olisko teillä vaan sellainen tylsempi kausi menossa parisuhteessa, oletteko kauan olleet yhdessä? Kaikillahan tuppaa välillä puskemaan arki parisuhteen päälle.

Meilläkin miehen kanssa on ikäeroa reilusti (27--->40v) ja yhteistä yritystoimintaakin harjoitettu. Itse huomasin jo parin vuoden jälkeen, että yhteiset työt eivät ole meidän juttu. Itse asiassa halusin ihan omaa tekemistä ja lähdin opiskelemaan. Oletko sinä kenties samassa vaiheessa? Onko sinulla ja miehelläsi tarpeeksi omaa tekemistä/harrastuksia? Harvassa ovat varmaan ne pariskunnat, jotka kykenevät ongelmitta hääräämään yhdessä 24/7 työ- ja parisuhde-elämien suloisessa sekamelskassa...

Toisaalta, jos edelliset asiat eivät tunnu tutuilta, voihan sun miehes olla pelkästään väsynyt tai stressaantunut/kiireinen, kuten yrittäjien "kuuluu ollakin" =) . Ihmettelen kyllä, miksi sulla ei ole hänen käytöksensä syystä minkäänlaista hajua. Puhutteko tarpeeksi tunteistanne tai ylipäätään yhteisistä asioistanne?

Kannattaa miettiä, voisitko tehdä ensin itse omille asiollesi jotain elämänlaadun parantamiseksi, ennenkuin lähtisit sitä mieheltäsi vaatimaan. Toista kun ei mielestäni voi muuttaa, vaan muutoksen tulee lähteä omasta itsestään. Käytännössä se tarkoittaa puolison kanssa keskustelemista ja oman elämänsä hallintaa. Kun on itsellä hyvä olla, ymmärtää toista paljon paremmin.

Jospa saisit tästä edes jotain ajatustoimintaa edistävää vinkkiä ;) .

13 vuotta aviossa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Liitosta on 3 yhteistä lasta ja minulla oli entisestä suhteesta jo yksi lapsi. Alussa kaikki oli ihanaa ja aurinkoista, mutta vuosien varrella asiat alkoivat muuttua ja pikkuhiljaa alkoi tuntua, ettei mitään muuta yhteistä ollut kun lapset. Sitä ikäänkuin kasvettiin erilleen, ja eipä sitä jutun juurtakaan tuntunut olevan kuin lapsista ja mitä tänään syötäisiin linjaa.... Viimeiset 4 vuotta ennen eroa ei seksikään enään maistunut. Olimme siis puhtaasti kavereita. Ja nyt eron jälkeen olemme edelleen kavereita, tai ainakin todella hyvissä väleissä uudesta suhteestani huolimatta ja puhumme puhelimessa päivittäin, lähinnä tietenkin lapsista yms. :)

Yhteistyössä