Kertokaa mulle, onko tämä tyttö- vai poikamaha?

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Tyttö..Tai mulla tyttö mahat on ollut tuollaisia.. Verrattuna kakkoseen joka on poika ja maha "levisi" sivuille.

Lisään vielä,että odotan ultran mukaan tyttöä ja mulla samanlainen masun malli..
ja jo kahden edellisen tytön kanssa samanlainen..

Mutta kerroppa sitten kumpi tuli :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ei osaa sanoa oisko edestä päin kuvaa?

No tuossa näkyy vähän paremmin edestä, vaikka onkin sivuviistosta otettu...
Niin ja takaatapäin ei tosiaan vielä yhtään maha näy, vaan kaikki pullottaa edessa. Viikkoja nyt 31 + 3. :heart:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1014888.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Poika!Tyttö leviää sivulle ja poika pullottaa edessä.

Kai se on sitten yksilöllistä kuitenkin... Mummini sanoi aina, että hänellä tytöt olivat alempana ja leveämpänä, pojat pallona "lähellä äidin sydäntä". Itse sain tytön, eikä levinnyt mitenkään kovasti, vaan oli tuossa edessä.

Noi mahanmuotojutut on ihan höpöhöpöä. Ruuminrakenne, oireet yms on jokaisella naisella erilaisia. Niin mullakin näyttää ultrassa poikaa, ja äitini kivenkovaan povaa tyttöä, kun tuo perspää on levinnyt. Näistä vanhoista uskomuksista oli joskus artikkelikin lehdessä. Mikään näistä mahanmuodoista, pahoinvoinnista, finneistä, himoista ei pidä paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Napsukka:
Noi mahanmuotojutut on ihan höpöhöpöä. Ruuminrakenne, oireet yms on jokaisella naisella erilaisia. Niin mullakin näyttää ultrassa poikaa, ja äitini kivenkovaan povaa tyttöä, kun tuo perspää on levinnyt. Näistä vanhoista uskomuksista oli joskus artikkelikin lehdessä. Mikään näistä mahanmuodoista, pahoinvoinnista, finneistä, himoista ei pidä paikkaansa.

Kaipa se noin oikeasti on..mullakin on pitkä selkä, niin se on selvä, ettei tuo maha leviä sivulle niin helposti..

Hauska näitä arvailuja on kuitenkin tehdä, ja katsoa sitten kuinka käy! =)

Tuitsun vastaukseen asti näyttäisi olevan veikkaukset poika 9 - tyttö 6 :D

Yhteistyössä