kertokaa mulle,mksi aina se mies on siellä raksalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
miksi aina se nainen jää kotiin tai menee "auttamaan" miestä talonrakennuksessa?
jos tuntuu siltä että mies on aina sielä raksalla niin miksei se nainenkin vois(jos ei mahdollista saada lastenhoitajaa)mennä välillä sinne raksalle miehen sijaan ja yritää edes tehdä niin paljon kun pystyy?

meillä mies on tehnyt hankalat jutut tai sellaiset mihin tarvitaan ihan oikeeta tietotaitoa,mulle se on jättänyt sitten semmoset hommat jotka mulla on hallussa...

siks kun se ukko ei osaa kotona pestä pyykätä ja laitta niin kuin rouva haluaa. sitten joutuu rouva tekemään ukon jäljet uudestaan ja ukko kuuntelemaan vielä napinat päälle.

Se tekee, joka osaa, olipa asia mikä tahansa.

Talon rakennus yms. vastaavat hommat on sen verran fyysisiä, ettei mulla ainakaan kunto kestäisi.
Enkä osaisi käyttää niitä kaiken maailman koneita mitä tarvitaan, naulaisin naulat vinoon ja sahaisin kieroon. Enkä edes halua oppia.

Meilä minä teen maalaus- ja tapettiremontit yms. vastaavat. Minä pidän niistä, mies inhoaa. Ja kun minä teen pintarempan, mies hoitaa lapset.

Kovin pieniä lapsia en minä veisi / ottaisi mukaan rakennustyömaalla. Siellä kun pitäisi töiden edistyä eikä se onnistu jos koko ajan pitää katsoa muksujen perään. Lisäksi se on hiukan liian vaarallinen paikka leikki-ikäisille.
Eihän kirvesmieskään ota töihin mukaan mitään päiväkoti-ikäisiä lapsia, miksi hartiapankilla tehtävään omakotitalo-työmaalle pitäisi muksut raahata...

Autoin miestä raksalla, jos sain parituntia vapaata lapsista. Ostin itselle jopa oman vasaran, jolla paukuttelin menemään. Maalausta tein, tiilejä kannoin, paklasin, liisteröin yms. Se oli kivaa aikaa. Kolmannelta lapselta mulla puhkes kalvot, kun olin olohuoneen lattiaa laittamassa :D vieläkin on hauska juttu kaveripiirissä

Edit; onneksi ei laminaatti kärsiny lapsivedestä

Yhteistyössä