KERTOKAA MULLE! MITEN MIEHEN VOI RAISKATA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja looginen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
täällä on jo asiantuntijat paikalla, turha enää sanoa mitään... :o

no kyllähän sie tiiät, palsta TÄYNNÄNSÄ akkoja jotka ehdottomasti KAIKKI tietää miten miehen fysiologia toimii ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
[
ai??? kerroppas tätille jotta mitenkä epäuskottava tilanne se taas onkaan! anna tulla nyt, kun kerta siulla tuntuu tätä kokemusta tästä olevan. kerro sie ensin niin mie kerron sen jäläkeen miten asia toellisuuessa voi olla...

Niin, että jollei yhtään tee mieli tai on suorastaan ällöttävä olo kumppanista, niin tuskin se alapää ihan omia aikojaan alkaa elämöidä.

Kannattasko miettiä mitä lööpeistä uskoo ja mitä ei, ennekun vaivaa päätään noin syvällisellä pohdinnalla. Mutta miks ei voi muka raiskata, luokitellaanhan raiskaukseksi vaikka ois b-rappuun se muija työntänyt jotain tai muuten väkisin tehnyt seksuaalista väkivaltaa, ei siihen munaa tartte.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[
ai??? kerroppas tätille jotta mitenkä epäuskottava tilanne se taas onkaan! anna tulla nyt, kun kerta siulla tuntuu tätä kokemusta tästä olevan. kerro sie ensin niin mie kerron sen jäläkeen miten asia toellisuuessa voi olla...

Niin, että jollei yhtään tee mieli tai on suorastaan ällöttävä olo kumppanista, niin tuskin se alapää ihan omia aikojaan alkaa elämöidä.

väärin... nimim. kokemusta tästäkin...

ei kannate huuella mitään täysinä totuuksina

[

Niin mutta eihän kukaan kai harrasta seksiä kaikkien sellaisten kanssa, joiden kanssa PYSTYISI?

Vai nyt meinaat, että jos mies on oikein hyvännäköinen, niin sellainen ei pysty raiskata ketään. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja runoilijasirkka:
Taikka laittamalla jotain sen suoleen. Tai koskemalla väkisin sukupuolielimiin.

Tiesit kai, että naisellakin on paisuvaiskudosta, joka tuskin myöskään toimii jos toinen tulee ja raiskaa. Ei naisellakaan seiso, jos ei tee mieli.

Tätäkään mä en tajunnut, kai sitä naisen voi raiskata, vaikka sen ei tekisi mieli.

Ja edelleenkään vaikka sulla ois mikä kudos niin ei ole kikkeliä, joka seisoisi.

Tiesit kai, että naisellakin on paisuvaiskudosta, joka tuskin myöskään toimii jos toinen tulee ja raiskaa. Ei naisellakaan seiso, jos ei tee mieli.

Tätäkään mä en tajunnut, kai sitä naisen voi raiskata, vaikka sen ei tekisi mieli.

Ja edelleenkään vaikka sulla ois mikä kudos niin ei ole kikkeliä, joka seisoisi.

No miehenkin voi raiskata, vaikka sillä ei tekisi mieli, tunkeutumalla miehen seksuaaliselle alueelle.

Vai jos vemppii ja koskee miehen sukupuolielintä vaikka mies ei halua sitä, niin mitä se sitten on? vähänkö vain ikävä teko, mutta ei muuta?

Kyllä eräs tuttava mies kertoi joskus, et oli baari-illan päätteeksi yöpynyt kaverinsa kämpillä ja siellä oli ollu muitakin. Aamusella kuulemma aina normisti aamuseisokki päällä, ni nyt olikin sit heränny siihen, et joku nainen istuu päällä ratsastellen. Oli tää miekkonen sit vauhdikkaasti tuupannu naisen päältään pois ja ärähtäny sille. Miusta tuo on raiskausta. JOten kyllä miehen helposti pystyy aamuseisokin aikaan raiskaamaan, jos mies ei esim. oo kovinkaan selvässä kunnossa baari-illan jälkeen...

No miehenkin voi raiskata, vaikka sillä ei tekisi mieli, tunkeutumalla miehen seksuaaliselle alueelle.

Vai jos vemppii ja koskee miehen sukupuolielintä vaikka mies ei halua sitä, niin mitä se sitten on? vähänkö vain ikävä teko, mutta ei muuta?

Kai se mies paiskaa sut siitä pois vemppimästä jollei sitä huvita. Yleensä ne kyllä aina haluaa (mutta ehkä sun kanssa ei, mulla ei ole tuota ongelmaa ollut).

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mä yhdyn ap:n mielipiteeseen.Miestä on todella hankala raiskata jos ei sitä haluta. Jos haluttaa niin seisoo eikä se silloin ole raiskaus =)

Voi elämän kevät! Edelleenkin miehellä VOI seistä myös pelosta tai jännityksestä, EI aina seksuaalisen halun takia!! Joillakin miehillä seisoo monia kertoja päivässä ihan tahdosta riippumattakin.

Vaikka miehellä seisoisi halustakin, ei hän välttämättä henkisesti halua seksiä juuri sen raiskaaja-naisen kanssa, seksuaaliselle kiihottumiselle ei aina voi mitään, se on osin tahdosta riippumaton reaktio. Jos nainen esim. sitoo miehen kiinni, on se raiskaus vaikka miehellä seisois! Puhumattakaan muista tavoista raiskata, kuten tunkemalla jotain takapuoleen. Ota asioista selvää ennen kuin sanot mitään!!

Enpä voi tähän muuta sanoa kuin että edelleen olen ap:n ja itseni kanssa samaa mieltä ;)

Kai se mies paiskaa sut siitä pois vemppimästä jollei sitä huvita. Yleensä ne kyllä aina haluaa (mutta ehkä sun kanssa ei, mulla ei ole tuota ongelmaa ollut).

Menet nyt vähän henkilökohtaisuuksiin. =)

kyllähän nainenkin heittää miehen pois päältään jos mies väkisin tulee päälle. Jos pystyy. Joskus vaan käy niinkin, että kooltaan paljon pienenpi mies saakin naisen raiskattua. uhaten vaikka aselle, kässäätkö? sama varmaan toimii myös toisinpäin.

Ihan selvennykseksi pitää sanoa, että vaikka kaikki miehet eivät varmaan haluaisi seksiä minun kanssa, niin en silti raiskaa ketään, koska raiskaus on vihan osoitus, enkä ole sellainen. Kun nyt kerran yritit hieman vihjailla sellaista.

Mä yhdyn ap:n mielipiteeseen.Miestä on todella hankala raiskata jos ei sitä haluta. Jos haluttaa niin seisoo eikä se silloin ole raiskaus =)

Voi elämän kevät! Edelleenkin miehellä VOI seistä myös pelosta tai jännityksestä, EI aina seksuaalisen halun takia!! Joillakin miehillä seisoo monia kertoja päivässä ihan tahdosta riippumattakin.

Vaikka miehellä seisoisi halustakin, ei hän välttämättä henkisesti halua seksiä juuri sen raiskaaja-naisen kanssa, seksuaaliselle kiihottumiselle ei aina voi mitään, se on osin tahdosta riippumaton reaktio. Jos nainen esim. sitoo miehen kiinni, on se raiskaus vaikka miehellä seisois! Puhumattakaan muista tavoista raiskata, kuten tunkemalla jotain takapuoleen. Ota asioista selvää ennen kuin sanot mitään!!

Enpä voi tähän muuta sanoa kuin että edelleen olen ap:n ja itseni kanssa samaa mieltä ;)

eli hankalaa,muttei mahdotonta

mee lääkäriin jos sulla tommosia vaivoja on :o

kyllähän nainenkin heittää miehen pois päältään jos mies väkisin tulee päälle. Jos pystyy. Joskus vaan käy niinkin, että kooltaan paljon pienenpi mies saakin naisen raiskattua. uhaten vaikka aselle, kässäätkö? sama varmaan toimii myös toisinpäin.

Ja mies saa äkkiä pahoinpitelysyyteen jos heittää naisen pois päältään...

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

Ja mies saa äkkiä pahoinpitelysyyteen jos heittää naisen pois päältään...

totta..sillä jos raiskaajaa vastaan puolustaudut, niin silloinkin saat syytteen mikäli raiskaaja vaihingoittuu jotenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja looginen:
Mulle ei mene tuonne kupuun sitä ajatusta että miehen voi raiskata. Miten sen voi jos sillä ei seiso?

Ja kun miehellä seisoo niin mies haluaa...

Asiaa kysyn, koska kaveri oli lukenut ulkolaista lehteä jossa mies on haastanut naisen käräjille raiskaamisestaan.

Kuule keho reagoi kyllä vaikka ei haluaisikaan. Kyllä sullekin tulee vesi kielelle jos herkkua heilutellaan nenän edessä, vaikka et haluaisikaan syödä...

mieli ja keho on kaks eri asiaa!!

Raiskausepäily yökerhossa
30.7.2008 9:17 (Päivitetty 30.7.2008 11:22)

Poliisi ei eilen tavoittanut mahdollisesti miehen raiskaamaksi joutunutta nuorta miestä.

- Emme saaneet häntä kiinni puhelimella, emmekä tekstiviestillä, harmittelee tutkinnanjohtaja Matti Palojärvi Vaasan poliisista.

Jutun tutkinta on muutenkin vielä kesken.

- Meillä on useita versioita tapahtumasta asianomistajalta, Palojärvi sanoo.

Iltalehti kertoi tänään raiskausepäilystä, jossa nuori mies sanoi toisen miehen raiskanneen hänet Vaasan Nightclub Skyn yläkerrassa maanantaiyönä.

- Vanha lapsuudenkaveri tuli vastaan ja sanoi, että hänet on juuri raiskattu baarin miestenvessassa, 22-vuotias vaasalainen nuorimies kertasi kohtaamistaan miespuolisen ystävänsä kanssa.

Mahdollisesta raiskauksesta tuli ilmoitus myös Vaasan poliisille, joka saapui torilla olevan Rewell Centerin 9. kerroksessa sijaitsevaan yökerhoon useamman partion voimin.

- Kaveri oli sekavassa mielentilassa. Ainakaan päällepäin ei näkynyt mitään väkivallan merkkejä, mutta ilmoituksen tekijä kävi kuitenkin lääkärintutkimuksissa, Palojärvi tyytyy lausumaan tutkimusten etenemisestä.

Lisää aiheesta keskiviikon 30.7.2008 Iltalehdessä

IL

Yhteistyössä