Kertokaa mulle, mitä hyvää on miehissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepzutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 4mama:
Alkuperäinen kirjoittaja kambalaila:
Suurimmalla osalla on kyllä aivan mahtavan hyviä miehiä.. Ei täällä vaan ole. Ei siis esim. anneta mitään jalkahierontoja ikinä, tai mitään tuollaista hellyyttelyjä. Seksiä kyllä osataan vinkua, hmmm :ashamed: Pitäis vissiin alkaa ehdottelemaan sillein hienovaraisesti jotain kivaa. Pitääkää niistä hyvistä miehistä kiinni!! Tuntuu vain, että sellaset on harvassa :/

juu, ne on harvassa ja monilta miehiltä puuttuu herkkyys. itellä on niin uskomattoman upea mies...juuri tänä aamuna katoin ku se oli lähdössä töihin ja näytti NIIN syötävältä, komea ku mikäki...huoh...tulis jo kotio...

"kauneus" on katsojan silmässä... vai miten se meni? :kieh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
Alkuperäinen kirjoittaja kambalaila:
Suurimmalla osalla on kyllä aivan mahtavan hyviä miehiä.. Ei täällä vaan ole. Ei siis esim. anneta mitään jalkahierontoja ikinä, tai mitään tuollaista hellyyttelyjä. Seksiä kyllä osataan vinkua, hmmm :ashamed: Pitäis vissiin alkaa ehdottelemaan sillein hienovaraisesti jotain kivaa. Pitääkää niistä hyvistä miehistä kiinni!! Tuntuu vain, että sellaset on harvassa :/

juu, ne on harvassa ja monilta miehiltä puuttuu herkkyys. itellä on niin uskomattoman upea mies...juuri tänä aamuna katoin ku se oli lähdössä töihin ja näytti NIIN syötävältä, komea ku mikäki...huoh...tulis jo kotio...

"kauneus" on katsojan silmässä... vai miten se meni? :kieh: :xmas:

juu, niinhän se on. mulla katos nää hormonit jyllää (rv 37) niin ite näytän virtahevolta ja mies eiku komistuu vaan... :-D

Mies tuoksuu hyvälle,se on loistava unikaveri,mieletön seksikumppani.Se on mun ystäväni,mun rakastettuni.Se pitää mulle seuraa,rapsuttaa,halii ja pitää hyvänä,suukottelee ja silittelee.Ylipäätään 'seuraneitinä' aivan mahtava.

Eräs ystävättäreni määritteli miehestään, että "onhan siitä nyt ainakin apua koirien kusetuslenkeillä". Sittemmin se pari kylläkin erosi. En tiedä kuka koiria nykyään lenkittää.

No, mutta parisuhteen ikuisia dilemmoja lienee:
Nainen toivoo, että mies muuttuisi. Ei muutu.
Mies toivoo, että nainen ei koskaan muuttuisi. Kyllä muuttuu.

onpa ilkeitä naisia täällä...tai he eivät vaan ole kohdanneet sitä oikeaa. pahoittelut heille.

Onneks sinä ja minä olleen saatu hyvät miehet. Ihmeen paljon täällä tosiaan on tyytymättömiä naisia, mistä lienee johtuu?

Yhteistyössä