Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:Mulle tuli hemo akne eli poistatin puolen v jälkeen.Lisättäköön että koskaan ei oo ollu iho-ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:Alkuperäinen kirjoittaja jarna:Mulle tuli hemo akne eli poistatin puolen v jälkeen.Lisättäköön että koskaan ei oo ollu iho-ongelmia.
Loppuiko akne siihen kun poistatit kierukan?
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:mua pelottaa kans siinä kierukassa se aknen mahdollisuus.. joskus söin harmonette-pillereitä, jotka teki mulle kauheen aknen, nyt onkin sitten käytössä diane nova, eikä tuota ongelmaa enää oo.. kauheet menkkakivut vaan, eikä mitkään reseptilääkkeetkään tunnu auttavan.. nytkin jo kolmas vuotopäivä menossa ja KOSKEE!!! raskausaikana mulle puhkes kans akne, niin tosiaan vähän mietityttää että tekeekö ne mirenan hormonit sit sen saman.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:![]()
![]()
hui kauhia.. ehkä mää vaan kärvistelen sitten näissä kivuissani.. kyllä nimittäin ottas päähän maksaa siitä kierukasta niin paljon, jos sitten vaikka tuliskin tuota aknea ja joutus otattaa sen pois..
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:mitä tuo kierukka maksaa? ja miksi se ei maksa toisille mitään? lääkäri suositteli mullekin tuota kierukkaa ja sanoi että saisin siihen kela-korvauksen, kun on niin järkyttävät menkat.. mut mitähän se jäis maksamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Mä jouduin maksaa vaik oli sairauden hoitoon.