Kertokaa mulle miksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sutinasussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sutinasussu

Aktiivinen jäsen
15.12.2007
15 447
0
36
Miksi jotkut eivät riisu kenkiään, kun tulevat kylään? Minun ei tulisi mieleenikään lampsia kenenkään kotona kengät jalassa (eri asia, jos on juhlat ja kaikki pitävät kengät jalassa), mutta kurakelillä tullaan ihan olkkariin saakka kengät jalassa.
Kaikki eivät tajua riisua kenkiään senkään jälkeen, kun asiasta kauniisti huomauttaa...

No...mun miehen suvussa on sellasta porukkaa. Se tuntuu loukkaavalle, kun talsivat ympäri kengät jalassa. Mut luulen, että kyse on siitä, että ne ei vaan tajua. Asuvat maalaistalossa ja oma kotinsa on niin likanen, että siel on kai pakkokin kävellä kengät jalassa.

Eikö niille voi sanoa silleen kettumaisen ystävällisesti, että niin kauan kun te ette tätä taloa siivoa, niin täällä otetaan kengät eteisessä pois? Kyllähän omassa kodissa voi asiasta suoraan sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Eikö niille voi sanoa silleen kettumaisen ystävällisesti, että niin kauan kun te ette tätä taloa siivoa, niin täällä otetaan kengät eteisessä pois? Kyllähän omassa kodissa voi asiasta suoraan sanoa.

Olen sanonutkin, mutta ei mee jakeluun :headwall: :headwall: :headwall:

silloin ku asuin vielä exän kans,ni sillä oli pari sellasta kaveria jotka käveli aina kengät jalassa :kieh:
Kerranki olin moppi kädessä eteisessä ku eräs herra tuli ja kysy isäntää ja ku sanoin et verstaalla on (joka on alakerrassa) ni pokkana käveli saappaat jalassa just luututun kämpän läpi alakertaan. Ihanat kurakengänjälet jäi... En hoksannu itte sanoo eka mitään,ku menin niin hämillee. Jätin jälet siihen ja odotin et miehet tulee ylös ja sanoin ukolle sit et joko vieraas luutuaa uudestaan tai sinä-

Yhteistyössä