Kertokaa mulle kanssapalstailijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toinen nainenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toinen nainenko?

Vieras
Mitä ihmettä miehen päässä liikkuu oikeesti? Mitä tää kaikki tarkottaa?

Olemme siis tunteneet tuon miesystäväni kanssa kolmisen kuukautta nyt. Tavattiin baarissa, mies oli silloin vielä kihloissa toisaalla ja lapsikin heillä on. Minä olin sinkku ja lapseton. Mies on siitä asti asunu enemmän tai vähemmän minun luonani, viettää aikaansa välillä myös entisen avokkinsa ja lapsensa luona. Ei ole hommannut omaa asuntoa vieläkään, eikä ole kuulemma kiirettäkään.

Mies ei käytä enää sormusta joten kait he ovat eronneet, oikeasti? Kun ex-avokkinsa soittaa, menee aina parvekkeelle, toiseen huoneeseen tai jopa ulos asti puhumaan. Samoin tekee jos soittaa itse exälleen. Exänsä hoitaa kaikki miehen raha-asiat, hänellä on jopa tunnukset miehen nettipankkiin, miehellä itsellään ei siis ole kopioita vaan exä hoitaa ne asiat täysin itsenäisesti.

Siis mitä ihmettä???? Miksi mies ei etene asiassa, miksei hän hae uutta asuntoa? Ymmärrän että ystävinä jotkut eroaa mutta mies viettää siis myös öitään siellä exänsä luona! Ja välimatkaa ei meillä ole kun pari kilometriä!!!

Nyt miesystäväni on saanut vielä lääkityksenkin jonka seurauksena häntä ei kiinnosta seksi. No, miten voin olla varma ettei sitä seksiä sen exän kanssa harrasteta? Mies ei halua keskustella mistään exää tai lastansa koskevista asioista minun kanssani.

Mitä ihmettä mun pitäis nyt ajatella???

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Lukkojen ja miehen vaihtoa! Hän elää kaksoiselämää, ottaen siitä kaiken ilon ja hyödyn irti. Mitä sinä siitä saat? Ilmeisesti ei enää edes seksiä.

No en ole oikeasti antanu miehelle avainta tänne mun kämppään...

I agree. Tuskin se nainen on edes ex. Sulle vain lupailee ja valehtelee. trust me, on kokemusta muutamasta tollaisesta linssiin viilaajasta ja käyttäytyvät juuri noin ! Anna sen mennä menojaan, löydän arvoisesi miehen vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainenko?:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Jos kestät sitä että käy panemassa avokkiaan, niin onnea matkaan :/

mutkun se sanoo ettei heillä oo ollu seksielämää moneen kuukauteen. siis sen jälkeen kun mut tapas.

Valehtelee niin että korvat heiluu. Mutta sä tajuat tämän asian vasta kun saat etäisyyttä siihen mieheen. Olet ilmeisesti vielä kovin ihastunut häneen. Uskos nyt meitä, hänellä tuskin on puhtata jauhoja pusseissansa

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Miksi se ei voi puhua puheluita sun kuullen?

no koska exä on pyytäny ettei keskustele mun kuullen heidän asioitaan. näin siis yhen tekstarin ohimennen minkä miehen exä oli sille asiasta laittanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Miksi se ei voi puhua puheluita sun kuullen?

no koska exä on pyytäny ettei keskustele mun kuullen heidän asioitaan. näin siis yhen tekstarin ohimennen minkä miehen exä oli sille asiasta laittanu.

No heillä on yhteinen lapsi. Jossain vaiheessa, jos se olisi miehen tarkoitus, myös tää lapsi tulisi kuulumaan sun elämään. Ei kyllä kovin lupaavalta vaikuta.

Minusta tuntuu että se nainen jota sanot exäksi onkin nykyinen ja sinä olet sivusuhde :hug:
Kuulostas siltä etttä miehellä ei ole aikomustakaan jättää kihlattuaan. Ikävä soppa teillä siellä.
En tiedä mitä sun pitäs tehdä kun se on sun elämäsi ja sun pitää tehdä ratkaisut.
Vanha viisaus paikallaan ettei kannta sekoilla varattuihin mutta minkäs teet kun tunteet vie.

Yleensäkin on todella typerää alkaa suhde sellaisen ihmisen kanssa, joka on kihloissa tavatessa. Todella idioottimaista ja itsekästä käytöstä ihan kummankin puolelta.

no kyllä mä tiedän ettei ois kannattanu sekaantua mutta.... mä mietinki että kuinka kauan mä katon tätä. jos mä en seksiäkään saa niin kauanko jaksan odottaa että miehen entinen elämä on ohi ja se jatkaa mun kanssa?

mies on kuulemma menossa exänsä kanssa jossain vaiheessa raflaan, tarjoaa exälleen myöhästyneen naistenpäivälounaan. mitähän mun siitäki pitäis ajatella???

no kyllä mä tiedän ettei ois kannattanu sekaantua mutta.... mä mietinki että kuinka kauan mä katon tätä. jos mä en seksiäkään saa niin kauanko jaksan odottaa että miehen entinen elämä on ohi ja se jatkaa mun kanssa?

mies on kuulemma menossa exänsä kanssa jossain vaiheessa raflaan, tarjoaa exälleen myöhästyneen naistenpäivälounaan. mitähän mun siitäki pitäis ajatella???

Otappas askel taaksepäin ja toista ääneen nuo mitä olet nyt tässä kirjoittanut.
Hyvin ei ole asiat, usko pois. Toimi niin kuin itseään kunnioittavan naisen kuuluu ja käänny kannoillasi. Siuta varten on luvassa jotain paljon parempaa, mutta saattaa jäädä näkemättä mikäli tuohon jäät.

:hug:

Yhteistyössä