kertokaa miten saan

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Täh? Unikoulua jo kehiin!!!
no kerro mulle unikoulusta..kiitos
Meillä heräili poika ekat puolivuotta 1-2,5 tunnin välein. Ja maitoa muka piti saada aina
Sitten vaan miehen kanssa päätettiin, et nyt riittää

Otettiin poika meidän väliin nukkumaan ja sovittiin, et 6 tuntia poika on ilman maitoa
Silittelyä, itkua, tutin antamista,itkua,silittelyä, tuttia..

Kolmantena yönä poika nukkui elämänsä ekan kerran 5 tuntia putkeen
Seuraavana yönä tunnin pitempään

Eli suosittelen kokeilemaan :wave:
oon kokeillu tuota sylissä kanteluakin mutta rimpuilee vain niin ettei meinaa sylissä pysyä ja tuttia ei huoli.. :attn:
Ekana iltana meilläkin poika itki lähes kaksi tuntia
Ei kelvannut tuttikaan
Mutta siitä se helpottu ilta illalta-ainakin meillä
Pakko oli kokeilla jotain, enkö halunnut kokeilla niitä itkukouluja, että annetaan lapsen eka itkeä itsekseen niin ja niin monta minuuttia

:/
 
Meillä tassuttelulla saatiin yösyötötö pois 8,5kk iässä. Tosin söi vaan yhen kerran enää tuolloin. Oliko 5 yötä ni alko nukkuun yönsä putkeen.

Ekana yönä meni n. 15 min et nukahti ja siitä aina helpotti. Tiiän et meillä oli helppoa, mutta jos alottaa ni on itte pysyttävä lujana eikä anna rintaa eikä luovuta. Eka yö on luultavasti aina pahin ja raskain.
Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Oletko kokeillut tassuttelua?
en..miten se toimii?
Mä en ole paras neuvomaan koska ei ole kokemusta. Olen lukenut jossain siitä ja se oli jotenkin niin että lasta ei oteta sängystä pois vaan silitellään tai pidetään kättä selän päällä ja silleen yritetään rauhoitella, paitsi jos nyt ihan hyysteeriseti alkaa huutamaan niin sit vähäksi aikaa syliin. Siinä kyllä väkisinkin joutuu huudattamaan lasta jonkun verran. Googleta sieltä varmaan ainakin löytyy vähän paremmat neuvot. Oletko kokeillut yhtään et kauanko jaksaa itkeä sitä maitoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Oletko kokeillut tassuttelua?
en..miten se toimii?
Mä en ole paras neuvomaan koska ei ole kokemusta. Olen lukenut jossain siitä ja se oli jotenkin niin että lasta ei oteta sängystä pois vaan silitellään tai pidetään kättä selän päällä ja silleen yritetään rauhoitella, paitsi jos nyt ihan hyysteeriseti alkaa huutamaan niin sit vähäksi aikaa syliin. Siinä kyllä väkisinkin joutuu huudattamaan lasta jonkun verran. Googleta sieltä varmaan ainakin löytyy vähän paremmat neuvot. Oletko kokeillut yhtään et kauanko jaksaa itkeä sitä maitoa?
Eli meillä oli melkein sama periaate, paitsi poika oli meidän välissä nukkumassa
Ei se olisi toiminut, jos poika olisi ollut vaan sängyssään-en olisi kestänyt sitä itkun määrää :ashamed:
 

Yhteistyössä