kertokaa miten saan

Haloo
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Täh? Unikoulua jo kehiin!!!
Huh huh itsellesi. Heti vaan lapsia kouluttamaan eikä ikinä lapsentahtisesti edetä, vai? Meinaatko että lapsi vielä rippikoulussa heräilee syömään jos sitä ei nyt lopeta. Mä en ainakaan jaksa ottaa tollaisista stressiä, ne on kuitenkin pieniä niin vähän aikaa.
 
Mä imetin siihen asti kun tyttö tuli 1 ja puoli vuotta.Se herätteli öisin tissille vaihtelevasti.Aina oli huono nukkuja.Sitten vaan jätin päivätissit väliin ja hetken päästä yötissit.Muutaman yön valvotti ja huusi.Mutta kun tissi jäi,yöunet parani huomattavasti!!!
 
sama
siis aivan vaan antaa juoda vettä niin paljon kuin tahtoo sitten?ja tyhmä kysymys, käykö illalla pulloon laitettu joka seisoo sitten sängyn vieressä odottamassa vai tuleeko bakteereja tms.?
 
Meidän, nyt vajaa 9kk vanha söi 8kk ikäseks 2-16 kertaa yössä :/ Sitten jätti päivätissittelyn kokonaan pois ja pariin viikkoon ei ole huolinut tissiä öisinkään. Mutta herää kuitenkin 2-4 kertaa yössä. Nukahtaa ainoastaan kun kantelee muutaman minuutin.

Aina on nukahtanut itsekseen omaan sänkyyn ja niin tekee yölläkin. Kannan, laitan sänkyyn ja sinne nukahtaa itse :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Täh? Unikoulua jo kehiin!!!
no kerro mulle unikoulusta..kiitos
Meillä heräili poika ekat puolivuotta 1-2,5 tunnin välein. Ja maitoa muka piti saada aina
Sitten vaan miehen kanssa päätettiin, et nyt riittää

Otettiin poika meidän väliin nukkumaan ja sovittiin, et 6 tuntia poika on ilman maitoa
Silittelyä, itkua, tutin antamista,itkua,silittelyä, tuttia..

Kolmantena yönä poika nukkui elämänsä ekan kerran 5 tuntia putkeen
Seuraavana yönä tunnin pitempään

Eli suosittelen kokeilemaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Täh? Unikoulua jo kehiin!!!
no kerro mulle unikoulusta..kiitos
Meillä heräili poika ekat puolivuotta 1-2,5 tunnin välein. Ja maitoa muka piti saada aina
Sitten vaan miehen kanssa päätettiin, et nyt riittää

Otettiin poika meidän väliin nukkumaan ja sovittiin, et 6 tuntia poika on ilman maitoa
Silittelyä, itkua, tutin antamista,itkua,silittelyä, tuttia..

Kolmantena yönä poika nukkui elämänsä ekan kerran 5 tuntia putkeen
Seuraavana yönä tunnin pitempään

Eli suosittelen kokeilemaan :wave:
oon kokeillu tuota sylissä kanteluakin mutta rimpuilee vain niin ettei meinaa sylissä pysyä ja tuttia ei huoli.. :attn:
 

Yhteistyössä