kertokaa miten pääsen yli ku petin miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahistaa

Vieras
vuosi sitten petin miestäni.ei oltu sisäkkäin mut kuitenkin kaikkea muuta tapahtu.
olen kertonu miehelleni ja käyty lukemattomia keskusteluja ja käyty ammattiauttajankin luona mut silti itken illat tyhmyyttäni ja huonouttani. on niin #&%?$!* olo. Rakastan miestäni ja hän on ihana mut hellyyttä ei osaa antaa eikä näyttää. tämä on sitä mitä kaipaan ja tuntuu ettei ilman toisen rakkautta voi elää. Vakava masennus oli puolivuotta sitten joka meinaa taas pahentua. itsemurha ajatuksia on paljon. tuntuu ettei jaksais elää ku koen etten ole enää tärkeä miehelleni. Tiedän että olen satuttanut häntä mutta anteeksi olen saanut mutta arvet on jääny.
antakaapa vinkkejä miten saisin mieheni avautumaan ja näyttämään tunteensa (jos niitä on )minua kohtaan.
Olen tosi huono alkamaan puhumaan asioista jotka minulla vaivaa ja haluasin hänen kanssa puhua. Mieskään ei paljon kysele et miten mulla menee.
Sänkypuuhat on nykyään vain mekaanista suorittamista.

Jos sinä petit miestäsi ja hän on anteeks antanut, ON SUN TEHTÄVÄ SAADA SUHDE SUJUMAAN!

Siis lopetat sen menneissä pyörimisen ja itsesäälin. Tapahtui mitä tapahtui, mutta ELÄM'Ä JATKUU. Nyt panostat siihen, että miellytät miestäsi. Vakituisessa parisuhteessa saa sitä, mitä tilaa... Eli jos itse olet innokas ja kekseliäs ja voihkit oikeissa kohdissa saat VARMASTI miehesikin lämpenemään. Näytä, että uskallat nauttia juuri miehesi seurasta ja hän saa sut tuntemaan kakkea hyvää.. Se ja vain se antaa miehellesi itsevarmuutta ja ehkäpä sitten aukee pikkuhiljaa muutkin hanat..

Onnea ja iloa! Reittaita iltoja teille kahdelle!

(Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään...vai miten se nyt meni!)

samoilla linjoilla edellisen kanssa, jatkamalla elämää ja näyttämällä miehellesi että häntä oikeesti rakastat..!
Ja mielestäni myös sinun tulee olla se joka alkaa huomioimaan toista ja antamaan läheisyyttä.
Jospa pikkuhiljaa miehesikin lämpenisi ja saisitte suhteeseenne sitä lämpöä ilman erikoisempia ponnisteluja!

Tsempit vaan sinne!! Eikä kenenkään tarvii piiskata ja maksaa virheistään loppuelämäänsä.. Pääasia että näyttää toiselle oppineensa virheistään!!
Tätä mieltä minä..

Älkää hyvät ihmiset menkö kertomaan jos hyppäätte yli aidan. Mitä hyötyä siitä on? Tässä on taas yksi hyvä esimerkki siitä. Kukaan ei ole puhdas pulmunen. Miehet ei kertois... Miksi siis naisetkaan. Ja jos hyvät kyydit tuli niin voihan sitä ratsastaa uudestaan :xmas: Mitä ei tiedä ei satuta.

"Se joka menneeseen tarkertuu, ei koskaan löydä tulevaisuutta"... Tehty mitä tehty, jokaisesta teosta voi oppia, mutta tästä ei voi kun nousta ylöspäin.. joten yhdyn ensimmäisiin. Jaksamisia.

Yhteistyössä