Kertokaa miten laihdutatte ilman nälkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon jo tosi moneen ketjuun jo tämän kirjoittanut, mutta kirjoitanpa taas! Siis, kiloklubi.fi on vastaukseni sinulle :) Sinne syötetään kaikki syömiset (se tietää niiden ravintosisällöt, riittää, että sinä tiedät ruoan nimen ja määrän), liikunnat ja tavoitteet. Ohjelma kertoo, kuinka nopeasti tavoite on saavutettavissa niin, että tulos on mahdollisimman pysyvä (ei tulosta liian nopeasti). Suosittelen lämpimästi, sen avulla oppii myös syömään terveellisesti, koska se arvioi ruokavaliotasi laajemminkin kuin vain kalorimääristä! Esim. kuidut, kasvikset, energia, herkut; ja kertoo miten voit parantaa ruokavaliota. Ohjelma on ilmainen!

Mulla on niin päin, että iltaisin kyllä kestän nälkää, mutta päivisin en. Nälkä tuntuu huojuntana päässä eikä pysty keskittymään kunnolla. Vatsassa nälkä ei tunnu ja monesti ei periaatteessa tekisi mieli edes syödä vielä, mutta kun ei pysty enää keskittymään ympärillä oleviin asioihin kunnolla, tietää, että pitäisi syödä. Miten päästä tuosta huojunnasta? Liitty varmaan verensokeriin.

Yhteistyössä