kertokaa mitä hauskaa tai hassua lapsi on sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toi meiän kolmonen on aika vikkelä suustaan:

- ennen joulua sanoi mainoksia kattellessa: "Mai tykkää, isi ostaa"
- kerran anoppilassa sanoi "mummu paistaa kanaa, Mai syö. mummu paistaa kalaa, Mai syö. mummu paistaa krokotiilii, Mai ei syö."
- katteli isänsä vauvakuvia ja osoitti pippeliä ja huus: mini!
- osoitti kerran myös traktoria ja sanoi."hei..tuolla on samanlainen traktori ku ufolla on" sit oltiin ukon kaa että häh...niin tyttö jatkoi: "ääh..tarkotin mufaa".

muutakin juttuja on kun vaan muistais niitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

- kerran anoppilassa sanoi "mummu paistaa kanaa, Mai syö. mummu paistaa kalaa, Mai syö. mummu paistaa krokotiilii, Mai ei syö."
- osoitti kerran myös traktoria ja sanoi."hei..tuolla on samanlainen traktori ku ufolla on" sit oltiin ukon kaa että häh...niin tyttö jatkoi: "ääh..tarkotin mufaa".

mä repesin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
Pystyykö joku imettävä nukkua ilman liivejä? Alku-yö menee,mutta sitten on saatava jotain tuketta ettei koko sänky märkä..

Noin 3-4 kk synnytyksen jälkeen mulla tasaantu maidon tulo niin, etten enää tarvinnu yöllä liivejä. Nyt tyttö 1v1kk ja ei todellakaan valu öisin. Kätevää olla ilman liivejä, tyttö löytää itse tissille joskus.

Ei ne liivit kyllä silloin alussa hirveästi auttanut, puoli yötä pysyi liivit ja suojukset paikoillaan, loppuyötä varten olin vuorannu sängyn pyyhkeellä :D

Mein esikko totes yks kerta, ku kyselin mieheltä kostean illan jälkistä päänsärkyä, et "jos on pää pipi, nii laita laastari." Hmm.. Pitääpä kokeilla, jos tässä joskus krapulan saa :p

Onhan noita sutkautuksia, kun ei vain muista.

TV:ssä oli luontodokumentti karhuista ja sitten juteltiin miehen kanssa että mitäs jos tuollainen nalle tulisi metsässä vastaan, mitä silloin pitäisi tehdä.

Poikamme kuuli tämän ja sanoi napakasti "Minä ottaisin mun vesipyssyn ja laittaisin siihen saippuavettä ja sitten ampuisin sillä karhua silmään"
...me tietysti vähän miehen kanssa hymyiltiin pojan vastaukselle, mutta hän jatkoi nopeasti...
"sitten se karhu ei näkisi enää mitään ja juoksisi puuhun pahki ja minä lähtisin karkuun"

Pistin vaan pyyhkeitä yläkropan alle, sänky kyllä oli märkä mutta vaihdoin vain pyyhkeen välillä ja sitte myöhemmin lakanat yms. Aluksi nukuin liivit päällä ja suojukset siinä, mutta tuli niistäki läpi ja oli aamulla ikävän kylmät kun olivat märät.
Ja pojat valittaa kun on ollu siemensyöksy unessa kun on pieni tippa siemennestettä boksereissa ja niiten pitää sit vaihtaa bokserit pienestä me pojat valitamme

Kivoja tarinoita mutta mä nauroin sun nimimerkille helloShitty :D:ROFLMAO:

"Mulla yks kakka räjähti!" kuului tänään vessasta. Löysä kakka ja silleen. :whistle:
Tuli mieleen yks juttu mä nuorempana niin oli kakka hätä niin menin vessaan tuli kakka :D mutta tuntui että tulee vielä lisää niin punnistin kunnolla ja sit yhtäkkiä PAM "RÄJÄHTI!" Pepussa tuli pieru tolla paineella kun punnistin ja istuin pöntöllä ja se pönttö teki että se ääni kuullosti vielä kovemmalta

Mä kuuli kerran kaupassa ku yks pikkupoika sanoi ruotsiksi: Hej mam ty veijt ju att ja sku kööp hedii lego fö eijji penga! Kirkaalla lapsenäänellä se tarkoittaa "hei äiti sähän tiiät sit että munhan pitää ostaa se lego-lelu omilla rahoillani!" Toi ruotsi on ruotsin murrella

Mä kuuli kerran kaupassa ku yks pikkupoika sanoi ruotsiksi: Hej mam ty veijt ju att ja sku kööp hedii lego fö eijji penga! Kirkaalla lapsenäänellä se tarkoittaa "hei äiti sähän tiiät sit että munhan pitää ostaa se lego-lelu omilla rahoillani!" Toi ruotsi on ruotsin murrella
No ei toi kyl mitää ruotsin murretta ole. Suomenruotsalaisia pohjanmaan rannikolta.

Yhteistyössä