kertokaa, mistä lisää rahaa elämiseen

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
kun huuto.netissäkään ei kauppa käy ja kirppari on siinä ja siinä kannattavuuden vuoksi. laskettuaika on lähellä ja laskupinot tuntuu nykyste hipovan vuoren huippuja :(

leipoa tykkäisin, mutta nyt ei ole sukulaisten juhliakaan tulossa, jonne voisin leipoilla..

 
ap
no menoja on vuokra, sähkö, ruoka, josta suurin osa alesta/itse leivottu/tehty, netti.. sitten jos tahtoo kavereita nähä niin lintti maksaa yli 10? yhteen suuntaan ja harvoin pääsen täältä neljän seinän sisältä minnekään..

ja tuolla leipomisella tarkoitin, että olen viime vuosina useammat valmistujaiset järkänny ja saanu vähä taskurahaa..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Menojen karsiminen on helpompaa kun tulojen lisääminen.

Miten kaukana kavereista asut jos bussi on 10 euroa suunta? Voisko ne käydä teillä?
täältä kaupunkiin maksaa n-7? ja siitä kun jatkaa vielä kaverille matkaa, maksaa se 3-6?. ja harvoin nähdään muutenkin

minulla ei ole mitään maksullista harrastusta, että siinäkään ei tule menoja. ruoka on perusruokaa ja mässyjä emme osta kuin todella harvoin.

tuntuu vaan että aina joutuu venyttämään penniä
 
yrittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun huuto.netissäkään ei kauppa käy ja kirppari on siinä ja siinä kannattavuuden vuoksi. laskettuaika on lähellä ja laskupinot tuntuu nykyste hipovan vuoren huippuja :(

leipoa tykkäisin, mutta nyt ei ole sukulaisten juhliakaan tulossa, jonne voisin leipoilla..
No mitä tuloja sulla on? Etkö voi mennä töihin? Edes keikkatöihin? Mene keräämään vaikka pulloja kaduilta.

 
ymmärrän
Samassa veneessä ollaan *halaus*. Molemmat vanhemmat töissä, mutta silti meilläkin kukkaron nyörejä kiristellään koko ajan. Tuo LA ei kyllä nyt juurikaan auta asiaan, koska ne keikkatyötkin on mielestäni poissuljettu vaihtoehto vastasyntyneen kanssa. Mulla ei oikeesti ole mitään apua tai neuvoa, muutakuin lohdutuksen sana. Ette ole ainoita.
 
vierailija
kun huuto.netissäkään ei kauppa käy ja kirppari on siinä ja siinä kannattavuuden vuoksi. laskettuaika on lähellä ja laskupinot tuntuu nykyste hipovan vuoren huippuja

leipoa tykkäisin, mutta nyt ei ole sukulaisten juhliakaan tulossa, jonne voisin leipoilla..

Verkosto markkinoinnista olisi ehkä mahdollista tienata kotoa käsin työskentelemällä muutamia satasia. Mutta siihen kuuluu merkittävässä määrin puhelimessa puhumista, mikä ei kaikille sovi.


Taskurahoja voi kuitenkin tienata osallistumalla palkkiollisiin kyselytutkimuksiin puhelimen kautta. AttaPoll on yksi tällaisista kyselytutkimusalustoista. AttaPoll on puhelimeen ladattava englanninkielinen sovellus, jossa täytetään oma profiili, ja sen perusteella sovellukseen alkaa tulla kutsuja erilaisiin kuluttajatutkimuksiin. Vaikka sovellus on englanniksi, se on hyvin yksinkertainen. Kyselyt on toteutettu suomeksi.


Kyselyt liittyy arkipäiväisiin teemoihin, kuten energian kulutukseen tai vaikkapa ostos käyttäytymiseen. Joskus tulee kyselyitä, jossa kysytään mielipidettä jonkin mahdollisen uuden tuotteen kiinnostavuudesta ja näytetään eri vaihtoehtoja pakkauksen ulkoasuista, joista sinun tulee kertoa, mikä olisi kaikkein kiinnostavin.

Palkkiot liikkuvat noin välillä 0,20-1,50 e per kysely, ja kyselyiden kesto on parista minuutista 20 minuuttiin.

Minulla on ollut nyt AttaPoll jonki aikaa käytössä ja tienaan noin 5 e viikossa. Tiedän AttaPollia itseäni pitempään käyttäneiden kuitenkin tienaavan vielä tätä enemmän. Ja palkkion saa halutessaan juurikin rahana, ei pelkästään lahjakortteina, kuten monilla muilla sivustoilla.


Kertyneet palkkiot 3e:sta ylöspäin voi lunastaa Paypaliin. Paypalista rahat voi siirtää pankki tililleen. Siirto toimii, olen testannut sitä tähän mennessä kymmenisen kertaa.


Kutsu tuttavia ja perheenjäseniä mukaan, tällöin saat 10 % osuuden heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.


Tässä suosittelu linkkini, jonka kautta voit liittyä AttaPolliin:


https://attapoll.app/join/qvjka
 
vierailija
Verkosto markkinoinnista olisi ehkä mahdollista tienata kotoa käsin työskentelemällä muutamia satasia. Mutta siihen kuuluu merkittävässä määrin puhelimessa puhumista, mikä ei kaikille sovi.


Taskurahoja voi kuitenkin tienata osallistumalla palkkiollisiin kyselytutkimuksiin puhelimen kautta. AttaPoll on yksi tällaisista kyselytutkimusalustoista. AttaPoll on puhelimeen ladattava englanninkielinen sovellus, jossa täytetään oma profiili, ja sen perusteella sovellukseen alkaa tulla kutsuja erilaisiin kuluttajatutkimuksiin. Vaikka sovellus on englanniksi, se on hyvin yksinkertainen. Kyselyt on toteutettu suomeksi.


Kyselyt liittyy arkipäiväisiin teemoihin, kuten energian kulutukseen tai vaikkapa ostos käyttäytymiseen. Joskus tulee kyselyitä, jossa kysytään mielipidettä jonkin mahdollisen uuden tuotteen kiinnostavuudesta ja näytetään eri vaihtoehtoja pakkauksen ulkoasuista, joista sinun tulee kertoa, mikä olisi kaikkein kiinnostavin.

Palkkiot liikkuvat noin välillä 0,20-1,50 e per kysely, ja kyselyiden kesto on parista minuutista 20 minuuttiin.

Minulla on ollut nyt AttaPoll jonki aikaa käytössä ja tienaan noin 5 e viikossa. Tiedän AttaPollia itseäni pitempään käyttäneiden kuitenkin tienaavan vielä tätä enemmän. Ja palkkion saa halutessaan juurikin rahana, ei pelkästään lahjakortteina, kuten monilla muilla sivustoilla.


Kertyneet palkkiot 3e:sta ylöspäin voi lunastaa Paypaliin. Paypalista rahat voi siirtää pankki tililleen. Siirto toimii, olen testannut sitä tähän mennessä kymmenisen kertaa.


Kutsu tuttavia ja perheenjäseniä mukaan, tällöin saat 10 % osuuden heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.


Tässä suosittelu linkkini, jonka kautta voit liittyä AttaPolliin:


https://attapoll.app/join/qvjka
5€ viikossa? 😃
 
vierailija
Toi postaaja saa provikoita jos joku liittyy sen linkistä tonne, siks mainostaa sitä täällä usein

Jotkut tuntuu myös mainostavan, että jos liityt just MUN linkin kautta, niin saat 10/20/30 e aloitusbonusta. Sehän on ihan p*skapuhetta :D Provisiot on ihan samanlaiset, liityitpä AttaPolliin kenen tahansa suosittelu linkin kautta. Arvostan sitä, että joku kertoo rehellisesti, minkä verran kyselytutkimuksiin vastaamalla voi tienata. Jos se on jollekin 5 euroa viikossa, niin sitten on. Jos semmonen tienesti ei riitä, niin aina voi mennä oikeisiin töihin.
 

Yhteistyössä