K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostin vedenpitävän haalarin, enkä edes tiennyt, että se on vedenpitävä. Ostin kurahousutkin siihen päälle, ihan turhaan. Maksoi 29.90. Mistä päin olet, kai sä joskus kkaupassakin käyt, ei kai ruokaa saa netistä?
Mä voisin sulle sellaisen ostaakin ja lähettää, jos löytyis oikea koko ja saatais yhteyden pito jotenkin järjestymään.
Toi k tuli vahingossa sanan kauppa eteen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostin vedenpitävän haalarin, enkä edes tiennyt, että se on vedenpitävä. Ostin kurahousutkin siihen päälle, ihan turhaan. Maksoi 29.90. Mistä päin olet, kai sä joskus kkaupassakin käyt, ei kai ruokaa saa netistä?
Mä voisin sulle sellaisen ostaakin ja lähettää, jos löytyis oikea koko ja saatais yhteyden pito jotenkin järjestymään.
Täällä k kaupassa ei myydä vaatteita!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi k tuli vahingossa sanan kauppa eteen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostin vedenpitävän haalarin, enkä edes tiennyt, että se on vedenpitävä. Ostin kurahousutkin siihen päälle, ihan turhaan. Maksoi 29.90. Mistä päin olet, kai sä joskus kkaupassakin käyt, ei kai ruokaa saa netistä?
Etkö ikinä käy isommissa kaupoissa?
Missä asut?
Mekin asutaan mettillä, mutta vähintään kerran kuussa käydään kaupungissa ostoksilla. (60km)
Alkuperäinen kirjoittaja K:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi k tuli vahingossa sanan kauppa eteen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostin vedenpitävän haalarin, enkä edes tiennyt, että se on vedenpitävä. Ostin kurahousutkin siihen päälle, ihan turhaan. Maksoi 29.90. Mistä päin olet, kai sä joskus kkaupassakin käyt, ei kai ruokaa saa netistä?
Etkö ikinä käy isommissa kaupoissa?
Missä asut?
Mekin asutaan mettillä, mutta vähintään kerran kuussa käydään kaupungissa ostoksilla. (60km)
öööh ehkä kuukauden päästä on vähän myöhäistä enää ostella kevätpukua vaikka asuisi kuinka korkealla ja keskellä metsää.