Aikas rajuu tekstiä näin naisen kulmasta. Eihän kumminkaan niitä lapsia ole yksin tehnyt vaan siihen kuuluu myös mies. Musta se on itsestään kiinni miten sen ajan järjestää. Itelläni on yksi lapsi. Eli minkä ikäisiä nuo lapset on niin siitähän se on kiinni miten aikaa järjestyy tuolle naiselle ja miehelle. Järki käteen miehet nyt!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:19 Mies kirjoitti:Koska on liikaa lapsia mun mielestä, sellanen yh kelpaa jolla ainoastaan 1 lapsi. Eihän sun suhteessa ois muuta kun penskojen paijaamista eikä aikaa sille miehelle
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 12:02 MustaLerssi kirjoitti:Mä kyllä tiedän tapauksen, jossa mies seurustelee naisen kanssa jolla on 4 lasta. Voihan se olla että 4 lasta ihan vaan mainittuna voi pelästyttää, mut ei se mikään este ole suhteelle. Ehkä se oikea ei ole tullut vielä vastaan.
Minäkin tiedän tapauksia, joissa naisella entuudestaan 3 tai neljä lasta. Itse asiassa tuttavapiirissä on tällaisia tapauksia 3. Ja suhteista tullut pysyviä.
Varmasti hieman vaikeuttaa deittailua, mutta ei se toisen löytäminen helppoa ole muutoinkaan, jos vertaa kun oli parikymppinen. Vapaiden määrä vähenee ja huonoa suhteessa enemmän tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:35 naisukka kirjoitti:\Aikas rajuu tekstiä näin naisen kulmasta. Eihän kumminkaan niitä lapsia ole yksin tehnyt vaan siihen kuuluu myös mies. Musta se on itsestään kiinni miten sen ajan järjestää. Itelläni on yksi lapsi. Eli minkä ikäisiä nuo lapset on niin siitähän se on kiinni miten aikaa järjestyy tuolle naiselle ja miehelle. Järki käteen miehet nyt!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:19 Mies kirjoitti:Koska on liikaa lapsia mun mielestä, sellanen yh kelpaa jolla ainoastaan 1 lapsi. Eihän sun suhteessa ois muuta kun penskojen paijaamista eikä aikaa sille miehelle
Samaa mieltä, kyllä 1 muksu menee vielä joten kuten mutta jos on 2 tai enemmän niin ei ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 19:51 SinkkuMies kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:35 naisukka kirjoitti:\Aikas rajuu tekstiä näin naisen kulmasta. Eihän kumminkaan niitä lapsia ole yksin tehnyt vaan siihen kuuluu myös mies. Musta se on itsestään kiinni miten sen ajan järjestää. Itelläni on yksi lapsi. Eli minkä ikäisiä nuo lapset on niin siitähän se on kiinni miten aikaa järjestyy tuolle naiselle ja miehelle. Järki käteen miehet nyt!!Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:19 Mies kirjoitti:Koska on liikaa lapsia mun mielestä, sellanen yh kelpaa jolla ainoastaan 1 lapsi. Eihän sun suhteessa ois muuta kun penskojen paijaamista eikä aikaa sille miehelle
Järki käteen joo.. Kuka sitä nyt alkaa elättämään muiden penskoja vapaaehtoisesti, jos mies on vielä parhaassa iässä? Yleensä mies joka sen tekee on joko eronnut ja omaa myös lapsen/lapsia tai ei muuten oo onnistunut nais-suhteissaan vapaiden lapsettomien naisten kanssa. YH-mammat on se viimeinen toivo monelle. Huom! Ei kaikille!!
Kyllä tuo 1 ehkä menis monellekin, mutta 4 on ehdoton Turnoff oli misu sitten minkänäkönen tahansa :attn: Sorry ei oo tarkotus aiheuttaa mielipahaa, mutta moni vaan on näin, niin ne naisetkin olisi, jos miehellä olis 4 ja YH. Think about that
Mitenköhän on k.u.s.i.p.ä.i.t.ä ne miehet jotka ei tykkää toisten lapsista ja jolla on niitä enemmän kun 2, haloo, kyllä se aina melkein menee niin että jos on tyyliin rahaton yh mamma ja mies tulee kuvioihin niin kyllä siinä miehen rahat menee kuumille kiville ja lyön vaikka vetoo että että monet miehet ei huoli yli 2 lapsen yh mammaa :xAlkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 10:23 Nikitön mamma kirjoitti:Olipas ikäviä vastauksia... Toivottavasti ap:lle vastasivat ainoastaan k---päiset miehet. Onhan neljä lasta tietysti paljon, mutta jos rakastaa on valmis kantamaan vastuuta myös rakastamansa naisen lapsista. Näin minä ajattelen (naisena tosin)! Ja kasvavathan ne lapset koko ajan ja muuttavat joskus pois kotoa jne. Itse ainakin ajattelen, että voisin ihan hyvin rakastua yh-isään - toki mulla on itsellänikin lapsia ja vieläpä ihan kunnollinen parisuhde, joten ihan utopiaa on se ajatus kohdallani. Mutta jos olisin yksin, en todellakaan karsisi miehiä pois sen perusteella, että ovat yh-isiä. Sehän kertoo miehestä usein pelkkää hyvää, kun haluaa kantaa vastuuta lapsistaan.
Vaikka naisena kirjotan, mutta kyllä se pitkälti totta on mitä nämä miehet täällä puhuu. Ja kyllä suurinosa yh äiti on huonosti palkattu, tämä on faktaa. Esim sairaanhoitajalla ei kovin hääppönen palkka ole. Taidat loppu peleissä olla itse yh ja puolustelet itseesi Jos minä mies olisin niin en minäkään naista jolla jopa 1 lapsi vaan. Kyllä moni haaveilee omasta perheestä eikä toisten lapsista. Mitä kertoo 2-4 lapsen yh äidistä jos ollu sinkkuna 4-5 v, että ei ne miehet kiinnostu. Tiedän 4 tällästä yh äitiä jotka ollu sinkkuna 4-5 v, kurjaa, mutta totta.Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:58 Nikitön mamma kirjoitti:Täytyy vaan toivoa, etten itse jää koskaan yh-äidiksi (mulla on kaksi lasta) tai ainakaan kohtaa tähän kysymykseen vastanneita miehiä. Musta toi "hoidoksi kelpaaminen" oli suorastaan törkeää... häpeisit itseäsi, joka tuon kirjoitit!
Ja tuollainen yleistäminen, että yh-äiti olisi aina rahaton. Miten niin, voihan yksinhuoltajakin olla ihan hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi lasten isä maksaa usein elatusapua lapsistaan. Ja ellei maksa, on yh-äidillä oikeus kunnan maksamaan elatustukeen. Törkeää ja typerää yleistystä tuollainen rahaton yh-äiti- ajattelu. Mua oikein inhottaa nuo teidän kirjoituksenne - olette todella keskenkasvuisia tai sitten vain muuten typeriä miehiä. Sääliksi käy naista, joka joutuu teidän "hoidoksenne" - kuten aiempi kirjoittaja tuossa kirjoitti. Toivon, että kaikki naiset - niin yh:t kuin muutkin osaavat kiertää teidät kaukaa!!!!
Vaikka naisena kirjotan, mutta kyllä se pitkälti totta on mitä nämä miehet täällä puhuu. Ja kyllä suurinosa yh äiti on huonosti palkattu, tämä on faktaa. Esim sairaanhoitajalla ei kovin hääppönen palkka ole. Taidat loppu peleissä olla itse yh ja puolustelet itseesi Jos minä mies olisin niin en minäkään naista jolla jopa 1 lapsi vaan. Kyllä moni haaveilee omasta perheestä eikä toisten lapsista. Mitä kertoo 2-4 lapsen yh äidistä jos ollu sinkkuna 4-5 v, että ei ne miehet kiinnostu. Tiedän 4 tällästä yh äitiä jotka ollu sinkkuna 4-5 v, kurjaa, mutta totta.Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:58 Nikitön mamma kirjoitti:Täytyy vaan toivoa, etten itse jää koskaan yh-äidiksi (mulla on kaksi lasta) tai ainakaan kohtaa tähän kysymykseen vastanneita miehiä. Musta toi "hoidoksi kelpaaminen" oli suorastaan törkeää... häpeisit itseäsi, joka tuon kirjoitit!
Ja tuollainen yleistäminen, että yh-äiti olisi aina rahaton. Miten niin, voihan yksinhuoltajakin olla ihan hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi lasten isä maksaa usein elatusapua lapsistaan. Ja ellei maksa, on yh-äidillä oikeus kunnan maksamaan elatustukeen. Törkeää ja typerää yleistystä tuollainen rahaton yh-äiti- ajattelu. Mua oikein inhottaa nuo teidän kirjoituksenne - olette todella keskenkasvuisia tai sitten vain muuten typeriä miehiä. Sääliksi käy naista, joka joutuu teidän "hoidoksenne" - kuten aiempi kirjoittaja tuossa kirjoitti. Toivon, että kaikki naiset - niin yh:t kuin muutkin osaavat kiertää teidät kaukaa!!!!