Kertokaa mielipiteenne polttareiden hinnasta!!

• Viestiketjun aloittaja kakas
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Exällä oli mennyt kaverinsa polttareihin tonni. Kolmesataa lentolippuihin, parisataa laivailuun ja loput ohjelmaan. Maksajia oli kyllä vain muutama, mutta kyllä tuosta vähän kovaäänisesti keskusteltiin.

"vieras"
Meillä on pidetty aina tuo 50€ jotta ollaan saatu kiva päivä kasaan morsiammelle. Siihen sitten toki omat juomat ja ravintolakulut päälle. jos on vaan 20-30€ niin sillä ei oikein hanki saada yhtään mitään, varsinkin jos haluaa rakkaalle ystävälle ikimuistoisen päivän täynnä mukavia elämyksiä. Kuitenkin 50€/lärvi budjetissakin joudutaan tarkkaan laskemaan mihin se raha käytetään ja missä kohtaa voidaan säästää ja missä taas sitten panostaa.

"heips"
Olen ollut mukana järjestämässä 4 polttarin. Hauskimmat ja ikimuistoisimmat olivat ne halvimmat, ei oikeastaan maksettu yhdessä muusta kuin morsiamen ruuat ja juomat. Oltiin siis alussa minun luona ja siitä siirryttiin kaupungille, syömään ja baariin.

Kalleimmat polttarit olivat tylsät, liikaa aktiviteettja ja liikaa ihmisiä... Yli 50 e polttareista on liikaa. Ja mulla ja monella muulla tuli vielä matkakulut lisäksi.

Yhteistyössä