Kertokaa mielipiteenne polttareiden hinnasta!!

  • Viestiketjun aloittaja kakas
  • Ensimmäinen viesti
No mulla 50 olis aivan maksimi ja sitäkään en maksais kuin ihan läheiselle ihmiselle. Kuitenkin samat tyypit tulee häihinkin yleensä ja ostaa sinnekin lahjan. Mukavaa tekemistä ja juttuja voi kehittää ilman järkkyä rahan menoakin, mun mielestä.
 
"vieras"
[QUOTE="A P";26442780]Päätettiin, että morsio ja yksi henkilö voi yöpyä hotellissa jos sellainen kerta illanviettoon hankitaan (asuu eri kaupungissa) mutta muut menee kotiinsa :) Itsekin tykkään herätä kotoa.[/QUOTE]

Entä tuo Rastila? Halvimmillaan 143e, siellä voi viettää koko päivä, saunoa, uida, syödä ja juoda, illaksi pääsee metrolla keskustaan baariin ja yöksi takaisin ne, jotka haluavat yöpyä.
 
"A P"
[QUOTE="vieras";26442817]Entä tuo Rastila? Halvimmillaan 143e, siellä voi viettää koko päivä, saunoa, uida, syödä ja juoda, illaksi pääsee metrolla keskustaan baariin ja yöksi takaisin ne, jotka haluavat yöpyä.[/QUOTE]

Sanoinkin tuolla aiemmin jo pariin otteeseen, että mökkipolttareita ei haluta. Kiitos vinkistä silti :)
 
50e. Ja suosittelen ottamaan maksut etukäteen. Eli ilmoitusten yhteydessä tapahtuu maksu.

Mä kaasoilin viime kesänä ystävälle ja polttareita järkättäes kävi sit niin et ilmoittautuneita oli 8 ja budjetista päästiin sopuun jne.. No hommat järkättiin sit sillä budjetilla mikä oli käytettävissä.

Lopputulos oli 1 kutsutuista tuli paikalle ja kaikki loput kustannukset kaatui meidän kaasojen (2kpl ) niskaan.

Jos mä joskus vielä järkkään jonku polttarit niin mä vaadin maksun ilmoittautuessa. Peruutus jos tulee niin se maksu jää kumminki.
 
"A P"
50e. Ja suosittelen ottamaan maksut etukäteen. Eli ilmoitusten yhteydessä tapahtuu maksu.

Mä kaasoilin viime kesänä ystävälle ja polttareita järkättäes kävi sit niin et ilmoittautuneita oli 8 ja budjetista päästiin sopuun jne.. No hommat järkättiin sit sillä budjetilla mikä oli käytettävissä.

Lopputulos oli 1 kutsutuista tuli paikalle ja kaikki loput kustannukset kaatui meidän kaasojen (2kpl ) niskaan.

Jos mä joskus vielä järkkään jonku polttarit niin mä vaadin maksun ilmoittautuessa. Peruutus jos tulee niin se maksu jää kumminki.
Ihan tosi?? Tosi kurjaa! Oliko perujilla edes "oikeita" syitä? Pitääkin muistaa tämä, kiitos vinkistä!
 
Mun mielestä sopiva hinta on joku 20 euroa, jos sillä on tarkoitus kattaa vain morsiammen kulut. Ei ole kyse siitä, olisiko varaa, mutta monet (kuten minä) eivät halua kauheita summia laittaa toisen polttareihin.

Mutta kyllähän edullisestikin voi juhlia. Tallinnaan pääsee laivalla yöksi B-hytissä 16 euroa / 4 henkeä, eli tuo tulisi teiltä maksamaan yhteensä 32 euroa. Sitten jokainen maksaa ruokansa ja juomansa, no morsiammen illallisen seisovassa pöydässä voitte sponssata, 24 euroa. 32+24= 56 jaettuna 7 = 8 euroa ja sillä jokainen saa jo yösijan itselleen. Sitten juopottelette yökerhossa ja teette jotain kivaa keskenänne.

Olisihan se kiva joo tehdä kaikkea extremeä, mutta kaikki eivät halua satsata suuria summia, ja kaikilla ei ihan oikeasti ole edes varaa. Seura on kuitenkin tärkeintä sille morsiammellekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
"vieras"
[QUOTE="A P";26442838]Sanoinkin tuolla aiemmin jo pariin otteeseen, että mökkipolttareita ei haluta. Kiitos vinkistä silti :)[/QUOTE]

Etkö etsinyt tilaa kaupungista, jossa voi viettää päivän ja illan ennen yökerhoja? Rastilasta pääsee Helsingin keskustaan metrolla vartissa.
 
"A P"
[QUOTE="vieras";26442899]Etkö etsinyt tilaa kaupungista, jossa voi viettää päivän ja illan ennen yökerhoja? Rastilasta pääsee Helsingin keskustaan metrolla vartissa.[/QUOTE]

Etsitään jotain tukikohtaa, levähdyspaikkaa ja tilaa tavaroille, sohva ja ruokapöytä olisi kiva :) Ei saunomista/uimista tai sellaista. Keskustasta saa kuitenkin ison hotellihuoneen jo tuolla hinnalla.
 
"Maarika"
Me ratkaisimme meidän polttareiden rahaongelmat niin, että meillä morsian möi kelluvia kynttilöitä, kokonsa vuoksi just sopivia ja saimme ne edullisesti.
Kynttilöitä oli paljon, mutta ne oli nopeasti myyty.
Saimme rahaa jopa niin, että vietimme häiden jälkeen tyttöjen illan vielä niillä.
Ei se myyminen niin kamalaa aina ole :D
 
[QUOTE="A P";26442864]Ihan tosi?? Tosi kurjaa! Oliko perujilla edes "oikeita" syitä? Pitääkin muistaa tämä, kiitos vinkistä![/QUOTE]

No mä en tuntenu näist tyypeistä etukäteen kuin 2 ja perumisten syitä en lähteny kyseenalaistamaan. Vitutuksen voima oli valtaisa. Morsian sanoi olleensa pettynyt kun ei sit tullutkaan kuin 1. Mutta sanoi et tärkeimmät on paikalla <3

meillä oli hauskat polttarit vaikka suht kalliiks tuli mutta parhaamme tehtiin ja morsian oli tyytyväinen. Se oli tärkeintä.
 
Jos otatte hotellihuoneen niin ottakaan sellainen jossa on kylpyamme, niin meette ensin päivällä piknikille johon kaikki osallistujat tuo jotain esim. salaatteja, suolaista piirakkaa jne. kuoharia, siideriä, boolia(?) ja jotain hyvää suklaa kakkua jälkkäriksi ja mansikoita. Sitten hotelliin ja morsian kylpyyn öljyjen ja vaahdon yms. kera, sitten teette sille kasvonaamiota, kynsiä, hierontaa yms. sitten sen jälkeen laittaudutte bile kuntoon ja meette baanalle. Miltä kuullostaisi? tuo olisi ainakin sopu hintaista..
 
"A P"
[QUOTE="vieras";26443201]ap mikset kommentoinut tuota björnin risteilyehdotusta? minusta hyvä idea, ja halpa![/QUOTE]

Meillä oli puhetta risteilystä tai Tallinnan matkasta jo aiemmin polttareita suunnitellessa, mutta muut järkkääjät eivät innostuneet siitä vaihtoehdosta lainkaan. Laivalla viikonloppuisin ihmiset on yleensä vähän turhan kännissä, en usko että morsian jaksaisi katsella sitä.
 
"Vieras"
[QUOTE="A P";26443224]Meillä oli puhetta risteilystä tai Tallinnan matkasta jo aiemmin polttareita suunnitellessa, mutta muut järkkääjät eivät innostuneet siitä vaihtoehdosta lainkaan. Laivalla viikonloppuisin ihmiset on yleensä vähän turhan kännissä, en usko että morsian jaksaisi katsella sitä.[/QUOTE]

Niin joo, baareissahan onkin ihan vesiselvää porukkaa..
 
vassu
[QUOTE="Vieras";26443308]Niin joo, baareissahan onkin ihan vesiselvää porukkaa..[/QUOTE]

Kyllä yökerhoissa, varsinkin jos on joku dj tai artisti, ihmiset on ihan huomattavasti selvempiä kuin laivalla.
 
[QUOTE="A P";26443224]Meillä oli puhetta risteilystä tai Tallinnan matkasta jo aiemmin polttareita suunnitellessa, mutta muut järkkääjät eivät innostuneet siitä vaihtoehdosta lainkaan. Laivalla viikonloppuisin ihmiset on yleensä vähän turhan kännissä, en usko että morsian jaksaisi katsella sitä.[/QUOTE]
Aika Bridezilla tuo teidän morsian....
 
"vieras"
Itse olin just polttareissa, joissa osallistujia oli 14 ja maksettiin 65e per naama. Lisäksi maksettiin omat ruuat ravintolassa + juomat. Käytiin baareilun ja ravintolassa syömisen lisäksi vesihiihtämässä ja yövyttiin mökillä toisessa kaupungissa. Illaksi ja aamuksi oli varattu ruokaa, eli eväitä ei sentään tarvinnut ostaa. :) Pelkästään matka mökille maksoi 150e, eli kyllä sitä hintaa helposti kertyy. :/ Mutta oli niin kivaa, että ei haittaa!
 
Khimaira
[QUOTE="A P";26443378]Morsian ei itse juo, sellainen rauhallinen meininki on meillä tavoitteena. Ei kai se nyt bridezillaa kestään tee, jos ei halua polttareissaan lähteä umpikännisten keskelle, jos muutenkin sitä välttelee.[/QUOTE]

Yökerho ja ravintola eivät oikein istu tähän juttuun ollenkaan..
 
"hmmm"
Meillä oli budjetti 50e + carting maksettiin itse siihen päälle, ketkä ajoivat. Polttareissa oli carting ajoo, keilausta, syömistä ja mökki mihin illalla saunoon ja yöks.
 

Yhteistyössä