Sini: Uskomaton vätys! Saa verenpaineeni välittömästi huippulukemiin. Jos lukio ei kiinnosta, niin sitten amis. Tai välivuosi. Ei tuollaista ruikutusta. Samanikäisenä kelasin ihan samoja asioita: "Ei jaksa, ei kiinnosta, mitä hyötyä...", lääräsin jo alkoholin ja poikien kanssa ja poltin tupakkia, mutta olin todella oma-aloitteinen ja määrätietoinen Siniin verrattuna. Ei hyvältä näytä likan tulevaisuus. Toivottavasti elämä kasvattaa...tai edes kantaa...
Esin: Olen myös media-allle valmistunut ja voin kertoa että tuollaisella asenteella ei saada töitä. Ehkä elämäntilanne on rankka, mutta oli mullakin ja taas- kaikesta huolimatta menestyin opinnoissani ja valmistuin. Esin puhuu pelkästään "miehistä" ja ihmissuhteistaan- eikö hänen päässään liiku mitään muuta? Perhe saisi jo tuossa vaiheessa olla vähän taka-alalla ja mielessä jo oma tulevaisuus ja varsinkin ammattielämä varsinkin jo todella aikoo niin vaikeasti työllistävälle alalle. Taitaa olla vähän sellainen haihattelija. Eikä vaikuta älykkäältä.
Nämä kaksi pimua antavat todella huonon kuvan suomalaisista nuorista naisista. Eikö tilalle olisi voinut ottaa jotakuta analyyttisempää tai vähemmän bimboa nuorta naista?
Heli ei todellakaan paranna pimukavalkadia: hemmoteltu pikkubarbi, joka tekee keskinkertaista poppia kavereitten innoittamana. Kuitenkin omalla tavallaan hurmaava

Elämä kolauttaa tuollaista pumpulissa kasvanutta hellanduudelia vielä joskus kovaa, mutta se tekee vain hyvää. Tai sitten isi maksaa pahan mielen pois.
Maria: Muuttuu miellyttävämmäksi, mitä enemmän häneen ohjelman aikana tutustuu. Hän kertoo perhe.elämästä ja lasten vaikutuksesta itseensä avoimesti. Lässytys ärsyttää. Haluaisin nähdä Marian joskus ai-van raivona

Millainenkohan hän olisi...?
Saara: Mahtava nainen! Samaistun voimakkaasti vaikka olen yli kymmenen vuotta nuorempi. Luova sielu ahdistettuna jäykkään aaltomaljakkolähiöön. Ja mikä huumorintaju ja itseironia....niitö ilman ei täällä selviä.
Pia: Kovien kokemusten karaisema karkeanhellä nainen. Asenne kohdallaan. Toinen suosikkini. Hörhöilyt ei haittaa- kaikilla on joku outous. Pitää katseen tiessä ja kädet ratissa. Lisäksi uskomattoman hyvännäköinen ja tyylikäs!