Kertokaa mielipide mun uudesta tugasta :D

  • Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä kivat, malli sopii sun kasvoille.
Kokeile vaikka vahaa?
Kesällä kuitenkin aina nostaa otsatukkaa vaikka pinnillä ylös, kun on kuuma, ja että ruskettuu tasaisesti.. :whistle:
Sinun ei tarvitse, ja syksyllä se on jo silmillä!
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Oikein kiva tukka ,värikin sopii sinulle kuin nakutettu.Onko tuo väri mahonki? Hieman punertavaa mielestäni näkyy olevan ?


:LOL:
Sieltä kun alkaa värejä etsimään ni varmasti löytyy ja monta. On mustaa punasta, lilaata ja tyväri näyttäis olevan maantienharmaa :D


oho :D onpas väriä,ei kyl kuvasta erota.Mut hei nyt on vappu sil mitään väliä =)
 
VatkuliPalli
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Oikein kiva tukka ,värikin sopii sinulle kuin nakutettu.Onko tuo väri mahonki? Hieman punertavaa mielestäni näkyy olevan ?


:LOL:
Sieltä kun alkaa värejä etsimään ni varmasti löytyy ja monta. On mustaa punasta, lilaata ja tyväri näyttäis olevan maantienharmaa :D


oho :D onpas väriä,ei kyl kuvasta erota.Mut hei nyt on vappu sil mitään väliä =)

Niin ja äsken mä sen värjäsin kokonaan mustaksi... :D lukikin jo aiemmin :D
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Oikein kiva tukka ,värikin sopii sinulle kuin nakutettu.Onko tuo väri mahonki? Hieman punertavaa mielestäni näkyy olevan ?


:LOL:
Sieltä kun alkaa värejä etsimään ni varmasti löytyy ja monta. On mustaa punasta, lilaata ja tyväri näyttäis olevan maantienharmaa :D


oho :D onpas väriä,ei kyl kuvasta erota.Mut hei nyt on vappu sil mitään väliä =)

Niin ja äsken mä sen värjäsin kokonaan mustaksi... :D lukikin jo aiemmin :D


En huomannut,oisit vasta vapun jälkeen värjännyt.Nyt et erotu vappuhulinassa
 
...
Jep. Sun nikki on kamala, eikä oikeesti edes hauska. Tuommoinen "wannabemukahauskajakekseliäsnikki"
Joopa joo.
Älä vaihda sitä, se kuvastaa sun älykkyyttä kyllä loistavasti.
 
VatkuliPalli
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jep. Sun nikki on kamala, eikä oikeesti edes hauska. Tuommoinen "wannabemukahauskajakekseliäsnikki"
Joopa joo.
Älä vaihda sitä, se kuvastaa sun älykkyyttä kyllä loistavasti.
Hyvä hyvä niin se on tarkotuskin.... :LOL:
Ja ei en ole vaihtamassa jos ei jollenkkin kelpaa niin eihän se toki mun vikani ole :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä