I
Itsemurhaa harkitseva
Vieras
Korkean kerrostalon katolta tai ylimpien kerrosten parvekkeelta hyppääminen on yksi vaihtoehto. Onko teillä muilla ollut koskaan itsemurha-aikeita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;29008585:Mua ärsyttää se,että kun itse tiedän tarvitsevani juuri esim lyrikoita tms,niin lääkäriltä tulee vaan jyrkkä ei!
Itse kuitenkin tilanteeni tiedän parhaiten,eikä lääkäri joka juttelee kanssani 5 minuuttia ja senkin ajan tuijottaa tietokoneensa näyttöä...
Hitto,pitäisköhän laittaa sitten rahat yksityiselle lääkärille..
Mutta määräkö ne yksityiselläkään näitä helpommin?
Ja minähän se kuitenkin ne lääkkeet syön,eikä esim lääkäri,joten eipä luulisi kaivelevan...
Kovinta hottia nyt katukaupassa. Nuppi sekaisin ja vahva riippuvuus. Kun Temgesicit hävisivät, tuli Subun piikittäjät ja nyt on pop kiskoa Lyricaa joka muodossa. Näkyy tuolla hoidon puolella päivittäin. Jos olet saanut sitä hermosärkyyn, pyydä toinen lääke mikäli et ole päihdeongelmainen jo valmiiksi.
Kovinta hottia nyt katukaupassa. Nuppi sekaisin ja vahva riippuvuus. Kun Temgesicit hävisivät, tuli Subun piikittäjät ja nyt on pop kiskoa Lyricaa joka muodossa. Näkyy tuolla hoidon puolella päivittäin. Jos olet saanut sitä hermosärkyyn, pyydä toinen lääke mikäli et ole päihdeongelmainen jo valmiiksi.
Joku piilo-narkkari vissiin yrittää puhdistaa tuon Lyrican mainetta täälläkin.. että sais helpommalla jatkossa niitä tk:sta.
Ite tiedän aika hyvin Pirkanmaan "piirit" ja niissä tuo aine liikkuu näiden kaikista alhaisimpien keskuudessa.. Lyymyjä huudellaan naamakirjassakin välillä.. et joo-joo. Tiliä niil vois tehdä jos ottaisin lekurilta vastaan kyllä.mutta en alennu.. tiedän kovat kivut liiankin hyvin mutta päänsekoittamista en millään napilla hyväksy!
Joillakin se toimii hyvin mihinkä onkaan tarkoitettu toki, mulla se pisti pään liian sekasin ja kropan. Jotkut vetää hupina sitä, nyt kun sen narkkarikäyttöä yritettään vähätellä vielä.. helppo huumes ja sossu maksaa ne.![]()
Mikä on piilo-narkkari?
Voiko lyricoilla saada hengen pois?
Joku piilo-narkkari vissiin yrittää puhdistaa tuon Lyrican mainetta täälläkin.. että sais helpommalla jatkossa niitä tk:sta.
Ite tiedän aika hyvin Pirkanmaan "piirit" ja niissä tuo aine liikkuu näiden kaikista alhaisimpien keskuudessa.. Lyymyjä huudellaan naamakirjassakin välillä.. et joo-joo. Tiliä niil vois tehdä jos ottaisin lekurilta vastaan kyllä.mutta en alennu.. tiedän kovat kivut liiankin hyvin mutta päänsekoittamista en millään napilla hyväksy!
Joillakin se toimii hyvin mihinkä onkaan tarkoitettu toki, mulla se pisti pään liian sekasin ja kropan. Jotkut vetää hupina sitä, nyt kun sen narkkarikäyttöä yritettään vähätellä vielä.. helppo huumes ja sossu maksaa ne.![]()
Siis miten Lyricalla muka saa pään sekaisin? Voisiko joku kertoa?Kovinta hottia nyt katukaupassa. Nuppi sekaisin ja vahva riippuvuus. Kun Temgesicit hävisivät, tuli Subun piikittäjät ja nyt on pop kiskoa Lyricaa joka muodossa. Näkyy tuolla hoidon puolella päivittäin. Jos olet saanut sitä hermosärkyyn, pyydä toinen lääke mikäli et ole päihdeongelmainen jo valmiiksi.
Eli se ei tehoa muillekaan?kallein särkylääke mitä olen koskaan apteekista ostanut.
ja yhtä tehokas kun ibusal 400 mg.![]()
Ei ole mennyt, kun otan lääkärin määräämän annoksen. 75 mg nukutti ja vei todella pahan kivun pois. Sain viikon kuurin ja sillä kipu helpottui. Ei mennyt pää sekaisin.Siis miten Lyricalla muka saa pään sekaisin? Voisiko joku kertoa?