Kertokaa kokemuksia lyricasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelottaa aloittaa lääke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ärsyttää se,että kun itse tiedän tarvitsevani juuri esim lyrikoita tms,niin lääkäriltä tulee vaan jyrkkä ei!
Itse kuitenkin tilanteeni tiedän parhaiten,eikä lääkäri joka juttelee kanssani 5 minuuttia ja senkin ajan tuijottaa tietokoneensa näyttöä...

Hitto,pitäisköhän laittaa sitten rahat yksityiselle lääkärille..
Mutta määräkö ne yksityiselläkään näitä helpommin?

Ja minähän se kuitenkin ne lääkkeet syön,eikä esim lääkäri,joten eipä luulisi kaivelevan...

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää;29008585:
Mua ärsyttää se,että kun itse tiedän tarvitsevani juuri esim lyrikoita tms,niin lääkäriltä tulee vaan jyrkkä ei!
Itse kuitenkin tilanteeni tiedän parhaiten,eikä lääkäri joka juttelee kanssani 5 minuuttia ja senkin ajan tuijottaa tietokoneensa näyttöä...

Hitto,pitäisköhän laittaa sitten rahat yksityiselle lääkärille..
Mutta määräkö ne yksityiselläkään näitä helpommin?

Ja minähän se kuitenkin ne lääkkeet syön,eikä esim lääkäri,joten eipä luulisi kaivelevan...

Voi kunpa potilaat otettaisiin huomioon yksilönä. Kaikille ku ei toimi samat lääkkeet, eikä samat annostukset.

Kovinta hottia nyt katukaupassa. Nuppi sekaisin ja vahva riippuvuus. Kun Temgesicit hävisivät, tuli Subun piikittäjät ja nyt on pop kiskoa Lyricaa joka muodossa. Näkyy tuolla hoidon puolella päivittäin. Jos olet saanut sitä hermosärkyyn, pyydä toinen lääke mikäli et ole päihdeongelmainen jo valmiiksi.

Kovinta hottia nyt katukaupassa. Nuppi sekaisin ja vahva riippuvuus. Kun Temgesicit hävisivät, tuli Subun piikittäjät ja nyt on pop kiskoa Lyricaa joka muodossa. Näkyy tuolla hoidon puolella päivittäin. Jos olet saanut sitä hermosärkyyn, pyydä toinen lääke mikäli et ole päihdeongelmainen jo valmiiksi.

Eiköhän kunnon narkkareilla oo paljon tehokkaammat aineet, ettei tarvi lyricalla yrittää sekoittaa päätä.

jännää muuten tuo, kun mulla ainakaan ei ollu ollenkaan tuollaisia vaikutuksia tolla lääkkeellä.
vuoden verran välttelin ton ottamista, mut sit meinas pää hajota kipuihin ni aattelin testata ja olen kyllä valmis aloittamaan uudestaankin jos on tarve.

[QUOTE="Höps";29009428]Eiköhän kunnon narkkareilla oo paljon tehokkaammat aineet, ettei tarvi lyricalla yrittää sekoittaa päätä.[/QUOTE]

Kunnon narkkareilla? Mitä ne sellaiset on? Sekakäyttäjiä kaikki tyynni, voin kertoa. Ja Lyrica on kovin suosittua katukaupassa, mukava lisä monen päivään. Ja nyt jos ihan rautalangasta väännetään, niin ei ne sitä pillerinä niele...

Kyllä on ihan selkeästi liioiteltua, että lyrica on narkkarien suosiossa. Tunnen monta lyrican käyttäjää, eikä kenelläkään oo tullu lääkkeestä minkäänlaista euforiaa. Tiedossa on sekin, ettei narkkarit ota lääkkeitä samaan tapaan, kuin tavalliset lääkkeiden käyttäjät.

Joku piilo-narkkari vissiin yrittää puhdistaa tuon Lyrican mainetta täälläkin.. että sais helpommalla jatkossa niitä tk:sta. :D
Ite tiedän aika hyvin Pirkanmaan "piirit" ja niissä tuo aine liikkuu näiden kaikista alhaisimpien keskuudessa.. Lyymyjä huudellaan naamakirjassakin välillä.. et joo-joo. Tiliä niil vois tehdä jos ottaisin lekurilta vastaan kyllä. :D mutta en alennu.. tiedän kovat kivut liiankin hyvin mutta päänsekoittamista en millään napilla hyväksy!

Joillakin se toimii hyvin mihinkä onkaan tarkoitettu toki, mulla se pisti pään liian sekasin ja kropan. Jotkut vetää hupina sitä, nyt kun sen narkkarikäyttöä yritettään vähätellä vielä.. helppo huumes ja sossu maksaa ne. ;)

Joku piilo-narkkari vissiin yrittää puhdistaa tuon Lyrican mainetta täälläkin.. että sais helpommalla jatkossa niitä tk:sta. :D
Ite tiedän aika hyvin Pirkanmaan "piirit" ja niissä tuo aine liikkuu näiden kaikista alhaisimpien keskuudessa.. Lyymyjä huudellaan naamakirjassakin välillä.. et joo-joo. Tiliä niil vois tehdä jos ottaisin lekurilta vastaan kyllä. :D mutta en alennu.. tiedän kovat kivut liiankin hyvin mutta päänsekoittamista en millään napilla hyväksy!

Joillakin se toimii hyvin mihinkä onkaan tarkoitettu toki, mulla se pisti pään liian sekasin ja kropan. Jotkut vetää hupina sitä, nyt kun sen narkkarikäyttöä yritettään vähätellä vielä.. helppo huumes ja sossu maksaa ne. ;)

Mikä on piilo-narkkari?

Kummalista kuulla, että jotkut viihdekäyttävät ja kokevat jotain fiiliksiä vai miten se pitäisi ilmaista. Itselleni Lyricaa on määrätty sekä migreeniin sen estolääkkeksi että kohtauksiin. Lisäksi sitä on määrätty piinaaviin hermosärkyihin. En osaa sanoa sen toimivuudesta, koska itselläni jo 150 mg aiheuttaa niin sekavan ja huumatun olon, etten kykene mihinkään. Joskus otin sellaisen varhain aamulla vahingossa, kun piti ottaa ihan perusburana. No pilallehan se työpäivä meni eli jouduin jäämään sängynpohjalle, koska kävelin päin seiniä ja silmät painuivat kiinni väkisin ja suu kuivui epämiellyttävästi. Myöhemmin sain puolet miedompia. Ne lähinnä turvottavat ja lihottavat, auttavat toki hieman kipuihin, mutta sivuoireet ovat niin epämukavat, että otan todella harvoin ja turvallisesti kotona. Eräs ystäväni on saanut niitä myös migreeniin. Koska hän on vegaani, hän avaa kapselin ja syö pelkän lääkejauhon. Kapseli on nimittäin eläinperäistä liivatetta. Hän sanoo, että se auttaa nopeasti migreeniin. Ei hänkään ole narkki tai pilleristi.

Joka tapauksessa minusta on äärimmäisen vastenmielistä lukea ja kuulla lääkkeitä käytettävän viihteenä. Se nimittäin vaikeuttaa niitä todella tarvitsevien saamista. Niistä periaatteessa hyvistä lääkkeistä tulee leimattuja ja itse niitä kipuihinsa tarvitseva joutuu lääkärissä outoon valoon ja syyniin, jos läääkeluottelossa on näitä ns. viihdekäyttölääkkeitä. Sanonpa suoraan että joo kyllä v*****aa rankasti narkki-sekakäyttösuttuilu.

Siis miten Lyricalla muka saa pään sekaisin? Voisiko joku kertoa?

Hirveää, kun se nyt vaan on tavallinen lääke rutiinileikkauksissa eikä sitä saa lopettaa yhtäkkiä. Kun kotiutetaan, pakko ostaa, kun on aloitettu sairaalassa. Siinä on muistaakseni natriumlauryylisulfaattia, minkä vuoksi monelle jää epämääräiset mahavaivat leikkauksen jälkeen:sick:

Yhteistyössä