vieras
kenellä on nykyisenä tai joskus ollut citroen xsara picasso ja mielellään diesel? kertokaa auton hyvät ja huonot puolet.
Jos tilaa itsellesi haluat, ok. Mutta jos taas tilaa tavaroille, huono valinta! Farmari parempi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kenellä on nykyisenä tai joskus ollut citroen xsara picasso ja mielellään diesel? kertokaa auton hyvät ja huonot puolet.
No tilaa ja tilaa. Farmarissa kontin täyttää kuitenkin koirat, joten sinne ei mahdu mitään tavaroita. Nykyinen auto on farmari.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tilaa itsellesi haluat, ok. Mutta jos taas tilaa tavaroille, huono valinta! Farmari parempi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kenellä on nykyisenä tai joskus ollut citroen xsara picasso ja mielellään diesel? kertokaa auton hyvät ja huonot puolet.
Picassossa ei kyllä ole koiralle enempää tilaa kuin farmarissa, päinvastoin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:No tilaa ja tilaa. Farmarissa kontin täyttää kuitenkin koirat, joten sinne ei mahdu mitään tavaroita. Nykyinen auto on farmari.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tilaa itsellesi haluat, ok. Mutta jos taas tilaa tavaroille, huono valinta! Farmari parempi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kenellä on nykyisenä tai joskus ollut citroen xsara picasso ja mielellään diesel? kertokaa auton hyvät ja huonot puolet.
kiitos sinulle vastauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ollu liki kaks vuotta,tosin bensana. Me ollaan käyty varmaan 15 automerkkiä läpi ja voin kertoa että meille picasso on ollu paras. Vikoja ei ole ollut, tavalliset huollot vaan. Aikoinaan pidin tuota rumana mutta nykyään monilla merkeillä on mitä kummallisempia malleja joten kyllä tohon silmä tottu. Tilat on meille riittävät(kaks lasta ja aikuista),rattaat ja kamaa mahtuu. Netistähän löytyy niitä listoja missä eniten vikoja ja korjattavaa ja Picasso on aika hyvillä sijoilla sen suhteen että vikoja EI ole paljon,verrattuna esim johonkin mersuun. Googlettamalla löydät varmasti foorumeita mistä autosta löytyy kokemuksia ja mielipiteitä
No nyt tuolla on ajettu jo yli 200000km ja jakopään hihna tuli vaihdettua. Vaihdatin sen Pirkanmaan autohuollossa (lempäälässä)ja siihen päälle 200tkm huolto. Hinta alle 500e kaikkineen. Olikohan 470e paikkeilla. Auton huolto siellä ihan ok ja tekivät homman kolmessa tunnissa. Tähän mennessä on kuluvia osia vaihdettu mm. pakoputken takapönttö, raidetankojen päät ja etijarrut (levyt ja palat). Nämä nyt menee joka merkissä ja autossa. Meillä on kolme lasta ja koira. Auto on kovassa käytössä täällä Tampereella ja saa kovaa kaupunkiliikenteen hanaa, niin vaimolta kuin minulta. Joten kummasti tuo peli vaan kestää. Ajan auton vielä tuohon 300tkm ja katselen sitten laittaisinko jo vaihtoon...Alkuperäinen kirjoittaja Esa:Meillä 2003 1.8l picasso... Kolme lasta ja harrastukset ostetiin 2007 aj. 117000km ja nyt ajettu 1/2009 163 000km. Ei vikoja. Sivutuuli kiusaa, mutta ei enempää kuin uudenmallisessa primerassa. Isommat tilat takana kuin monessa muussa autossa. Hyvä näkyväisyys joka suuntaan ja helppo kaupungissa. Suosittelen... ei vikoja. Otin vähän matalemmat ja leveämät renkaat vanteille ja sivutuuliherkkyys ei kiusaa enään.
Juu Picasso toimii edelleen hyvin. Ajettu on jo 235000km. Perun aikaisemmat puheeni auton vaihdosta 300tkm kohdalla. Ostan toki ensivuonna rinnalle diselpicasson, kun noita km tulee paljon ja bensan hinta nousee. Nykyinen picasso jää kakkoautoksi jolla ajetaan noin 20tkm vuoteen kuitenkin. Ostakaa näitä autoja ihmeessä ovat hyviä ja kuulemma helppo huoltaakkin. Itse olen ollut utohon autoon tyytyväinen, kun lähti -30 C pakkasella käyntiin ilman lämmitystäkin työpaikan pihalta 11h yövuoron jälkeen.No nyt tuolla on ajettu jo yli 200000km ja jakopään hihna tuli vaihdettua. Vaihdatin sen Pirkanmaan autohuollossa (lempäälässä)ja siihen päälle 200tkm huolto. Hinta alle 500e kaikkineen. Olikohan 470e paikkeilla. Auton huolto siellä ihan ok ja tekivät homman kolmessa tunnissa. Tähän mennessä on kuluvia osia vaihdettu mm. pakoputken takapönttö, raidetankojen päät ja etijarrut (levyt ja palat). Nämä nyt menee joka merkissä ja autossa. Meillä on kolme lasta ja koira. Auto on kovassa käytössä täällä Tampereella ja saa kovaa kaupunkiliikenteen hanaa, niin vaimolta kuin minulta. Joten kummasti tuo peli vaan kestää. Ajan auton vielä tuohon 300tkm ja katselen sitten laittaisinko jo vaihtoon...
Autolla ajettu nyt jo 250tkm ja ensimmäinen murhe. Kampiakselin stefa vuoti öljyä ja farncemotourin pojat hoiti kuntoon. Siellä jouduttiin tuo em. jakopää uudestaan tekemään tuon stefan vaihdon vuoksi, mutta hintaa tuli yht.500e, mutta nyt on uusi jakopää, vesipumppu ja matka jatkuu... Uskon ajavani tuolla 400tkm, koska auto on edelleen hyväkuntoinen ja kaikki pelaa... ei sillä mitään vaihtoarvoakaanenään oikein ole näillä kilometreillä.No nyt tuolla on ajettu jo yli 200000km ja jakopään hihna tuli vaihdettua. Vaihdatin sen Pirkanmaan autohuollossa (lempäälässä)ja siihen päälle 200tkm huolto. Hinta alle 500e kaikkineen. Olikohan 470e paikkeilla. Auton huolto siellä ihan ok ja tekivät homman kolmessa tunnissa. Tähän mennessä on kuluvia osia vaihdettu mm. pakoputken takapönttö, raidetankojen päät ja etijarrut (levyt ja palat). Nämä nyt menee joka merkissä ja autossa. Meillä on kolme lasta ja koira. Auto on kovassa käytössä täällä Tampereella ja saa kovaa kaupunkiliikenteen hanaa, niin vaimolta kuin minulta. Joten kummasti tuo peli vaan kestää. Ajan auton vielä tuohon 300tkm ja katselen sitten laittaisinko jo vaihtoon...