Kertokaa kilttimiehelle miksi naisille on niin vaikea ostaa kumeja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaimolla oli niitä kun tavattiin. Kälyllä on niitä ja se yksi länsieurooppalainen vaihtari hankki niitä kun luuli että meille olisi tulossa suhde. Silti moni luottaa siihen että miehillä on niitä aina mukana. Mitä ihmettä?
 
vierailija
En ymmärrä missä todellisuudessa oikein elät. Aika moni ykdinkertaisen tavallinen asia kun tuntuu olevan sinulle vaikea tai outo. Mutta news flash - naiset ovat valitettavasti ehkäisyasioissakin niin paljon aktiivisempia ja valveutuneempia kuin miehet. Siksi naisten ei ole vaikea ostaa kondomeja, hankkia esim pillereitä tai kierukkaa, lätkästä kassahihnalle tamppoinipakettia yms. Turhan moni mies itse noloilee kumien ostossa ja sitten se jää aikeeksi. Saati ettei voi kaupasta hakea siteitä/tamppooneja vaimolleen/tyttöystävälleen.

Herää kysymys: miten voit olla noin kujalla?
 
vierailija
En ymmärrä missä todellisuudessa oikein elät. Aika moni ykdinkertaisen tavallinen asia kun tuntuu olevan sinulle vaikea tai outo. Mutta news flash - naiset ovat valitettavasti ehkäisyasioissakin niin paljon aktiivisempia ja valveutuneempia kuin miehet. Siksi naisten ei ole vaikea ostaa kondomeja, hankkia esim pillereitä tai kierukkaa, lätkästä kassahihnalle tamppoinipakettia yms. Turhan moni mies itse noloilee kumien ostossa ja sitten se jää aikeeksi. Saati ettei voi kaupasta hakea siteitä/tamppooneja vaimolleen/tyttöystävälleen.

Herää kysymys: miten voit olla noin kujalla?
👍
 
En ymmärrä missä todellisuudessa oikein elät. Aika moni ykdinkertaisen tavallinen asia kun tuntuu olevan sinulle vaikea tai outo. Mutta news flash - naiset ovat valitettavasti ehkäisyasioissakin niin paljon aktiivisempia ja valveutuneempia kuin miehet. Siksi naisten ei ole vaikea ostaa kondomeja, hankkia esim pillereitä tai kierukkaa, lätkästä kassahihnalle tamppoinipakettia yms. Turhan moni mies itse noloilee kumien ostossa ja sitten se jää aikeeksi. Saati ettei voi kaupasta hakea siteitä/tamppooneja vaimolleen/tyttöystävälleen.

Herää kysymys: miten voit olla noin kujalla?
jakopään tiivisteitä on niin montaa sorttia että mies ei löydä oikeaa pakettia hyllystä
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
En ymmärrä missä todellisuudessa oikein elät. Aika moni ykdinkertaisen tavallinen asia kun tuntuu olevan sinulle vaikea tai outo. Mutta news flash - naiset ovat valitettavasti ehkäisyasioissakin niin paljon aktiivisempia ja valveutuneempia kuin miehet. Siksi naisten ei ole vaikea ostaa kondomeja, hankkia esim pillereitä tai kierukkaa, lätkästä kassahihnalle tamppoinipakettia yms. Turhan moni mies itse noloilee kumien ostossa ja sitten se jää aikeeksi. Saati ettei voi kaupasta hakea siteitä/tamppooneja vaimolleen/tyttöystävälleen.

Herää kysymys: miten voit olla noin kujalla?
Koska avioliitto on sille ensimmäinen parisuhde. Ennen sitä se nai lähinnä maksullisia. Ap:lla ei oikeasti ollut kokemusta seurustelusta kun tapasi nykyisen vaimonsa.
 
vierailija
jakopään tiivisteitä on niin montaa sorttia että mies ei löydä oikeaa pakettia hyllystä
Yleensä sen hakeekin sulle käteen valmiiksi varaosaliikkeen myyjä. 🙄 Tässäkin näkyy hyvin se, että miehenä itseään pitävä ei pysty edes asiasta puhumaan oikeilla sanoilla.
Mutta mitä tulee kortsuihin, niin testaamallahan se hoituu. Ihan niinkuin teette naistenkin suhteen. Ja kun sopiva löytyy, niin sitten ei tarvitse vaihtaakaan.
 
vierailija
Koska avioliitto on sille ensimmäinen parisuhde. Ennen sitä se nai lähinnä maksullisia. Ap:lla ei oikeasti ollut kokemusta seurustelusta kun tapasi nykyisen vaimonsa.
So?
Mutta varmasti on kuullut ehkäisystä ja miten se toimii miehen puolelta, jos on koulunsa käynyt. Eri asia sitten, jos mönkii esiin jostain kellarista ..mutta tuskin ap, koska osaa käyttää tietokonetta/kännykkää ja omaa jonkinsortin luku-ja kirjoitustaidon. Ymmärryksentasoa sitten mene arvioimaan...
 
vierailija
Minä vastaan, ties kuinka monetta kertaa, että siksi, koska kilttis on satuhahmo, kuten hänen tarinansakin pelkkiä, välillä provokatiivisiakin, satuja. Eli ei kannata ottaa ihan tosissaan ja nämä jutut loppuis, kun kukaan ei vastaisi tälle pöhkölle.
No sori, kun erehdyin kysymään. En ole nähnyt "lukuisia" vastauksiasi - johtunee siitä etten päivystä palstalla kuten ilmeisesti sinä. Ja mistä ihmeestä tietää satuhahmoksi? Voithan se olla sinäkin, jos tuolle linjalle lähdetään.
 
vierailija
No sori, kun erehdyin kysymään. En ole nähnyt "lukuisia" vastauksiasi - johtunee siitä etten päivystä palstalla kuten ilmeisesti sinä. Ja mistä ihmeestä tietää satuhahmoksi? Voithan se olla sinäkin, jos tuolle linjalle lähdetään.
Jos olet tämän "kilttiksen" aloituksia lukenut edes jonkin verran, niin todellakin, niin huomaat, että niistä paistaa kilometrien päähän, että nää jutut ei oo totta.
 
vierailija
Vaimolla oli niitä kun tavattiin. Kälyllä on niitä ja se yksi länsieurooppalainen vaihtari hankki niitä kun luuli että meille olisi tulossa suhde. Silti moni luottaa siihen että miehillä on niitä aina mukana. Mitä ihmettä?
En ole nähnyt naisten kumeja kaupassa, vaikka niistä on puhuttu.
Naisille koon arvioiminen on yhtä hankalaa kuin miehillekin.
Olin kerran ostamassa tiettyä, etukäteen kerrottua kokoa, mut kun sitä ei ollut, niin enhän tiennyt, et pitääkö ottaa isompi vai pienempi vai jättää ostamatta.
Mies osti mulle kerran aluhousut, kun aamulla huomasin, et ei ollu puhtaana ja se oli just menossa kauppaan. Sain mä ne jalkaan, kun oikeen pyöritteli, mut kiristi kyllä.
Et ehkä se vaan on se käytäntö, että saa itselleen sopivan, joka tuntuu hyvältä.

Mies osaa ostaa mulle kuukautistarpeet, jos sillä on kuva. Mä osaan nykyisin ostaa oikeen kokoisia sukkia sille. Kyl se kuitenkin valitsee mieluummin itse hammasharjansa ja dödönsä.
 

Yhteistyössä