Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole ennen kuullut että jotain työtä säälitään.. Minä ainakin itse valinnut mitä työtä haen. Nuorena virallinen ammatti ja vanhempana halusin toisenlaista työtä.
Minä sattumoisin tunnen miehen joka on nyt lähihoitaja. Ei halunnut missään nimessä tulla lähihoitajaksi, ei tykkää yhtään siitä työstä mutta ei saanut muita töitä joten kouluttautui lähihoitajaksi. Vihaa joka ikistä päivää töissä ja minä säälin häntä mutta myös niitä ihmisiä joita hän hoitaa.
 
vierailija
Minä sattumoisin tunnen miehen joka on nyt lähihoitaja. Ei halunnut missään nimessä tulla lähihoitajaksi, ei tykkää yhtään siitä työstä mutta ei saanut muita töitä joten kouluttautui lähihoitajaksi. Vihaa joka ikistä päivää töissä ja minä säälin häntä mutta myös niitä ihmisiä joita hän hoitaa.
Täysin ymmärrettävää.
 
vierailija
Minä sattumoisin tunnen miehen joka on nyt lähihoitaja. Ei halunnut missään nimessä tulla lähihoitajaksi, ei tykkää yhtään siitä työstä mutta ei saanut muita töitä joten kouluttautui lähihoitajaksi. Vihaa joka ikistä päivää töissä ja minä säälin häntä mutta myös niitä ihmisiä joita hän hoitaa.
Itse olin ulkomailla töissä lakifirmassa missä ne asianajajat puolusti kirurgeja joiden potilaat kuoli leikkauspöydällä. Se oli rankkaa puuhaa molemmin puolin enkä aina tiennyt ketä säälin enemmän koska ei ne kirurgit tahallaan tehneet virhettä mikä johti kuolemaan. Mutta myöskin omaiset kärsi ihan valtavasti. Hurjaa olla kuulemassa kaikkia niitä tarinoita.
 
vierailija
Itse olin ulkomailla töissä lakifirmassa missä ne asianajajat puolusti kirurgeja joiden potilaat kuoli leikkauspöydällä. Se oli rankkaa puuhaa molemmin puolin enkä aina tiennyt ketä säälin enemmän koska ei ne kirurgit tahallaan tehneet virhettä mikä johti kuolemaan. Mutta myöskin omaiset kärsi ihan valtavasti. Hurjaa olla kuulemassa kaikkia niitä tarinoita.
Just. Tässä on tullut jo kaksi esimerkkiä siitä mistä tuo yksi kommentoija ei luullut tapahtuvan. Ikinä ei tiedä muiden ihmisten kokemuksista elämässä että ei pitäis puhua kuin tietää.
 
vierailija
Minä en kyllä onnenarvan juontajia säälli., onhan hoito ala fyysisempi, olen palvelukodeissa ollut töissä, on hoitajia jotka tykkää työstään, tekevät eläkkeelläkin keikkoja. .
 
vierailija
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä ole omaa elämää ja ystäviä lainkaan? Vaikuttaa hyvin pitkälti siltä ja toinen on sairaalloinen kateellisuus sekä katkeruus. Miksi olette ottaneet yhden ihmisen elämän silmätikuksenne ja haukutte ja pilkkaatte, olette Aikuisia ihmisiä ja ei tämä Janne ole teidän elämäänne pilannut millääntavoin, menkään sinne omaan peiliin katsomaan ja miettikään ajatuksella omaa elämäänne ja mikä siellä syvällä sisimmässänne mättää ja on rikki.
Miksi kirjoitat jokaisessa viestissäsi aikuinen isolla A:lla? Olet kirjoittanut monta viestiä tänne mutta et ikinä vastaa kysymyksiin.
 
vierailija
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä ole omaa elämää ja ystäviä lainkaan? Vaikuttaa hyvin pitkälti siltä ja toinen on sairaalloinen kateellisuus sekä katkeruus. Miksi olette ottaneet yhden ihmisen elämän silmätikuksenne ja haukutte ja pilkkaatte, olette Aikuisia ihmisiä ja ei tämä Janne ole teidän elämäänne pilannut millääntavoin, menkään sinne omaan peiliin katsomaan ja miettikään ajatuksella omaa elämäänne ja mikä siellä syvällä sisimmässänne mättää ja on rikki.
Voisitko jo kertoa mitä kadehtimista Jannessa on joka aiheuttaa katkeruutta?
 
vierailija
Juu, tätä olen kysynyt jo aikoinaan vauva.fi palstalla, ei saa vastausta. Jannelle ei voi olla kateellinen kukaan kun mitään kadehtimista ei ole. Ja katkeruuttakaan ei varmaan kukaan keskustelija tunne Jannesta johtuen.
Tämä on aika surkuhupaisaa. Janne uskoo jo itsekin tuohon kateuskorttiin, kun fanit sitä jatkuvasti Jannelle tyrkyttävät. Ehkä tuorein esimerkki on se, kun joku nainen kauhisteli Jannen lemmikkihotellin hintoja kalliiksi. Fanit hyökkäsivät heti lohduttelemaan Jannea että älä välitä, se on vain kateellinen. Ja Janne toisteli että kateutta, kateutta sen täytyy olla 🤦
 
vierailija
Jannella on nyt joku ihmeen pakkomielle julkaista videonpätkiä facessa VAIN sen takia, että saa samalla syödä ja maiskutella jotain 🤮 Tänään tungettiin lakritsia suuhun, mässytettiin ja kaivettiin kielellä lakritsin jämiä hampaista. Luuleeko Janne oikeasti olevansa seksikäs noin tehdessään? Hiljattain mässytettiin juustonaksuja, lipitettiin Naturdiet-juomaa, maiskuteltiin kermajugurttia, mässytettiin aamiaisen rippeitä.... Eikö oikeasti nuo syömiset voisi jättää kuvaamatta??

Ja nyt maiskuttelija ja mässyttelijä vonkuu faneiltaan ideoita mitä siellä Orimattilan talossa voisi tehdä.... Janne ei haluaisi vuokrata sitä taloa, koska ihmiset ei halua maksaa korkeaa vuokraa. No ei Janne niin välittäisi myydäkään sitä taloa, kun ostajat ei suostu maksamaan Jannen vaatimaa hintaa. Ja fanit sitten pistää taas parastaan kun heittelevät ideoitaan. Muuta talo hoivakodiksi, perhekodiksi ja mitä lie...
 
vierailija
Jannella on nyt joku ihmeen pakkomielle julkaista videonpätkiä facessa VAIN sen takia, että saa samalla syödä ja maiskutella jotain Tänään tungettiin lakritsia suuhun, mässytettiin ja kaivettiin kielellä lakritsin jämiä hampaista. Luuleeko Janne oikeasti olevansa seksikäs noin tehdessään? Hiljattain mässytettiin juustonaksuja, lipitettiin Naturdiet-juomaa, maiskuteltiin kermajugurttia, mässytettiin aamiaisen rippeitä.... Eikö oikeasti nuo syömiset voisi jättää kuvaamatta??

Ja nyt maiskuttelija ja mässyttelijä vonkuu faneiltaan ideoita mitä siellä Orimattilan talossa voisi tehdä.... Janne ei haluaisi vuokrata sitä taloa, koska ihmiset ei halua maksaa korkeaa vuokraa. No ei Janne niin välittäisi myydäkään sitä taloa, kun ostajat ei suostu maksamaan Jannen vaatimaa hintaa. Ja fanit sitten pistää taas parastaan kun heittelevät ideoitaan. Muuta talo hoivakodiksi, perhekodiksi ja mitä lie...
Varmaan kaiken tuon ihmettelyn ois voinut sanoa ilman halpamaisia sanan lisäyksiä.
 
vierailija
Tämä on aika surkuhupaisaa. Janne uskoo jo itsekin tuohon kateuskorttiin, kun fanit sitä jatkuvasti Jannelle tyrkyttävät. Ehkä tuorein esimerkki on se, kun joku nainen kauhisteli Jannen lemmikkihotellin hintoja kalliiksi. Fanit hyökkäsivät heti lohduttelemaan Jannea että älä välitä, se on vain kateellinen. Ja Janne toisteli että kateutta, kateutta sen täytyy olla
Kerroin vain rehellisesti kuinka typerältä tuo Jannen mussuttaminen ja maiskuttelu kuulostaa Janne itsekin totesi että ei saisi puhua "ruoka" suussa. Silti tunkee samantien jo toisen lakupalan suuhunsa.
Hyvä kun kerroit, ei kukaan luulisi haluavan katsoa jonkun syömistä, en minä ainakaan. Ja ihmettelen kun dieetti juomaa ja kuitenkin jotain kaloripitoista vuoroon. Ei kateeksi käy tyyliään.
 

Yhteistyössä