Kertokaa jotain hauskoja mokia mitä olette tehneet (olis kiva nauraa näin illan ratoksi)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä voin aloittaa. Soitin töistä terveysaseman perhesuunnitteluyksikköön ja sanoin, että "Minna Meikäläinen täällä hei, haluaisin uusia mun e-pillerit tai sitten mä olen ajatellut jotain muutakin esim. ehkäisylaastareita". Toisessa päässä oli vähän aikaa hiljaista, ja sitten sieltä sanoi nainen, että "Niin, tämä tuli Nakkilan Konepajalle"

äh
Mä olen puhelinvaihde ja joka päivä tulee joku tuollainen puhelu. Ei ne jaksa enää ees naurattaa tai hämmentää.

Paljon rasittavampaa on se kun oikeaan paikkaan soittaneet vuodattavat asian heti minulle eivätkä anna suunvuoroa että voisin sanoa että hetkinen, yhdistän oikeaan paikkaan...

Mulle ei tuu kun yks mieleen ja oon kyllä kertonut tän ennenkin täällä joskus..

Mulla on tapana istua julkisissa kulkuneuvoissa ikkunan vieressä ja kun mä painan nappulaa, niin ennenkun nousen kokonaan siirryn siihen viereiseen istuimeen (käytäväpaikalle) odottamaan että ollaan pysäkillä asti. No erään kerran istuin ratikassa (käytän niitä harvoin) ja menettelin tällä tavoin ja hups, siinä vieressä ei ollut penkkiä ollenkaan vaan mätkähdin perseelleni ratikan lattialle.. :D

svieras
Mä kerron mun isän moan:

Isä lähti hakemaan uutta pesukonetta, mikä ei mahtunut autoon, joten lainasi sitten naapurilta kuomullista (vai katollista ihan sama) peräkärryä. Ajoi sitten 50 kilsan päähän pesukonetta hakemaan, peruutti liikkeen lastauslaiturille, avasi peräkärryn ja oli kuulemma myyjän ilme näkemisen arvoinen:

Peräkärry oli täynnä polttopuita :D Oli sitten isäni käynyt viemässä naapurin polttopuut 100 kilometrin huviajelulle :D

Isäni ei tosin kykene nauramaan tälle jutulle vieläkään :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Mä olen puhelinvaihde ja joka päivä tulee joku tuollainen puhelu. Ei ne jaksa enää ees naurattaa tai hämmentää.

Paljon rasittavampaa on se kun oikeaan paikkaan soittaneet vuodattavat asian heti minulle eivätkä anna suunvuoroa että voisin sanoa että hetkinen, yhdistän oikeaan paikkaan...
Kaikki ei ole puhelinvaihteenhoitajia...

noh
Joskus töissä ollessa kun mulla oli menkat niin kun olin vessassa käymässä, niin kauhukseni huomasin, että mun side ei ollut siellä pikkuhousuissa. Juoksin äkkiä vessasta ulos ja siellä se verinen side oli keskellä avokonttoria.

Ja olin siis silloin ainut nainen töissä.

svieras
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Joskus töissä ollessa kun mulla oli menkat niin kun olin vessassa käymässä, niin kauhukseni huomasin, että mun side ei ollut siellä pikkuhousuissa. Juoksin äkkiä vessasta ulos ja siellä se verinen side oli keskellä avokonttoria.

Ja olin siis silloin ainut nainen töissä.
Siis miten se oli voinut tulla pois sieltä :D

Tuli tosta vaihteesta mieleen... Kun olin aikanani jonkun aikaa yhden firman puhelinvaihteessa töissä... Meillä oli tosi lämpimät välit alakerran respan kanssa ja aina kun sieltä respasta soitettiin niin vastattiin jotenkin tosi hassusti. Nähtiin siis tietysti mistä numerosta puhelu tulee... No kerran sitten tuli respasta puhelu ja minä vastasin oikein yliseksikkäällä äänellä että "Huvikumpu"... Toisessa päässä tuli hetken hiljaisuus ja sitten vähän hämmentynyt ääni; "Toimitusjohtaja Virtanen tässä. Ilmoitan vaan että olen loppupäivän kokouksessa." :xmas: Ei muuten vastattu enää miten sattuu siihen numeroon........ :snotty:

Oops
Joo, mie menin lapseni kummien luo etukäteen sovitusti.. oli sovittu, ett tulen illal, kun ehdin.. hakemaa lapseni sinne yökyläilyn jälkee unohtunutta yöpukua. No, menin ulko-ovelle, soitin ovikelloo, avain roikkui lukossa, joten marssin sisälle saman tien. Ketää ei näkyny eikä kuulunu missää.. huhuilin hetken. Koht kuului vierashuoneesta: älä tuu vielä!!! Ja ähellystä... Siel oli täydet touhut menossa. Kyl alko puna nousta miunki kasvoille.. :ashamed: :D

Punahattu
Kai sitä voisi tähän yhden laittaa kanssa eli oltiin aamulla joskus aikoinaan aina puoli seiskalta viemässä muksua hoitoon ja meillä sininen rellu jonka mies ajoi yleensä portin viereen ja siitä jatkettiin matkaan yleensä mutta yksi aamu minä pöpperössä muksua vien taas tarhaan ja tulen takaisin ja kävelen portin vierelle ja avaan auton oven ja olen juuri istahtamassa autoon kun tajuan katsoa kuskia ja ei tosiaankaan näyttänyt yhtään tutulle..
No pahoittelen sille äimistyneelle mies kuskille ja löydän meidän auton johon istahdan.Kyllä HÄVETTI ja paljon.Sen lisäksi auto oli tyylillä joku valkoinen volvo ettei siis tippaakaan meidän auton näköinen edes. :D
Mietin jälkikäteen että mitähän sen miehen nainen olisi sanonut kun oletettavasti oli kanssa viemässä muksuaan ja olisi tullut samaan aikaan ulos ja meikä olisi istunut siellä etupenkillä kuin kotonaan.

Olen yrittänyt keittää kahvia ilman vettä, joskus ilman jauhoja ja suodatinkin unohtunut. Mieheni unohti laittaa kerran kahvipannun alle ja kumma kyllä keitin keitti kahvin ja radio oli vieressä, ei kyllä naurattanut heti, vähän myöhemmin. Ei meillä yhtään hajamielistä porukkaa..

kb
Olin sopinut välittäjän kanssa sunnuntai aamuksi asuntonäytöstä. Menin paikalle eikä myyjää ilmaantunut, ajattelin rimpauttaa ovikelloa jos olisi jo sisällä. Ovelle ilmaantui mies pyjamassaan. Sanoin että siitä näytöstä, kun oli sovittu. Mies näytti hieman hämilliseltä ja sanoi jotain, ai jaa. Astuin eteiseen ja kurkkasin olkkaria ohimennen keittiöön kävellessäni. Hyvät punaiset kaapit, sanoin että tykkään ja että voin mietittyäni jättää välittäjälle tarjouksen.
Arvaatkaa jätinkö! Olin väärässä asunnossa! Sitä oikeaa asuntoa samasta talosta en sitten kehdannut mennä katsomaankaan!

leena
mä olin aika poikki lapsen olessa vauva. siis niin väsynyt, että se verotti ajatuksen juoksua jonkin verran.

kerran menin suihkuun, ajattelin ihanan lämmintä ja pitkää suihkua. nautintoa verotti hiukan se, että vasta veden valuessa tajusin seisovani suihkun alla silmälasit päässä ja alusvaatteet päällä :D

Nolo edelleen
Olin tulossa töistä tosi kamalassa lumimyrskyssä ja kirosin kun mieheni ei tullut hakemaan minua, vaan minun piti kävellä. No onneksi kuitenkin pian "meidän" auto pysähtyi mun viereen ja minä hyppäsin kyytin. Sanoinpas vielä jotain niin fiksua kuin: Ai, tuossa radiossako olikin oranssi valo (Uusi auto meillä). Kuskin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, syy miksi se pysähtyi ja "otti" minut kyytiin oli tienristeys, jossa oli pakko pysähtyä.

Ei tää nyt varsinaisesti moka ole mutta naurattaa nykyään, sillon lähinnä itketti ja hävetti.

Jokunen vuosi sitten havahduin alakerran naapurin ovelta pelkkä todella pieni pyyhe päällä siihen kun joku nainen tuijottaa mua oven raosta todella vihaisena ja vetää oven kiinni. Olin kävellyt unissani rappukäytävään ja ilmeisesti pyrkinyt takaisin kotiin erehtyen kerroksesta. Seinänaapurini avulla sain soitettua huoltomiehen paikalle joka oli lievästi hämmentynyt tilanteesta. En oo tainnut koskaan hävetä niin paljoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja leena:
mä olin aika poikki lapsen olessa vauva. siis niin väsynyt, että se verotti ajatuksen juoksua jonkin verran.

kerran menin suihkuun, ajattelin ihanan lämmintä ja pitkää suihkua. nautintoa verotti hiukan se, että vasta veden valuessa tajusin seisovani suihkun alla silmälasit päässä ja alusvaatteet päällä :D
niin tuttua...eikä ne lasit olleet suihkussa vai yhtä kertaa.

No tämä klassinen moka ei sattunut mulle vaan miehelle; mies on miettinyt mitä ostais mulle joululahjaksi ja sanoin sitten että vois ostaa mulle jonkun hepeneen kun mulla ei semmoista nyt raskaana ollessa ole. Siis esim. ihan seksikkään yömekon.
Mies sitten tähän vastasi että "En minä sellaisia osaa ostaa, minähän ostin silloin kerran ja et tykänny"..... Hiljaisuus, sitten minä siihen jouduin vastaamaan että "Rakas, se on kyllä ollut joku toinen tyttöystävä kun en oo semmosta sulta saanu" :LOL:
Mies meni ihan noloksi ja minua ihan säälitti, niin klassinen moka! :D

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nolo edelleen:
Olin tulossa töistä tosi kamalassa lumimyrskyssä ja kirosin kun mieheni ei tullut hakemaan minua, vaan minun piti kävellä. No onneksi kuitenkin pian "meidän" auto pysähtyi mun viereen ja minä hyppäsin kyytin. Sanoinpas vielä jotain niin fiksua kuin: Ai, tuossa radiossako olikin oranssi valo (Uusi auto meillä). Kuskin ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, syy miksi se pysähtyi ja "otti" minut kyytiin oli tienristeys, jossa oli pakko pysähtyä.
Hah hah hah :D :D Kiitos päivän nauruista :D :D

Yhteistyössä