Kertokaa joku mulle kodinhoidontuesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimm"

Vieras
eli jos olen työmarkkinatuella kotona ja lapsi kans, niin saanko kodinhoidontukea ja ehkä hoitolisää? Miten työmarkkina tuki siis vaikuttaa. Kelan sivuilla oli puhetta työttömyysturvasta mutta en tiedä tarkoittaako se sitten kaikkia näitä työttömyysturvia yhteensä vai jotain tiettyä..? soitan kyllä kelaan heti ku se aukeaa, mut jos joku osais kertoo tällee etukätee ku naisena tarvin saada tiedon heti.

Valitettavasti kodinhoitoon ei saa tukea ;)

Kotihoidon tukea saa mutta tuki kuin tuki niin ei päällekäisiä makseta, jos haet kotihoidon tukea niin se summa vähennetään muusta tuesta. Lopputulos on siis sama

ah, näin käsitinkin sitten. entäs kun olen työttömänä, niin alanko maksamaan hoitomaksua? jonkunmoista miten se nyt lasketaan.. mutta jostain näin luin, mutten ole varma muistanko oikein..? päätin siis opiskelut ja jäin työttömäksi ja lapsi on vielä hoidossa.

pyydän anteeksi huolimattomuuttani, koti hoidon tukea tarkoitin :) "vieraalla" taitaa olla tylsä elämä kun toisten kirjoitusvirheet saa verenpaineet nousemaan. Täältä paljon rakkautta sinne <3 Ja Mirkku-76, mustaki olis kiva jos mulla olis mies joka tekis vaik niit lumihommii, mut olen yksinhuoltaja ja mun poikaystävä ei viel oo tääl elättämäs mua :)

Yhteistyössä