Kertokaa hyviä aamupala-vinkkejä töihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nälkäinen aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nälkäinen aamu

Vieras
Mulla loppuu kohta mielikuvitus!
Ei tartte olla mitää superterveellistä mut katsom kuitenkin mitä suuhuni laitan. Töissä olis niin helppo ottaa se croissant tai pasteija mut en halua!!! Ja teen kovasti itseni kanssa töitä etten halua haluta niitä,mieli kyllä tekis :) nams...
Siellä ei ole keitto mahdollisuutta eli puurot on pois suljettu ja toiseksi mä oon huomannu et niinä aamuina kun oon syöny puuron ni mulla on viimeistään 2den tunnin päästä kiljuva nälkä...

Eli aamupalan pitäis olla helppo,mielellään laihduttajan unelma ja kauan nälkää pitävä :) Helppoa, eikö totta ;)

Kauan nälkää pitävä on tuhti ruisleipä tuhdein päällystein, juustoa, kalkkunaa/ makkaraa / salaattia / kananmunaa jne.

tai vaikkapa turkkilainen jogurtti marjojen kera, ja lisään voi laittaa myös jotain lesettä tms.

[QUOTE="vieras";27919523]Ihan tavallinen litran purkki jogurttia riittää, lopeta ne turkkilaiset jukurtit. Ne vaan on niin out.[/QUOTE]

Olkoon vaan, parempaa se silti on. :p Ja pitää kauemmin nälkää.

Eikö teillä ole edes vedenkeitintä / "kiehuvaa" vettä saatavilla? Esim. Elovenalla on niitä "pikapuuroja" joita ei tarvi keittää, vaan niihin vaan lisätään kiehuva vesi. Mutta tosiaan tummaa leipää ja tuhdisti pällystöitä, hedelmiä, jugurttia + mysliä / muroja jne. Mitä sä sitten kotona syöt? Eikö samaa voi viedä töihin?

[QUOTE="vieras";27919536]Jos tykkää mauttomista ja vähän tai aika paljonkin happaman makuisista.[/QUOTE]
Mautonta se ei ole, hapanta kylläkin. Mutta marjoilla siihen saa makua, ja ehkä aavistuksella hunajaa, jos happamuus tökkii..

Alkuperäinen kirjoittaja EIKÖ?;27919550:
Aamupala syödä kotona ennen töihin lähtöä...

Mun herätys on 4.20 ja bussipysäkillä pitää olla 5ltä. Vaikka mulla oliskin aikaa syödä mi mun ei tee mieli siihen aikaan!

Kiitos vinkeistä!
Taidanpa ruveta tekemään eväitä töihin :)

[QUOTE="vieras";27919523]Ihan tavallinen litran purkki jogurttia riittää, lopeta ne turkkilaiset jukurtit. Ne vaan on niin out.[/QUOTE]

Merkillinen kommentti. Miksi on muka out? Väitätkö, että sokeripitoinen jogurtti on parempi vaihtoehto? :)

[QUOTE="Nami";27919665]Merkillinen kommentti. Miksi on muka out? Väitätkö, että sokeripitoinen jogurtti on parempi vaihtoehto? :)[/QUOTE]

Paremman makuista se on :) Ei terveen ihmisen tarvi kytätä ja laskea joka molekyyliä mitä suuhun menee. Kohtuus kaikessa. Maalaisjärkeä käyttäen onnistuu.

[QUOTE="vieras";27919676]Ihminen tarvitsee toimiakseen rasvaa, mieluiten kasvisöljyä, ja mikäs sen helpompi konsti sitä saada kuin pirtelön seassa.[/QUOTE]
Tarvitsee toki. Itse laitan sitä öljyä sitten mieluummin vaikka salaatin joukkoon.

[QUOTE="vieras";27919685]Paremman makuista se on :) Ei terveen ihmisen tarvi kytätä ja laskea joka molekyyliä mitä suuhun menee. Kohtuus kaikessa. Maalaisjärkeä käyttäen onnistuu.[/QUOTE]

makuasia. Mutta nälkää kyllä pitää mielestäni sellainen tuhti rasvainen jogurtti paremmin.

Yhteistyössä