Kertokaa hyviä aamupala-vinkkejä töihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nälkäinen aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Anne";27919682]Teen leipää itse, en karppaa. Tavallinen leipä ei minulla pidä nälkää mutta mantelileipä pitää, lisäksi on hyvän makuista ja helppo tehdä.[/QUOTE]

ei sinulla olisi sellaista jonkinlaista reseptiä antaa. Varmaan löytyisi googella, mutta aina hyväksi havaittu olisi mukava testata.

mä vannon maapähkinävoi-ruisleipä -yhdistelmän nimiin. Parasta sinne lisäpehmukkeeksi väliin on toistaiseksi ollut banaani, kukin lisää mitä keksii kokeilla.

Mulla on töissä paketillinen mysliä, tölkki jugurttia ja mehua, ja säkki mandariineja. Kerran viikossa yleensä täytän varastot ja silloin saatan hankkia ekaksi päiväksi myös tuoreita riisipiirakoita.

[QUOTE="vieras";27919685]Paremman makuista se on :) Ei terveen ihmisen tarvi kytätä ja laskea joka molekyyliä mitä suuhun menee. Kohtuus kaikessa. Maalaisjärkeä käyttäen onnistuu.[/QUOTE]

Makukysymys tietty. Mutta huomaa, ap kirjoitti "laihduttajan unelma". Sellaseen aamupalaan sokeripitoinen jogurtti se sovi. Sen ymmärtää ihan maalaisjärjelläkin.
Sitä paitsi ne turkkilaiset ja kreikkalaiset jogurtit pitävät paremmin nälän loitolla.

[QUOTE="vieras";27919776]Ei, laitan noin ruokalusikallisen ja 250g rahkaa ja mustikoita tms. maitoa että pystyy juomaan, ei sitä kannata liikaa laittaa, ja jos on joku miedompi kuin mustikka niin saattaa tuokin maistua läpi ja tosiaan käytän oliiviöljyä, se on parasta tuohon rypsit ja rapsit on liian voimakkaan makuisia.[/QUOTE]
Taidanpa joskus testata. =)

[QUOTE="Nami";27919831]-- Mutta huomaa, ap kirjoitti "laihduttajan unelma". Sellaseen aamupalaan sokeripitoinen jogurtti se sovi. Sen ymmärtää ihan maalaisjärjelläkin. --[/QUOTE]

No ei se 10% turkkilainenkaan mikään "laihduttajan unelma" kyllä ole. :xmas:

Yhteistyössä