H
help
Vieras
Joo vaan kiitos teille kaikille armaat naiset siitä että jaksoitte hieman raottaa maailmaanne mulle
Tuli jotenkin paljon helpompi hengittää.. Kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja help:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no mua kiinnostaa monet asiat, ja keskustelen mielelläni uskonnoista, politiikasta, musiikista, lapsista,kaikesta ihmisenä elämiseen ja olemiseen liittyvästä (ei tarkoita juoruilua), kaikesta turhamaisesta kuten vaatteista, koruista, meikeistä, ns yliluonnollisista asioista ja hitsi vieköön vaikka mistä.
Ja olen vähän niinkuin ap, tunnen itseni usein toisten naisten joukossa ulkopuoliseksi, herra ties miksi...ja tästä syystä välttelen suuria ryhmäkokoontumisia
no silläkin olen saanu aikaseksi silmänmuljautuksia kun olen sanonu että mulle on aivan sama mitä uskontokuntaa ihminen edustaa kuhan se tuntuu hänestä itestään hyvältä..![]()
naiset yhteisönä/ryhmänä ovat monimutkaisia, teit niin tai näin, se on kuitenkin väärinpäin, ja jos kerrankin teet sen virheen ettet sulaudu yleisesti hyväksyttyyn muottiin, jäät ikuisesti ulkopuolelle
t. nimim. kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja No:Lisäänpä vielä, että minusta on mukava jutella mistä vaan positiivisten ihmisten kanssa. Jatkuvaa narinaa ja valitusta en jaksa kuunnella mistään aiheesta...
Alkuperäinen kirjoittaja No:Lisäänpä vielä, että minusta on mukava jutella mistä vaan positiivisten ihmisten kanssa. Jatkuvaa narinaa ja valitusta en jaksa kuunnella mistään aiheesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Mistä menee juoruoamisen raja? Jotkut tuntuvat ottavan juoruamisena senkin kun jonkun nimi mainitaan ohimennen puheissa. "Kävin eilen shoppailemassa ja löysin edulliset kengät pojalle. Maijankin näin pitkästä aikaa, ei olla vuosiin nähty. Silläkin oli jo 2 lasta..... Ne kengät oli muuten tosi siistit" Juoruilinko siis Maijasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Mistä menee juoruoamisen raja? Jotkut tuntuvat ottavan juoruamisena senkin kun jonkun nimi mainitaan ohimennen puheissa. "Kävin eilen shoppailemassa ja löysin edulliset kengät pojalle. Maijankin näin pitkästä aikaa, ei olla vuosiin nähty. Silläkin oli jo 2 lasta..... Ne kengät oli muuten tosi siistit" Juoruilinko siis Maijasta?
Mä olen erittäin naisvaltaisella alalla. Meidän neljänkymmenen hengen työyhteisössä on kolme miestä. Ja siellä se juoruaminen on tosiaan aika taitolaji... Täytyy vähän tietää, kenen kanssa on jostakin samaa mieltä ja kenen kanssa taas ei asetu poikkiteloin lainkaan. Pitää osata vaieta oikeassa kohtaa ja olla sanomatta omaa mielipidettään jostain ihmisestä. Toisaalta jonkun kanssa kannattaa olla samaa mieltä jonkun toisen tekemistä töistä.
Musta tuo rötviksen esimerkki ei ollut juoruilua, vaan ihan kuulumisten kertomista. Mutta jos olisit sanonut, että "Maija näytti kyllä aika punakalta, mahtaakohan sillä olla jonkin sortin alkoholiongelma", niin olisit juoruillut.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Mistä menee juoruoamisen raja? Jotkut tuntuvat ottavan juoruamisena senkin kun jonkun nimi mainitaan ohimennen puheissa. "Kävin eilen shoppailemassa ja löysin edulliset kengät pojalle. Maijankin näin pitkästä aikaa, ei olla vuosiin nähty. Silläkin oli jo 2 lasta..... Ne kengät oli muuten tosi siistit" Juoruilinko siis Maijasta?
Mä olen erittäin naisvaltaisella alalla. Meidän neljänkymmenen hengen työyhteisössä on kolme miestä. Ja siellä se juoruaminen on tosiaan aika taitolaji... Täytyy vähän tietää, kenen kanssa on jostakin samaa mieltä ja kenen kanssa taas ei asetu poikkiteloin lainkaan. Pitää osata vaieta oikeassa kohtaa ja olla sanomatta omaa mielipidettään jostain ihmisestä. Toisaalta jonkun kanssa kannattaa olla samaa mieltä jonkun toisen tekemistä töistä.
Musta tuo rötviksen esimerkki ei ollut juoruilua, vaan ihan kuulumisten kertomista. Mutta jos olisit sanonut, että "Maija näytti kyllä aika punakalta, mahtaakohan sillä olla jonkin sortin alkoholiongelma", niin olisit juoruillut.
ja tuosta nimenomaisesta syystä en viihdy naisvaltaisissa työpaikoissa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen erittäin naisvaltaisella alalla. Meidän neljänkymmenen hengen työyhteisössä on kolme miestä. Ja siellä se juoruaminen on tosiaan aika taitolaji... Täytyy vähän tietää, kenen kanssa on jostakin samaa mieltä ja kenen kanssa taas ei asetu poikkiteloin lainkaan. Pitää osata vaieta oikeassa kohtaa ja olla sanomatta omaa mielipidettään jostain ihmisestä. Toisaalta jonkun kanssa kannattaa olla samaa mieltä jonkun toisen tekemistä töistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen erittäin naisvaltaisella alalla. Meidän neljänkymmenen hengen työyhteisössä on kolme miestä. Ja siellä se juoruaminen on tosiaan aika taitolaji... Täytyy vähän tietää, kenen kanssa on jostakin samaa mieltä ja kenen kanssa taas ei asetu poikkiteloin lainkaan. Pitää osata vaieta oikeassa kohtaa ja olla sanomatta omaa mielipidettään jostain ihmisestä. Toisaalta jonkun kanssa kannattaa olla samaa mieltä jonkun toisen tekemistä töistä.
Tuo on niin totta. Naisten välinen ystävyys on psykologista sodankäyntiä! Menepä sanomaan väärät sanat väärälle akalle väärään aikaan niin leimaudut loppuiäksi. Miesyhteisössä sopii joskus pikkasen tinttailla, huomenna kukaan ei muista sanomisiasi. Toki poikkeuksia löytyy miesyhdyskunnistakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen erittäin naisvaltaisella alalla. Meidän neljänkymmenen hengen työyhteisössä on kolme miestä. Ja siellä se juoruaminen on tosiaan aika taitolaji... Täytyy vähän tietää, kenen kanssa on jostakin samaa mieltä ja kenen kanssa taas ei asetu poikkiteloin lainkaan. Pitää osata vaieta oikeassa kohtaa ja olla sanomatta omaa mielipidettään jostain ihmisestä. Toisaalta jonkun kanssa kannattaa olla samaa mieltä jonkun toisen tekemistä töistä.
Tuo on niin totta. Naisten välinen ystävyys on psykologista sodankäyntiä! Menepä sanomaan väärät sanat väärälle akalle väärään aikaan niin leimaudut loppuiäksi. Miesyhteisössä sopii joskus pikkasen tinttailla, huomenna kukaan ei muista sanomisiasi. Toki poikkeuksia löytyy miesyhdyskunnistakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen erittäin naisvaltaisella alalla. Meidän neljänkymmenen hengen työyhteisössä on kolme miestä. Ja siellä se juoruaminen on tosiaan aika taitolaji... Täytyy vähän tietää, kenen kanssa on jostakin samaa mieltä ja kenen kanssa taas ei asetu poikkiteloin lainkaan. Pitää osata vaieta oikeassa kohtaa ja olla sanomatta omaa mielipidettään jostain ihmisestä. Toisaalta jonkun kanssa kannattaa olla samaa mieltä jonkun toisen tekemistä töistä.
no mun kokemukset työyhteisössä jossa on suurin osa miehiä on hyviä, miehet ei piittaa siitä miltä näytät, mitä teet vapaa-aikanasi, millainen koti sulla on jne, pääasia on että tuut ajoissa ja hoidat hommas ja osaat joustaa sen verran ettei kukaan muu joudu kuseen sun takia