Kertokaa hyvät naiset mistä asioista te olette kiinnostuneita ja millanen ihmisen pitää olla että te kiinnostutte siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
Mää olen oikeesti tässä mietti jo pidemmän aikaa että mikä piru mussa on vikana kun mulla on aina sellanen ulkopuolinen olo?

En ole mikään perus naisellinen nainen, olen aika jätkämäinen välillä ja ajatukset on siitä tippaleipien ja putkien välistä.

auttakaapas mua sen verran ymmärtämään teitä naisia että kertokaa mulle mistä asioista te jutteletta kavereittenne kanssa ja mitkä asiat teillä kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja help:
Mää olen oikeesti tässä miettiny jo pidemmän aikaa että mikä piru mussa on vikana kun mulla on aina sellanen ulkopuolinen olo?

En ole mikään perus naisellinen nainen, olen aika jätkämäinen välillä ja ajatukset on siitä tippaleipien ja putkien välistä.

auttakaapas mua sen verran ymmärtämään teitä naisia että kertokaa mulle mistä asioista te jutteletta kavereittenne kanssa ja mitkä asiat teillä kiinnostaa.

Koska päivänpolttavat ja poliittiset asiat höpisen lähipiirin kanssa niin pitää sanoa näin, että olen kiinnostunut sambasta, lattareista, vaatteista, kengistä, matkustelusta, ruasta yms. ja kiinnostun yleensä eniten boohemeista ihmisistä jotka ovat iloisia ja repseitä, ei liikaa tuijota pilkkuja ja pisteitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
No herrajumala. Naisia on miljardia (tai kolmea miljardia) eri sorttia. Ei oo mitään kaavoja.

no mut kerro nyt mistä sinä tykkäät? oot kiinnoistunu jne..

Kirjoista, elämästä (!), luonnosta, omista lapsista, ystävistä, oman koiran pennuttamisesta, kookosmaitoruokaresepteistä, siitä miten voisin kehittyä ammatissani, pyöräilystä, tilannekomiikasta... Nyt näin aluksi :)

Koska päivänpolttavat ja poliittiset asiat höpisen lähipiirin kanssa niin pitää sanoa näin, että olen kiinnostunut sambasta, lattareista, vaatteista, kengistä, matkustelusta, ruasta yms. ja kiinnostun yleensä eniten boohemeista ihmisistä jotka ovat iloisia ja repseitä, ei liikaa tuijota pilkkuja ja pisteitä :D

niin.. ja sitten kun on ilonen ja rempesee tulee paskaa niskaan siitäki.. mie ku olen tämmönen käläkälä ihminen.. ihmiset sitte vissiin loukkaantuu tai jotain.. *huoh*

Usein se ulkopuolisuuden tunne tulee jostain omasta epävarmuudesta. Olen itsekin aika normimassasta poikkeava ja ennen koin vahvaa ulkopuolisuutta. Sitten rohkaistun ja menin juttelemaan kivannäköisille ihmisille aina kun tilaisuus tarjoutui. Nykyään mulla on paljon kavereita ja edelleen sellainen oman polun kulkija -olo, muttei niinkään ulkopuolinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
Mä voisin huolia sut kaverikseni :D Jutut on joskus aika jätkämäisiä ja kiinnostavat asiat hyvin epä-äidillisiä.

heh:D mulla kun jutut menee laidasta laitaan ja en aina olla niin aikunen niin se tuntuu olevan joillekkin liikaa.. plääh.. tympii..

niin.. ja sitten kun on ilonen ja rempesee tulee paskaa niskaan siitäki.. mie ku olen tämmönen käläkälä ihminen.. ihmiset sitte vissiin loukkaantuu tai jotain.. *huoh*

Tai juurikin he eivät ole tottuneet sinun repseään olemukseen.

Tällä hetkellä kahden pienen tytön äitinä jutut pyörii aika usein lapsiin liittyvissä asioissa, varsinkin muiden pienten lasten äitien kanssa. Mutta osaa äidit muustakin puhua ja kiinnostua. Lapsettomien kavereideni kanssa juttelen ihan muista asioista kuin kullannupuistani.. Muoti, vaatteet, liikunta, reissaaminen, ruokaohjeet ja uudet kivat kahvilat ja ravintolat kiinnostaa. Miehen kanssa taas innostun urheiluakin seuraamaan. Luulen että sellaisen "perus" suomalaisen mimmin kiinnostuksen kohteet on aika samat mitä aiheita Anna-lehdet ja Me-naiset on pullollaan. Sisustamista, kokkailua, terveysjuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Usein se ulkopuolisuuden tunne tulee jostain omasta epävarmuudesta. Olen itsekin aika normimassasta poikkeava ja ennen koin vahvaa ulkopuolisuutta. Sitten rohkaistun ja menin juttelemaan kivannäköisille ihmisille aina kun tilaisuus tarjoutui. Nykyään mulla on paljon kavereita ja edelleen sellainen oman polun kulkija -olo, muttei niinkään ulkopuolinen.

no siis en ole mitenkään ujo.. menen kyllä jutteleen ihmisille ja voin ikeesti puhella vaikka siitä vasemman jalan saappaasta jos se tälle toiselle tärkee aihe.. mut ulkopuolisuuden tunne tulee sitten kun huomaa olevansa ihan eri planeetalla.. heh.. hankala selittää..:)

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Tai juurikin he eivät ole tottuneet sinun repseään olemukseen.

niin.. mää tiiän olevani ajoittain liian suulas.. yritäny kyllä opetella siitä pois..

Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
Mä voisin huolia sut kaverikseni :D Jutut on joskus aika jätkämäisiä ja kiinnostavat asiat hyvin epä-äidillisiä.

heh:D mulla kun jutut menee laidasta laitaan ja en aina olla niin aikunen niin se tuntuu olevan joillekkin liikaa.. plääh.. tympii..

Itse olen aluksi oudossa porukassa hiljainen sivusta seuraaja, haluan ensin nähdä millaisia muut ovat etten vaan erehdy tutustumaan tapailuasteelle jonkun ihme hyypiön (=täysin eri maailmasta olevan) kanssa. Noloa sitten yrittää päästä eroon uudesta kaverista kun ei kiinnosta.

Mua ainakin kiinnostaa ekologinen ja luonnonmukainen elämäntapa, meill on vanha talo ja puutarhakin

omenapuiden ja puutarhan laitto,

ristiriitaisesti shoppailu (siis ei todellakaan mikään himoshoppailu, mutkun olen järkevä ja harkitseva kuluttaja, silloinhan vasta shoppailuun aikaa kuluukin ;),

lapsen kanssa miten muut tekee mitkäkin asiat (ainakin jos ei ihan eri arvot kuin itsellä),

kahvilla istuskelu ja kaikenmaailman höpöttely omista asioistani esim. em. aihepiireistä...

Mulla on kaks vähän sama juttu, eli small talk ei meinaa sujua sitten millään, syvällisemmät aiheet sen sijaan luonnistaisikin, mutta ei niistä kukaan halua keskustella. Jutut pyörii juoruissa, muodissa ja muussa paskassa. Ketä sellainen jaksaa kiinnostaa?

Yhteistyössä