Kertoka mulle joku ihana, mistä mä saan 2-vuotiaalle hyvän ja HALVAN keväthaalarin!?

  • Viestiketjun aloittaja reppana
  • Ensimmäinen viesti
vinci
eiks halapa hallissa ollu tarjouksessa joku takki ja housut...alle 30 euron...en kyl tiä mimmoset on käytössä...

jotain vettä pitävää olis hyvä olla alaosa ainakin...
 
Minulle vinkattiin että Tarjoustalossa on 20e (normaalihintaisia) Peuhu-haalareita jotka ovat kuulemma kestäneet jopa naapurin kuusivuotiaan koheltajan joka onnistuu yleensä rikkomaan kaikki housunsa alta aikayksikön.
Parilla naapurilla on käytössä moiset, ja ihan nätin näköisiäkin ovat olleet. :) Omakohtaista kokemusta ei ole ainakaan vielä.
 
x
Riippuu siitä mikä sinulle on "halpaa". Marketeista löytyy aika paljon kaikenlaista, hintahaarukka lähtee ehkä n. 30 eurosta ylöspäin ja yleensä aika hyvin kestävät normaalia kulutusta. Tarjoustalo-tyyppisistä halpakaupoista voi saada vähän edullisemmin, laatu on arvoitus. Kaikkein edullisin vaihtoehto on tietty kirpparit ja huutis.
 
hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
eiks halapa hallissa ollu tarjouksessa joku takki ja housut...alle 30 euron...en kyl tiä mimmoset on käytössä...

jotain vettä pitävää olis hyvä olla alaosa ainakin...
tätä älä missään nimessä mee ostamaan!mä ostin pojalle ja eihän siinä toimi nappi =( mies kävi sit vaatiis rahoja takasin ni myyjä oli koittanu ja nappi kuulemma toimii hyvin...no minä koitin taas kotona ja ei aukee joten meen ihan itte kyseisee puljuu ja kysyn miten 4v voi saada sen napin auki jos mäkää en saa!ja siinä puljussa en meinaa asioida sen koomin*vannomatta paras*ennenki tämän sanonu ja aina sorrun!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
eiks halapa hallissa ollu tarjouksessa joku takki ja housut...alle 30 euron...en kyl tiä mimmoset on käytössä...

jotain vettä pitävää olis hyvä olla alaosa ainakin...
tätä älä missään nimessä mee ostamaan!mä ostin pojalle ja eihän siinä toimi nappi =( mies kävi sit vaatiis rahoja takasin ni myyjä oli koittanu ja nappi kuulemma toimii hyvin...no minä koitin taas kotona ja ei aukee joten meen ihan itte kyseisee puljuu ja kysyn miten 4v voi saada sen napin auki jos mäkää en saa!ja siinä puljussa en meinaa asioida sen koomin*vannomatta paras*ennenki tämän sanonu ja aina sorrun!
Hmm. Onpa ihme, että tuollainen vaihtokokemus Halpa-Hallista!! Itse ostan sielta paljon - ja vaihdan myös. Enkä missään toisessa liikkeessä ole törmännyt niin joustavaan vaihto-/palautus systeemiin.. Kai ollut vain myyjällä huono päivä.. ;)

Itse löysin kivan 2-osaisen puvun 4-vuotiaalle pojalle Tokmannilta (samaa ketjua kuin Tarjoustalo). Hintaa vajaa 25e! Varmasti kestää hyvin sen yhden vuoden, minkä mahtuu.. Tytölle 2v. löysin kirpparilta Jonathanin lähes uuden puvun 3e!! =) Ihania löytöjä!!
 
unikuu108
cittarissa oli lassietechit 55e kortilla ja vuoden puhkikulumattomuustakuu..ainakin itiksen cittarissa oli myös alessa edellisen vuoden jäännökset ja sit kaikki loput talvikamppeet.
 
AAM
meillä oli tommoinen tarjoustalon 20 eur peuhuhaalari koko talven läpi ja yks pienenpieni reikuli oli polvessa :eek: olin siis positiivisesti toudella yllättynyt ko tuotteen kestävyydestä ! ja lämminkin oli ja vedet piti sisältä poissa vaikka ei kuriksia ollut läheskään joka kerta ja hyvinkin kostea keli.. jäi siis pinnalta märäksi ja sisältä kuivaksi ja lämpimäksi..
 
dfdfdf
Tarjoustalossa just tarjouksessa Peuhun haalarit 15 eurolla. Laadusta en tiedä.

Itse olen ollut tyytyväinen Prismasta/Sokoksesta ostettuihin Cirafin haalareihin, koska ovat olleet vettä hylkiviä ja kulutusta kestäviä. Lapsi käytti kevään ja syksyn ja haalari on vielä uuden veroinen.
 

Yhteistyössä