Kertoisitteko miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäs

Vieras
Tää on aika vanha juttu, mutta nousi taas pintaan..

Viime vuonna pikkujouluissa, miehen siskon mies jutteli mulle siihen tyyliin, että yritti iskeä. Siis puhui että jos joskus teillä huonosti menee, niin ilmoita hänelle... Kehui mua kauniiks ym. Oli siis kännissä.
Mä oon joskus eläny elämää, jossa petin, mutta nyt en enää. En vois kuvitellakaan pettäväni miestä.
Tää asia nousi nyt pintaan, kun miehen siskon mies oli yöllä laittanut mulle viestiä ja kysynyt olenko vielä hereillä. Tiesi mieheni olevan yövuorossa. Samoin hänen vaimonsa oli yövurossa.

Mä miehelle sanoin että viestiä oli tullut yöllä. Mutta tuosta viime vuotisesta en oo sanonu mitään. Kun en haluaisi heidän välejään kuitenkaan rikkoa.

En kertoisi.Sun miehesi ei varmaan luota sinuun.Epäilee jotain.Jättäisin kertomatta,jos kerta ei juhlissa mitään tapahtunut.Typeräää pilata liitto sellaisella mitä ei ollut.
Mutta sä sen päätöksen teet.
Itse en kertoisi.Aivan turhaa

Mä jätin sillon kertomatta koska en halunnut että miehen ja miehen siskon miehen välit menevät poikki. Siskon miehellä ja siskolla on 2 pientä lasta.
Mun ja miehen suhde ei siit hetkahda vaikka kertoisin, mutta monen muun saattaisi.
Mutta miksi ihmeessä se siskon mies mulle yöllä viestiä laittaa..huoh..

Mua on petetty joskus ja mä olisin ollut ikionnellinen, kun mulle ois tultu HETI sanomaan asiasta. Siksipä olen päättänyt, että ikinä en tuollaisia juttuja salaile. Miehesi siskolla on oikeus tietää.

mua on petetty ja itse huomasin miehen käytöksestä et kaikki ei ollu ok joten puhutin miehen pussiin ja se myönsi kaikki.sattu se mut en tod ikinä halua että joku tulee sanomaan että on pettäny mun miehen kaa mua.se sattuu ihan vi*usti.

Tässä ei kuitenkaan pettämisestä ole kyse. En siis ole koskaan, enkä tule koskaan mitään tekemään mieheni siskon miehen kanssa!

Tässä taannoin vielä kuulin, että oli siskon mies baarissa tapellut mieheni kaverin kanssa. Siitä syystä että mieheni kaveri jutteli mieheni siskolle. Tuntevat kaikki toisensa.

Yhteistyössä