Kertoisitko miehellesi, jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kriisi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä kertoisin, voisi olla hyvä syy laittaa yhdessä suhde kuntoon. Mun mielestä tossa itse tanssimista isompi ongelma on se, että olisit halunnut mennä pidemmällekin (ja uskalsit sen jopa sanoa tuolle toiselle miehelle). Tietysti riippuu ihan sun miehen luonteesta miten suhtautuu, mut omalla kohdallani tietäisin, että parasta olisi kertoa ja jutella asia puolison kanssa kunnolla läpi.

Pitää nostaa tämä keskustelu ja kertoa teille, että mieheni on nyt tietoinen tekosistani ja ajatuksistani tuota tanssikumppania kohtaan.Kävi liian ylivoimaiseksi nämä sisällä vellovat tunteet, niin pakko oli kertoa.HUH!

[QUOTE="nuuh";26287082]Kertoisin jos haluasin hyvät naurut! Varsinkin jos käyttäsin sanoja "melko kiihkeästi". Vois tulla vastaus että onneks et hyvin kiihkeästi :D[/QUOTE]

Joo, niin sun tapaistal.

Jos et jatka enää mitään tämän miehen kanssa vaan teet selvän eron häneen, ihan työkuviossakin niin pitkälti kuin s eon mahdollista niin sitten ei kannata kertoa puolisolle. Jos kuitenkaan et pysty tekemään tällaisat pesäeroa niin kerro miehelle kaikki (tuo tanssi ei ole kaikki vaan tunteet miestä kohtaan yms. )

[QUOTE="Hiphei";26305817]Omaa oloa helpotit ku kerroit ja siten siirsit miehellesi vastuun & huonon olon .
Olisit saanut itse kestää olosi, siinä olisi ollut rangaistusta kerrakseen .[/QUOTE]

Juu, olo on kyllä parempi.Mies suhtautui asiaan ihan hyvin.Pahalta kuulemma tuntuu, mutta minkäs asialle voi.Mietityttää vaan, että entäs jos mies rupeaa kostotoimiin, mutta ei hän ole yhtään sen oloinen..Keskustellessamme kertoi, että joku hänen työkaverinsa on useampaan otteeseen yrittänyt iskeä häntä :D

Ehdottomasti kertoisin koska avoimuus ja rehellisyys myös näissä asioissa on avain luottamukseen ja myös siihen että itse hyväksyy asian. Omakohtaista kokemusta. Rankkaa mutta sen arvoista jos parisuhde on sen arvoinen. :(

Lisäyksenä, että meillä mies epäili jo käytöksessäni jotain eikä epäilyksille tullut loppua ennen kuin tunnustin. Vasta siitä alkoi tuo parisuhteen ja ongelman parantuminen.

t. ihanaa 14 vuotta :)

Siis sehän on pelkkää fysiikkaa että ihminen tuntee pitkän suhteen aikana fyysistä vetoa ihan väkisinkin muihinkin kuin omaan rakkaaseensa. Kevyimmillään ilmenee vaikka hyvännäköisen ihmisen noteeraamisena, mainoksessa vaikka tai kadulla. Toisekseen sitähän sanotaan että ihastumisetkin on normaaleja muihinkin, tärkeintä on et ne pysyy sellasina kevyinä eikä tee mitään, kyllä ne ohi menee. Itse olen kokenut sellaisia ja ihan varmasti on miehenikin. Myönnän kyllä että tuntuu pahalta ajatella et mieheni vois olla joskus ihastunut toiseen tai tuntenut fyysistä vetoa mut ei sille mitään voi, eikä se haittaa jollei tee mitään sen eteen. Omat ihastuksetkin on aina menneet ohi ja sitten vaan piristäneet pitkää suhdetta omaan mieheen kun suuntaa sen energian häneen, jota rakastan. Sitten eri luku on vielä ne hormonaaliset muutokset, itse oviksen aikaan tunnen vetoa yhteen sun toiseen lähelle eksyvään mut en todellakaan käyttäydy sen mukaan.

Sen verran omakohtaista, että vaikka ap on jo kertonutkin niin.

Epäileekö mies? Jos epäilee niin mikään muu ei helpota kuin tunnustaminen. Siihen asti epäily painaa. Jos hän tuntee sut niin hän tietää kyllä jos jotain vialla.
Jos ei epäile niin kannattaako kiusata? Tosin nämähän voi tulla ilmi jälkikäteen kun baarista kuitenkin kyse. Siinäkin tapauksessa kannattaa kertoa ettei kuule muualta. Se olisi kaikista pahinta jos haluat pitää parisuhteesi!

Huokaus. Itse en kertonut, sai kuulla muualta ja parisuhde keikkui kuoleman porteilla. Ehkä kertomalla mies olisi osannut luottaa jatkossakin. Nytkin todella vaikeaa.

[QUOTE="Essi";26306389]Sen verran omakohtaista, että vaikka ap on jo kertonutkin niin.

Epäileekö mies? Jos epäilee niin mikään muu ei helpota kuin tunnustaminen. Siihen asti epäily painaa. Jos hän tuntee sut niin hän tietää kyllä jos jotain vialla.
Jos ei epäile niin kannattaako kiusata? Tosin nämähän voi tulla ilmi jälkikäteen kun baarista kuitenkin kyse. Siinäkin tapauksessa kannattaa kertoa ettei kuule muualta. Se olisi kaikista pahinta jos haluat pitää parisuhteesi!

Huokaus. Itse en kertonut, sai kuulla muualta ja parisuhde keikkui kuoleman porteilla. Ehkä kertomalla mies olisi osannut luottaa jatkossakin. Nytkin todella vaikeaa.[/QUOTE]

Tällaisessa jälkimmäisessä velloo jopa lopullinen loppu parisuhteelle, jos kuulee muualta. Sen jälkeen on vaikea vakuutella että mitään ei tapahtunut.

[QUOTE="Essi";26306478]Lähellä se on nytkin vaikka jotensakin toivuttu. Miten saisin ton uskomaan et se on se ketä mä haluun?[/QUOTE]

Yhhhyyh turun murre. :D

Avoimuudella voittoon, puhuminen. Terapia? Jos halua vain on...

Riippuu mitä tarkoitetaan kiihkeällä tanssilla... Mielestäni tanssista ei tarvitse kertoa, mutta toinen asia on se että olet toiseen mieheen ihastunut! Se on mielestäni kertomisen arvoinen asia.

Tanssin erään miehen kanssa yökerhossa (tuntenut hänet 16v lähtien) ja hän kuiskaili minulle, että rakastaa yms. en ole varma pussailtiinko, olin humalassa ja siitä on pitkä aika.

Ja en todellakaan kertonut tästä miehelleni. Tosin sitten jossain vaiheessa kertoi, että tietää, koska hänen joku tuttu oli meidät nähnyt. Suuttui aika kovasti, mutta ei jättänyt.

No eihän meidän suhde kestänyt kovin pitkään, itse jätin hänet. Mutta voi siis miettiä rakastatko miestäsi ja haluatko jatkaa suhdetta kun tuollaista menit tekemään. Ja saako tietää jotain muuta kautta?

[QUOTE="Kriisi";26287220]En minä seksiä olisi halunnut harrastaa enkä haaveile sellaisesta hänen kanssa.Suukottelua korkeintaan olisin halunnut, mutta kuten totesin se olisi ollut jo liikaa.Mieheni on kovin halukas seksiin, mutta minulla on halut hiukan hukassa.[/QUOTE]

Anteeksi, kun kirjoitan näin, mutta tuon miehen tunteillahan sä nyt leikit. Miksi tanssia kiihkeästi, jos ei halua seksiä? Annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa - miesparka :stick:

Lisään vielä, ettei menisi ihan moittimiseksi: ihastuksen tunteiden siirtäminen omaa miestäsi kohtaan onnistuu, kun vain alat kiinnittää häneen enemmän huomiota ja käyttäydyt, kuten haluaisit käyttäytyä tuota vierasta miestä kohtaan. Parisuhde paranee ja elämä hymyilee =)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä