Kertoisitko ex- miehelle, että tiedät pettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Ex- mies lähti siis toisen matkaan. Nyt olen varma, että hän on pettänyt minua jo ainakin syksystä asti ja edelleen pyörii tämän naisen kanssa.

Olen epäillyt aiemmin, ja sanonut siitä silloin miehelle, mutta eihän se mitään myöntänyt. mutta nyt olen saanut epäilylle vahvistukset.

Kertoisitko (ja jos kertoisit, niin miten? ) , vai jättäistkö omaan arvoonsa?
Ärsyttää kun mies ei tunne mitään häpeää tms. ja naama pokkana valehtelee mennen tullen!

Anna olla, ei se vatipää kuitenkaan mitään tajua.

Meillä tulee huhtikuussa se 6kk eron vireille panosta täyteen ja ex-miehellä oli kuitenkin jo tammikuussa vuosi päivä nykyisensä kanssa |O Eli ne ovat siis seurustelleet jo silloin, kun me asuttiin vielä niiiiin tyytyväisenä yhdessä.
Tiesin mä siitä sillon, tai arvasin, kun jatkuvasti luuhas jossain menoissaan, kännäs ja oli yötä pois kotoa. Kuitenkin kehtas valehdella että ketään ei oo, eikä mitään meneillään.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Sano joskus jos tulee sopiva tilaisuus... Tai sitten sanot että kuulit tämmöstä ja luuleeko tyhmä ukko että sulla ei oo teidän naimisissa olo aikana ollu muita ;)

Ai et pitäs valehdella itse pettäneensä kans, silläkö saa 'kunniansa' takaisin vai häh? Ehkä mieluummin sanoo miehelle tietävänsä sen hommista, mutta myös muistuttaa että itsellään on sen verran selkärankaa ettei ole pettänyt.

No enpä olisi missään tekemisissä joten en puhuisi mitään. Vastaava tilanne itselläkin, tosin avoero enkä todellakaan ole tekemisissä enkä asiasta maininnut. Menneen talven lumia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No enpä olisi missään tekemisissä joten en puhuisi mitään. Vastaava tilanne itselläkin, tosin avoero enkä todellakaan ole tekemisissä enkä asiasta maininnut. Menneen talven lumia.

No on vähän pakko olla tekemisissä kun yhteistä jälkikasvuakin on...

Mitä sä luulet, että tuon "paljastamalla" voitat? Että mies huomaa olleensa tuhmuri ja tulee takaisin kotiin? Mieti kuinka se v*tuttaa, kun kerrot asiasta ja mies kohauttaa vaan olkapäitään ja kysyy, että mitä sitten. Joten anna olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä luulet, että tuon "paljastamalla" voitat? Että mies huomaa olleensa tuhmuri ja tulee takaisin kotiin? Mieti kuinka se v*tuttaa, kun kerrot asiasta ja mies kohauttaa vaan olkapäitään ja kysyy, että mitä sitten. Joten anna olla.

No mä en TODELLAKAAN huolisi sitä enää takaisin vaikka maksettasiin!

Yhteistyössä