Kertoakko vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pimpom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pimpom

Vieras
Olen eronnu vuosia sitten ja vieläkin yhtä sotatilaa...
Asumme satojen kilometrien päässä toisista mutta meillä on yhteisiä ystäviä hänen työpaikallaan.
Olen kuullut että exäni käyttää hyväkseen firman luottokorttia ja kukaan ei työpaikalla siitä tiedä kuin nämä ystävämme.
He eivät halua saattaa ystäväänsä pulaan joten olisiko teistä fiksua että minä kertoisin vai puutunko asiaan mikä ei oikeastaan minulle lainkaan kuulu?

Ei ole sinun ongelmasi. Jos minkäänlaisissa väleissä olet eksän kanssa, niin voisit varoittaa, että tuosta jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Kamalaa ja häpeällistä lapsillekin, jos isä joutuu jopa vankilaan typeryyksistään.

[QUOTE="vieras";24354648]Ei ole sinun ongelmasi. Jos minkäänlaisissa väleissä olet eksän kanssa, niin voisit varoittaa, että tuosta jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Kamalaa ja häpeällistä lapsillekin, jos isä joutuu jopa vankilaan typeryyksistään.[/QUOTE]

Eipä varmaan niin. Mutta kun se vaivaa yhteisiä ystäviämme.. Mutta kun he joutuvat olemaan tekemisissä päivittäin hänen kanssaan. Eivät halua vihojaan päälle... Minulla kuitenkaan ei ole menetettävää.

Tämä asia ei kyllä sinulle kuulu! Ystävänne ovat aikuisia ihmisiä ja varmasti kykenevät itse selvittämään tämän asian. Jos puutut asiaan, myönnä edes itsellesi että ainoana syynä on kostonhimo.

Yhteistyössä