kertoa vai ei...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mariah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mariah

Vieras
eli mun kaverin aviomies yritti kovin iskeä mua eilen baarissa, satuttiin olemaan samaan aikaan siellä mutta eri seuruessa.
tää mies yritti mua monta kertaa "iskeä" puheillaan ja kertoili kuin oon niiiiin kaunis ja ihana ja haluaa mua.. illalla olin lähdössä kotiin niin tuppas samaan taksiin ja yritti muutamaan kertaan lähennellä. viimeisellä kerralla sitten löin sitä ukkoa et havahtuis tähän maailmaan ja että et tod. ole kiinnostunut hänestä. taksikuski myös sanoi miehelle että eiköhän jo riitä jos toinen ei oo kiinnostunut. no pääsin kotiin ja tää ukko jatkoi kotiinsa. laittoi mulle kyllä vielä pariin kertaan tekstaria silloin yöllä.
no mietin tässä että kerronko kaverilleni jutusta vai en... nimittäin hänet tuntien hän pahoittaa mielensä kovasti- ja pelkään että luulee vielä että olen tätä miestä jotenkin yrittänyt iskeä tmv.
ääh.. vaikeeta.. helpatkaa nyt vähän mitä täs tekis.

Omakohtaista kokemusta on siitä että silloinen mieheni oli pettänyt silloisen parhaan kaverini kanssa. Valitettavasti kuulin tästä todella pitkän ajan päästä kun olin jo heittänyt ukon pihalle. Olis helpottanu jos olis tienny aiemmin, olis päässy eroon helpommin.

onkos sulla miestä?kerro omalle miehelles jos semmonen on,kyselkööt hän sitten miksi meni ahdistelemaan sinua,sitähän se oli kirjaimellisesti ja tosi sikamaista kun oot vielä hänen vaimon ystävä

Onpa kinkkinen tilanne. Kaverisi voi jopa suuttua sulle jos kerrot, kun mies puhuu potaskaa suun ja silmät täyteen. Toisaalta kaverisi voi myös suuttua jos jätät kertomatta ja asia tulee tavalla tai toisella ilmi myöhemmin.
Asiaan vaikuttaa tiettysti myös se että miten läheisiä olette kaverisi kanssa.

Mun ystäväni ystävä tiesi että ystävääni petettiin, mutta ei kertonut sitä. He eivät enää ole sen vuoksi ystäviä. Minun ystäväni kun tunsi itsensä tuplasti petetyksi.
Pystyisitkö jotenkin hienotunteisesti vihjaamaan asiasta ja vielä niin että pääset menemään aiheesta takavasemmalle tarvittaessa tyyliin: ymmärsin ehkä tilanteen vääriin tms.

no kun oon tän kaverini kanssa päivittäin yhteydessä ja poiketaan toistemme luona niin väkisinkin sitä ukkoa näkee.. joo ja on ukko ja on vielä tuon ahdistelija ukon paras kaveri. eli en toisaalta haluais niiden välejäkään laittaa huonolle mallille. taas laittoi viestin et kiitos eilisestä...??? siis mitä kiittämistä siinäkään taas on...

Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:
Omakohtaista kokemusta on siitä että silloinen mieheni oli pettänyt silloisen parhaan kaverini kanssa. Valitettavasti kuulin tästä todella pitkän ajan päästä kun olin jo heittänyt ukon pihalle. Olis helpottanu jos olis tienny aiemmin, olis päässy eroon helpommin.

minä kertoisin myös.

eli tätä just pelkään et tuo kaverin ukko saa puhuttua itsensä pois tästä paskasta.. ja mun kaveri syyttää mua ja hyvässä lykyssä saa vielä mun miehenkin uskomaan et mä oon tähän syypää

Alkuperäinen kirjoittaja mariah:
eli tätä just pelkään et tuo kaverin ukko saa puhuttua itsensä pois tästä paskasta.. ja mun kaveri syyttää mua ja hyvässä lykyssä saa vielä mun miehenkin uskomaan et mä oon tähän syypää

Niin, jotkut miehet saa naisensa uskomaan mitä tahansa p*skaa, sama toisinpäin. Puhu vaikka ensin miehesi kanssa asiasta, olishan hänenkin kohtuullista tietää miten lojaali "ystävä" hänellä on...

Alkuperäinen kirjoittaja mariah:

näin voi käydä,ehottomasti sun kannattaa ottaa asia puheeksi,eihän sulla oo mitään hätää kun et ole mihinkään syyllinen,teet kaikille oikein kun kerrot!!nyt rohkeesti vaan puhumaan,oppiipahan se ystäväs mieskin ettei naisia noin kohdella!

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mä oon oppinut että toisten suhteet kandee jättää rauhaan, tuossa nimittäin käy yleensä niin että viestintuoja teloitetaan...

no riippuu.. mä olen itse kertonut muutamalle ystävälleni, miehet joutuneet lähtemään ja me edelleen ystäviä. mä olen mieluummin lojaali ystävilleni vaik saisinkin siipeeni kun salailen tuollaisten sikojen tekemisiä.

Kannaattaa miettiä haluaisiko kuulla saman asian ystävältään. Jotkut uskovat enemmin miehiään eli juttu saattaa kääntyä niin päin, että sinä olit ukkomiehen kimpussa...

Yhteistyössä