A
anna
Vieras
siis pystytkö puhumaan miehes kanssa kaikista asioista, jopa niistä vaikeista? mitä nämä vaikeat asiat ovat? tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
No miten kummankaan noista edes voisi salata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
helposti
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En kerro sitä kuinka paljo mä olen nyt taas mässänny karkkia. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En kerro sitä kuinka paljo mä olen nyt taas mässänny karkkia. :ashamed:
Sama juttu täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
helposti
jaa, en mä ainakaan
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
helposti
jaa, en mä ainakaan
miten et?