anna
siis pystytkö puhumaan miehes kanssa kaikista asioista, jopa niistä vaikeista? mitä nämä vaikeat asiat ovat? tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
No miten kummankaan noista edes voisi salataAlkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
helpostiAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:No miten kummankaan noista edes voisi salataAlkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?![]()
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:No miten kummankaan noista edes voisi salataAlkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?![]()
jaa, en mä ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja anna:helpostiAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:No miten kummankaan noista edes voisi salataAlkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?![]()
Sama juttu täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En kerro sitä kuinka paljo mä olen nyt taas mässänny karkkia. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama juttu täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En kerro sitä kuinka paljo mä olen nyt taas mässänny karkkia. :ashamed:
miten et?Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:jaa, en mä ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja anna:helpostiAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:No miten kummankaan noista edes voisi salataAlkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?![]()
No en mä rupea ratkomaan takin niskasta lappuja irti ja niissä kyllä näkyy vaatekoko.. ja menkkoja on vähän hankala salailla kun se veri ei ole näkymätöntäAlkuperäinen kirjoittaja anna:miten et?Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:jaa, en mä ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja anna:helpostiAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:No miten kummankaan noista edes voisi salataAlkuperäinen kirjoittaja anna:tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel