kerrotko miehellesi kaiken?

• Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti
anna
siis pystytkö puhumaan miehes kanssa kaikista asioista, jopa niistä vaikeista? mitä nämä vaikeat asiat ovat? tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?

Kerron kaiken, ja tietää vaatekoon ja milloin menkat suurinpiirtein alkaa (osaa siis kysyä muutamapäivä ennen menkkoja, että eiks sun menkatkin ala kohta.. :whistle: )
Meillä ei oikee mitään vaikeita asioita ole.. :/

poikien äiti
En tod kerro painoani, vaatekokoa ei varmaan tiedä enkä oo mainunnut, jaa kyllä varmaan tietää millon on menkat kun akka on äkänen kunmikä.. Ja saatanpa jättää kertomatta ostoksistani ja farkkujen hinnat mitä ostan =) meille vaan ilmestyy uudet verhot, matto tai muuta vastaavaa

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
tietääkö miehes esim. sun vaatteiden kokoa ja menkoistasi?
No miten kummankaan noista edes voisi salata :eek:
helposti
jaa, en mä ainakaan
miten et?
No en mä rupea ratkomaan takin niskasta lappuja irti ja niissä kyllä näkyy vaatekoko.. ja menkkoja on vähän hankala salailla kun se veri ei ole näkymätöntä

En mä kerro kenellekään KAIKKEA. On joitain asioita, joita haluan pitää vain itselläni, ja asioita joista en näe tarpeelliseksi mainita (tyyliin "ostin tänään uuden puseron" ). Lisäksi on asioita, joista haluan jutella vaikka äitini tai ystäväni kanssa, mutten mieheni kanssa. Esimerkiksi ystävieni ongelmia en raportoi miehelleni.

Mutta joo, voin kyllä jutella ihan mistä tahansa asiasta mieheni kanssa. Ja menkat, vaatteiden koko...? :eek: :LOL: Totta hitossa yhdessä asuessa mieskin tietää, milloin vaimolla on kuukautiset :D

En kerro. Mutta toisaalta ei ole mitään salattavaa mistä en voisi puhua jos puheeksi tulee. Että sikäli voisin kertoakin. Eri asia on, ennätänkö ja toisaalta kiinnostaako sitä esim. mun menkka-asiat tai se, mitä söin lounaalla tai minkä päiväyksen maitoa ostin tms.

Yhteistyössä