Tekopenis kun miehelläsi on oikea sellainen käyttövalmiina. Miten reagoisit jos miehesi työstäisi pumpattavaan barbaraan eli tekovaginaan?Alkuperäinen kirjoittaja jotkut:miksi jotkut miehet suuttuvat?
mä ostin miehelle sellasen Eli ei mua haittaa hänen touhunsa eikä mun häntä...Alkuperäinen kirjoittaja tuli vain mieleen:Tekopenis kun miehelläsi on oikea sellainen käyttövalmiina. Miten reagoisit jos miehesi työstäisi pumpattavaan barbaraan eli tekovaginaan?Alkuperäinen kirjoittaja jotkut:miksi jotkut miehet suuttuvat?
Suuttuva mies pelkää olevansa riittämätön tyydyttämään naistaan. Pelkää olevansa liian pieni sinulle ja huono rakastaja.Alkuperäinen kirjoittaja jotkut:miksi jotkut miehet suuttuvat?
Veikkaan, että jää työnteko sikseen, jos kuvan lähettää. Voipi tulla asiaa paikkaan, jossa voi katsella kuvaa omassa rauhassa ja tehdä samalla "käsitöitä" =) !Ihan parasta jos vaimo kertoo että mitä on puuhaillu. Tai jos lähettää puhelimeen kuvan.
Minä kyllä haluaisin tietää !Mä kerron koska se kiihottaa mua, "mieheni" tai oikeastaan fuck buddyni ei tykkää yhtään. Kysyy aika että miksi ihmeessä kerron, hän ei kuulemma halua tietää mitä touhuan yksinäni.
Niinpä niin. Olen itse jopa sitä mieltä ettei meillä muija edes masturboi vaikkei seksiäkään heru kuin säkällä pari kertaa vuodessa. 5 vuotta sitten ostin sille semmosen delfiinisauvan joka pörisee ja kiemurtaa ja kaikkea mutta siellä se ylähyllyllä kaapissa pölyttyy.Ei helvetti, melkein rupiaa vituttaan, kun jotkun naiset on näin avoimia ja ite joudun kärsimään nirppanokasta ja liian harvasta seksistä. En suuttuis, päinvastoin innostuisin...