Kerrotko avoimesti elämästäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Ihmeellinen Irma
  • Ensimmäinen viesti
Ihmeellinen Irma

Kerrotko tällaisilla palstoilla avoimesti elämästäsi? Tuntuu kummalliselta, kuinka jotkut jakavat kaikki henkilökohtaiset asiat täällä avoimesti muille.
Miltä mahtaa esim. avo/aviomiehestä tuntua, kun heidän asiansa ovat täällä tapetilla??
 
en kerro niin että kukaan kenen ei pitäisi minua tunnistaa, pystyisi minut tai perheeni tunnistamaan. voi puhua tuntemuksistani ja kokemuksistani jonkunverran yleisellä tasolla, joskus mennä syvemmällekin, mutta en lähde nimeäni, kotipaikkakuntaani, mieheni tms nimiä kertomaan. Tällä tapaa voin keskustella kuitenkin joistakin asioista avoimemmin sekoittamatta läheisiäni tänne.
Ja koska taas jotkut tuntee ja tietää, niin en sitten kuitenkaan kerro sellaisia juttuja joita en voisi heille muutenkin noin "tyttöjen kesken" jutella.
 
No en todellakaan kerro avoimesti enkä umpinaisestikaan. Avaudun jossain ihan muualla, jos koen että on tarvis. Toisaalta mulla on sen verran hyvä lähipiiri että voin oikeasti puhua heille ihan mistä vaan ja ihan milloin vaan. Kaikilla ei valitettavasti tätä mahdollisuutta ole ja silloin on varmasti viisaampi avautua nyt vaikka täällä kuin padota kaikkia asiat sisäänsä. :whistle:
 
Kyllä ja en :D .
Omista asioistani puhun aivan yhtä avoimesti kun mitä voisin puhua kelle vaan. Miehen ja lasten asioista en puhu kun jotain yleisluontoista. Jos jotain arempaa laittaisin, niin luvan kysyisin.
Kaikki mitä täällä kirjoitan, on siis asioita mitä voin julkisesti puhua muutenkin :D .
Miestäni voin kyllä kehua ja kehunkin paljon :heart: ja jotain yleisluontoista moitettakin joskus sanoa tyyliin "miehen nyt vaan ovat...". Olen kuitenkin ihmistyyppinä sellainen, että mielummin ulospäin näytetään se hyvä fiilis. Ikävät fiilikset näytetään vain harvoille ja valituille :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Kyllä ja en :D .
Omista asioistani puhun aivan yhtä avoimesti kun mitä voisin puhua kelle vaan. Miehen ja lasten asioista en puhu kun jotain yleisluontoista. Jos jotain arempaa laittaisin, niin luvan kysyisin.
Kaikki mitä täällä kirjoitan, on siis asioita mitä voin julkisesti puhua muutenkin :D .
Miestäni voin kyllä kehua ja kehunkin paljon :heart: ja jotain yleisluontoista moitettakin joskus sanoa tyyliin "miehen nyt vaan ovat...". Olen kuitenkin ihmistyyppinä sellainen, että mielummin ulospäin näytetään se hyvä fiilis. Ikävät fiilikset näytetään vain harvoille ja valituille :D .
Samansuuntaista mullakin
 

Yhteistyössä