Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Enpäs kerrokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro lisää?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen jäänyt apinahäkkiin. B)
mutta samana päivänä ajoin takaa kengurua
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Enpäs kerrokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro lisää?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen jäänyt apinahäkkiin. B)
Öööh, oliko ne ihan oikeita?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:väärä veikkaus. Olin Suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Taisit olla jossain muualla kuin suomessa. Villi veikkaus. B)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Enpäs kerrokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro lisää?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen jäänyt apinahäkkiin. B)
Ompa kumma.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Saatiin huutia koko porukka illallaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ohhoh, melkoinen "saavutus".Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Olen onnistunut serkkujeni kanssa pysäyttämään junan. Emme olleet kyydissä vaan häröilimme radalla. Kukaan ei vain muistanut kertoa, että siinä on kesäisin avattu liikennettä
olivat.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Öööh, oliko ne ihan oikeita?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:väärä veikkaus. Olin Suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Taisit olla jossain muualla kuin suomessa. Villi veikkaus. B)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Enpäs kerrokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro lisää?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen jäänyt apinahäkkiin. B)
Ihana . Minkäikäinen olit?Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:Minä soitin teatteriin pienenä ja kysyin tarvisivatko he lapsinäyttelijää...eivät tarvinneet :'(
niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä puhun itsekseni, aika paljonkin.
:xmas:
Ohhoh, mie menin sanattomaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:olivat.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Öööh, oliko ne ihan oikeita?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:väärä veikkaus. Olin Suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Taisit olla jossain muualla kuin suomessa. Villi veikkaus. B)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Enpäs kerrokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerro lisää?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen jäänyt apinahäkkiin. B)
Taisi olla ala-asteen alkuaikoja =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ihana . Minkäikäinen olit?Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:Minä soitin teatteriin pienenä ja kysyin tarvisivatko he lapsinäyttelijää...eivät tarvinneet :'(
Muistan kun lapsena pidin mummua vähän outona kun se papatti itsekseen, no, itse olen vielä pahempi ja ikää vasta 25v...Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä puhun itsekseni, aika paljonkin.
B)
Tää myös. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä puhun itsekseni, aika paljonkin.
B)
Voi pientä :hug: Harmittaa siun puolesta ja hymyilyttää saman aikaisesti. Ihana juttuAlkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:Minä soitin teatteriin pienenä ja kysyin tarvisivatko he lapsinäyttelijää...eivät tarvinneet :'(
Vastattu.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Rouva Rajatapaus. Sinulle on paljastus B)
En muuten ole minäkään, en uskalla. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja spirre:en ole ikinä tehnyt kieppiä rekillä,niskoilleen putoaminen pelottanut :ashamed:
Auts! Mahtoi olla tosi kipeä.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mulla on oikeessa sääressä polttomerkki tupakasta. Teinivuosina piti kovisjätkän kanssa kilpailla siitä kumpaa sattuu ekana kun poltetaan toisiamme röökillä :headwall:
Mä voitin, vaan haavakin kiusas kivan aikaa :|
Meidän ekaluokkalaisella on viikonlopun läksynä kuperkeikan opettelu!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin yksi lisää. Mä en osaa tehdä kuperkeikkaa.
luettu.Ja vastattuAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vastattu.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Rouva Rajatapaus. Sinulle on paljastus B)