:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Okei.
Mä inhoan isänpäivää, koska mulla on hirveä ikävä isääni, vaikka se onkin aika hirveä.
*huokaus*
ja ilmoittauduit tonne valas-pinoon, jos en ihan väärin muista?? voin sanoo, että mulla on sellainen valaan ruumiinrakenne että sillä ei balettia tanssitaAlkuperäinen kirjoittaja Malviina:Olen tanssinu balettia 13v. ja lopettanut nuorena hölmönä :/
Olisko menny anopilta pulla väärään kurkkuunAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mäkin voin lisää paljastaa.
Anoppi kyseli tänään lapsilta joululahjatoiveita ja kysyi myös, "eikö kukaan halua piiskoja?"
Mä olin hihkaista "haluan!" :xmas:
Kevennys.
Olisit testannut millaiseksi anopin ilme muuttuu? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mäkin voin lisää paljastaa.
Anoppi kyseli tänään lapsilta joululahjatoiveita ja kysyi myös, "eikö kukaan halua piiskoja?"
Kevennys.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Olisit testannut millaiseksi anopin ilme muuttuu? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mäkin voin lisää paljastaa.
Kevennys.
Se liittyy lumeen, enempää en kerro etten paljastuAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Et viittis kertoa lajia? Minäkö utelias... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Hmm. No olen entinen huippu-urheilija, ehkä olette nähneet minut tv:ssä
Ookkei.Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Se liittyy lumeen, enempää en kerro etten paljastuAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Et viittis kertoa lajia? Minäkö utelias... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Hmm. No olen entinen huippu-urheilija, ehkä olette nähneet minut tv:ssä
oliko tuo muka uusi? mä muistelen lukeneeni ton jo aiemmin?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:olen eronnut.
Mitä, minustako puhut?? Paitsi etten ahdistu juhlien alla, päin vastoin.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lisää pöyristyttäviä paljastuksia.
Mä en osaa tanssia, mulla on vissiin kaksi vasenta jalkaa.
Mulla on aina kännykkä, rahapussi ja avaimet hukassa.
Ahdistun kaikkien juhlien alla, ilmeisesti lapsuuden peruja.
mitäs leluja hää keräilee?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Vihaan mieheni lelukokoelmaa ja toivon salaa miehen myyvän kaikki lelunsa :ashamed:
Tääkin on totta, mie tykkään siustaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä käyn saunassa viiden vuoden välein. Juu tiedän, todella mielenkiintoista.
Keräileehän tuo vaikka mitä, lähinnä vintage leluja, jotka lukeutuvat populaarikulttuurin piiriin kuuluviin kirottuihin pikku muovikapineisiin ja figuureihin. Argh. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mitäs leluja hää keräilee?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Vihaan mieheni lelukokoelmaa ja toivon salaa miehen myyvän kaikki lelunsa :ashamed:
Ja mää susta!Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Tääkin on totta, mie tykkään siustaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä käyn saunassa viiden vuoden välein. Juu tiedän, todella mielenkiintoista.