Oletko ihan varma tuosta punaisella lihavoidusta väitteestäsi, sen verran avutonta toimintaa?Omia ja niin siksi en olekaan uskaltanut soittaa kun nyt kaikkialla netissä lukee että olis pitäny aiemmin. Muutin yli vuosi sitten ja varmaan puoli vuotta siitä niin alkoi jo vesi nousta vähän kylpyammeessa, mutta minulla ei ole aiemmin kylpyammetta ollut niin ajattelin että se on normaalia. Ja kunnolla tukkeeseen ei ole kumpikaan mennyt ennenkuin nyt. Olen mies ja lyhyet hiukset ovat, että en ihan ymmärrä mutta hiuksia ainakin vaikuttaa että olis. Tänään varmaan soitan, näin kuumalla olis erittäin mukavaa päästä suihkuun. Tässä talossa vaan maksaa yli 50 euroa oven avauskin mikä ei muualla ole yhtään normaalia, joten saa nähdä mikä lasku tulee tästä... Ja tiedoksi niille jotka kyseli miksen ole itse avannut, en tosiaan päässyt kauppaan tänään, tuskin lähikaupasta noita saa, ja se siitä puuttuis jos alan jotaa myrkkyjä ja vesiä kaatelemaan jos on jo vesivahingon uhka??? Päivitän tänne kun asia on selvinnyt että mitä tapahtui niin selviää tämäkin. Ap
Jokaisesta marketista saa noita putkenavaajia.
Ap:n lapanen, malli ja väritys sopivat erinomaisesti.