Kerrostalossa asujat

• Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti
Bodomska
Pesunkestävä kerrostaloasuja kestää sen että muilla on elämää, esim. musa kovalla soitettuna ärsyttää mutta kyllähän ihmisten täytyy joskus saada juhlia. Meillä on tapana tässä talossa ilmoittaa juhlista ja jättää ilmoitukseen oma puhelinnumero ja vielä pahoitella häiriötä , kerrotaan myös milloin bileet loppuu.
Toisaalta aina on niitä ääliöasujia jotka soittaa musaa ihan liian kovalla ihan liian myöhään. Silloin tapauksesta riippuen joko käydään sanomassa asiasta tai kerätään nimiä huomautusta/varoitusta varten. Jos bileet ovat tosiaan liian rajut kerrostaloon ja jatkuvat myöhään niin poliisi paikalle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:47 apuja kirjoitti:
Jos joku pitää juhlia ja musiikki TOSI kovalla niin míhin ilmoitus?

nimim. yläkerrassa alettu jo viettään vappua
Poliisille vasta ilta kymmenen jälkeen, mutta siis muuten voi aina käydä oven takana.

Mulla itellä ollu periaatteena aina se, että jos jotain juhlitaan teen ilmoituksen alakerran ilmoitustaululle tai laitan seinälle. Ja tämän olen vienyt jo paria päivää ennen, jotta kaikki varmasti huomaisivat.
Ja pahoitellaan kovemmasta metelistä sekä laitettu siihen myös mihin aikaan hiljenee. Sori, toi nyt oli vähän asian vierestä.

valita vaan heti jos kehtaat olla v.mäinen! miejän talossa valitetaan jo lasten metelistä päiväsaikaan että semmooneen tappauus!!! ja hauskaa onkin kun lapset keskimäärin 4 h päiväsaikaan kotona kun muuten päiväkodissa :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:48 mutzi81 kirjoitti:
Siis vuokra vai omistusasunto? Voihan soittaa ihan poliisille jos meteli aivan sietämättömäksi käy..

Sillähän ei ole merkitystä onko omistus vai vuokra.Molempiin pätee samat säännöt.
Menisin ensin oven taa sanomaan että saisko hieman hiljemmälle.
Isännöitsijälle vasta sen jälkeen,jos eivät hiljennä ja meteli ihan hirveä.
Onhan siinä joku tolkku kuinka lujaa huudatetaan stereoita päivällä/illalla.

Tuskinpa sentään
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:48 Malviina kirjoitti:
Ennen iltakymmentä on turha soittaa mihinkään...sen jälkeen poliisille.
Saa sitä soittaa isännöitsijälle nimenomaan ennen kymmentä jos musiikki on liian kovalla... Normaalit elämän äänet on sallittuja kerrostalon säännöissä huom. normaalit. Onko se sitten normaalia huudattaa musiikkia että bassot jumpsuttaa täysillä kokoajan. Kyllähän kerrostalossa on otettava huomioon muutkin, kyllä meidän talosta on tullut isännöitsijältä valitus muutamalle ihan päiväsaikaan sattuneesta häiriköinnistä. Itse en ainakaan kuuntelis vajaan kuukauden ikäisen vauvan kanssa yhtään mitään musiikin huudatusta vaan soittaisin vaikka poliisit paikalle.

........
isänöitsijälle ilmoittaa vaikka musiikin soitto loppuisikin ennen kl 22. musiikin soitto tai muukaan meteli ei saa olla niin kovaa että kuuluisi naapuriin varsinkin jos on jatkuvaa.

........
olen häätänyt pari nuorisoporukkaa yläkerrastani ihan vain tekemällä kirjallisen valituksen ja siinäkin vain oma nimeni. meillä isännöitsijä onneksi ottaa nämä tälläiset tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ........:
olen häätänyt pari nuorisoporukkaa yläkerrastani ihan vain tekemällä kirjallisen valituksen ja siinäkin vain oma nimeni. meillä isännöitsijä onneksi ottaa nämä tälläiset tosissaan.
yleensä vaaditaan väh. kahden eri huoneiston allekirjotukset..ja varoituksia 3 kpl,ennen kun ketään häädetään..

Yhteistyössä