N
näkyykö
Vieras
Minulla on ollut joskus sellaisia, että olen nähnyt asioita..yleensä unissani..kuolemaa,onnettomuuksia jne.. Nyt sitten asiat on niin että ystävälläni on todella kiusallinen ja vaikea riita lastenhuoltajuusjuttuja ja tiedän itse kuin myös tämä ystäväni että toinen osapuoli on arvaamaton ja voi tehdä mitä vaan (on uhannut tappaa jne).. Viime yönä sitten koin todella voimakkaita asioita, naisen kasvot ja ulkomaalaisen miehen joka vaani lapsiamme (toinen ystäväni lapsi) ja hän ei pelännyt vaikka uhkasin poliisilla ja naisen kasvot tuli vähän väliä unen sekaan ja oli todella vihaisen näköinen..
En ole varma mitä tuo nyt tarkoittaa, mutta pitäisikö kertoa ystävälleni tuosta? Ystäväni pelkää heitä jo muutenkin mutta toisaalta sitten jos tuo uneni ei tarkoitakkaan mitään on inhottava puhua tuosta..mutta toisaalta jos sitten tapahtuu jotain on myös todella perseestä sitten miettiä miksi en varoittanut heitä..
Nyt apuja..
En ole varma mitä tuo nyt tarkoittaa, mutta pitäisikö kertoa ystävälleni tuosta? Ystäväni pelkää heitä jo muutenkin mutta toisaalta sitten jos tuo uneni ei tarkoitakkaan mitään on inhottava puhua tuosta..mutta toisaalta jos sitten tapahtuu jotain on myös todella perseestä sitten miettiä miksi en varoittanut heitä..
Nyt apuja..