kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä.

  • Viestiketjun aloittaja minin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
minin äiti
tulin raskaaksi yhden illan jutusta, mutta pidin lapsen tästä huolimatta. en tiennyt miehen kanssa sekoiltuani vaimosta ja lapsesta, jos olisin tienyt niin en olisi sänkyyn mennyt. mutta näin kävi. mies ei lasta halua tavata, enkä kai pakottaakaa voi. tämä tilanne on vain niin raastava, hän kuitekin lapsen isä.kaiken kukkkuraksi hän kertoi, että he yrittäneet vaimonsa kanssa 5v toista lasta, mutta ei tärppää.. mitä tekisitte tilanteessani? yritänkö lapsen oikeuksista pitää kiinni ja saada isän lapsen elämään? en todellakaan halua rikkoa hänen perhettään, viedä hänen tyttäreltään isää, mutta jos tämä tulisi ilmi niin hän menettäisi perheensä. mutta toisaalta, meidänkin tyttömme tarvitsisi isäänsä.
 
minun mielestä
oot tyttärelles sen velkaa että isyys tunnustetaan. (aikuiset ihmiset sitten puin muut asiat keskenään ja toivottavasti "hyvässä hengessä")
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
Onko sulla raha-asiat niin selvät, että voit olla ilman ruokkoja? Isyyden varmaan voi tunnustaa ilman kauheaa meteliäkin. Maksut on erijuttu..
tiukkaahan tässä on, minulla ennestään 5v lapsi. 2 lapsen yksinhuoltaja ja kotona heidän kanssa joten ei järin suuret tulot:(. unta maksaa elatukset pienemmästä.
 
fg
Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
Onko sulla raha-asiat niin selvät, että voit olla ilman ruokkoja? Isyyden varmaan voi tunnustaa ilman kauheaa meteliäkin. Maksut on erijuttu..


joo mut kai sillä vaimokkeellakin olisi syytä tietää asiasta..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:
Onko sulla raha-asiat niin selvät, että voit olla ilman ruokkoja? Isyyden varmaan voi tunnustaa ilman kauheaa meteliäkin. Maksut on erijuttu..
Mitä sitä miestä rahoineen säälimään?

Jos tekeekin mieli sääliä sitä muuta perhettä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Dunno. :/ Vaikea päätös.

Minusta lapsella on oikeus isäänsä eli vaadi isyydentunnustus ainakin.
mutta tässä tilanteessahan tämän miehen vaimo saisi asiasta tietää ja en halua hajoittaa perheitä.. vaikea tilann tämä on, koska toivoisin että hän olisi isä tyttärellemme.
 
No mun mielestä on sen ukon ja vaimokkeen välinen asia. Henk.koht en menis asiasta kertomaan sille.

Ja siis nimenomaan, jos tarvit rahaa, niin sitten vaadit sen isyyden tunnustamisen ja ruokot. Kyllä se vaimoke saa asiasta sit tietää aikanaan. Yleensä noi raha-asiat viimestään kertoo sen..
 
Jos mun ukko pettäisi mua, niin mä ainakin tahtoisin siitä tietää. Mä kertoisin miehelle ja hänen vaimolleen mikä on tilanne. Ei kai miestä voi pakottaa olemaan lapsen isä, eikä hän edes välttämättä tunnustaisi lasta omakseen. Kuitenkin jo olemassa olevalla lapsella olisi oikeus tietää tulevasta sisaruksesta...
 
mie
mitä toivot isältä? apua tukea olemassaoloa kiinnostusta kiintymystä rakkautta tavaraa rahaa isyyden tunnustusta sukuniemä perintöä elatusta?

minkä ikäinen lapsesi on , mitä hän tarvitsee isältää juuri nyt?

voiko lapsellesi olla tärkeämäpää se että saa kasvaa rakastavan äidin ja toisen aikuisen kanssa (vaikkei tämä olisikaan biol isä) ja samalla saada "vain" tietää kuka isä on

Muista että lapsi tarvitsee myös ja ensisijaisesti rakkautta, rajoja, virikkeitä, tasapainoisen kasvuympäristön, vakaa pysyvät ihmissuhteet, perushoidon turvan ja huolenpidon
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huono provo. Mene ap nukkumaan.
voi kuule kun olisinkin provo, mutta ihan tätä minun elämääni. mutta mitäs sitä todistelemaan, uskoo ken uskoo. ja tähän aikaan kirjoittelen, koska muuten ei rauhasa koneella juuri saa olla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Jos mun ukko pettäisi mua, niin mä ainakin tahtoisin siitä tietää. Mä kertoisin miehelle ja hänen vaimolleen mikä on tilanne. Ei kai miestä voi pakottaa olemaan lapsen isä, eikä hän edes välttämättä tunnustaisi lasta omakseen. Kuitenkin jo olemassa olevalla lapsella olisi oikeus tietää tulevasta sisaruksesta...
olen puhelimessa miehen kanssa jutellut asiasta, hän sanonut ettei koe olevansa lapsen isä.. jos hänen vaimonsa saa tietää niiin hän on ex-vaimo ja itse tätä miestä hädintuskin tunnen, en ole häntä haluamassa, en halua rikkoa heidän perhettää. minun 5v tyär menetti isänsä joka lähti toisen perheen matkaan 3v sitten, joten tiedän miten pieni lapsi siitä kärsi, sitä en halua tehdä itse kenellekkään!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
Jos mun ukko pettäisi mua, niin mä ainakin tahtoisin siitä tietää. Mä kertoisin miehelle ja hänen vaimolleen mikä on tilanne. Ei kai miestä voi pakottaa olemaan lapsen isä, eikä hän edes välttämättä tunnustaisi lasta omakseen. Kuitenkin jo olemassa olevalla lapsella olisi oikeus tietää tulevasta sisaruksesta...
olen puhelimessa miehen kanssa jutellut asiasta, hän sanonut ettei koe olevansa lapsen isä.. jos hänen vaimonsa saa tietää niiin hän on ex-vaimo ja itse tätä miestä hädintuskin tunnen, en ole häntä haluamassa, en halua rikkoa heidän perhettää. minun 5v tyär menetti isänsä joka lähti toisen perheen matkaan 3v sitten, joten tiedän miten pieni lapsi siitä kärsi, sitä en halua tehdä itse kenellekkään!
Hädin tuskin tunnet, ja kuitenkin tiedät heidän liittonsa asiat? Porvoosta päivää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä