kerron salaisuuteni. sain lapsen ja hänen isänsä on naimisissa oleva yhden 7v tytön isä.

  • Viestiketjun aloittaja minin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
Soiteltu ja puhuttu monet tunnit? Toisaalla puhut, että hädin tuskin tunnet miestä?

Lopeta jo, huono provo.
 
Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos mun ukkoni sikiäisi ympäriinsä mun siitä tietämättä!

Te, jotka kiellätte toimenpiteiltä, miettikää omalta kannaltanne: Itsekö ette haluaisi miehen vaimona olla tietoisia miehenne puuhista ja aviottomasta lapsesta?

Ja toisaalta, kyllä jokaisella lapsella on oikeus isään, oli lähtökohdat mitkä vain.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
jätä se mies perheineen rauhaan ja elä omaa elämääs!
mitäs panit ilman kortsua!!!!!!!!!!!!!!!
mitä vittua? en ole heitä ahdistellutkaan, puhelimitse pidetään yhteyttä, mies soittaa välillä, välillä minä. asiamme koskee vain lasta. muuta ei ole eikä tule. myönnän että ilman kortsua oi typerää pnna, mutta en tiennyt perheestä silloin ja olimme molemmat päissään..
 
veettuu
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos mun ukkoni sikiäisi ympäriinsä mun siitä tietämättä!

Te, jotka kiellätte toimenpiteiltä, miettikää omalta kannaltanne: Itsekö ette haluaisi miehen vaimona olla tietoisia miehenne puuhista ja aviottomasta lapsesta?

Ja toisaalta, kyllä jokaisella lapsella on oikeus isään, oli lähtökohdat mitkä vain.
Ap:lla tuskin on tuollaista tilannetta, puhui jo itsensä pussiin.
 
bia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
Soiteltu ja puhuttu monet tunnit? Toisaalla puhut, että hädin tuskin tunnet miestä?

Lopeta jo, huono provo.
Niinpä niin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
Soiteltu ja puhuttu monet tunnit? Toisaalla puhut, että hädin tuskin tunnet miestä?

Lopeta jo, huono provo.
no kuule, kun olisinkin provo.. mulle sama uskotko sinä, mun elämää tämä on. ollaan puhuttu kyllä monet kerrt ja tunnit jne. mut en miestä silti sano hyvin tuntevani. hän kertonut heidän vaikeuksistaa ja siitä että kauan yrittänyt vauvaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja veettuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Kyllä minä ainakin haluaisin tietää, jos mun ukkoni sikiäisi ympäriinsä mun siitä tietämättä!

Te, jotka kiellätte toimenpiteiltä, miettikää omalta kannaltanne: Itsekö ette haluaisi miehen vaimona olla tietoisia miehenne puuhista ja aviottomasta lapsesta?

Ja toisaalta, kyllä jokaisella lapsella on oikeus isään, oli lähtökohdat mitkä vain.
Ap:lla tuskin on tuollaista tilannetta, puhui jo itsensä pussiin.
todella on tämä tilanne, mitäs sitä selittelemään koska tilanne on vittu nyt näin , ei muuksi muutu. kyllä, minulla 2 lsta eri iseille, harmittaa vain että tilanne nuoremman isän kanssa on näin.
 
ballo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
Soiteltu ja puhuttu monet tunnit? Toisaalla puhut, että hädin tuskin tunnet miestä?

Lopeta jo, huono provo.
no kuule, kun olisinkin provo.. mulle sama uskotko sinä, mun elämää tämä on. ollaan puhuttu kyllä monet kerrt ja tunnit jne. mut en miestä silti sano hyvin tuntevani. hän kertonut heidän vaikeuksistaa ja siitä että kauan yrittänyt vauvaa.

Ei voi sanoa, että tuntee hädin tuskin, jos puhuu usein puhelimessa. Piste.

Ja mitä sinä täällä kitiset, moni sinua neuvonut, mikään neuvo ei kelpaa. Ole nyt äiti lapsillesi ja lopeta ininä. Taidat olla teini, samoin se "mies"
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ballo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
Soiteltu ja puhuttu monet tunnit? Toisaalla puhut, että hädin tuskin tunnet miestä?

Lopeta jo, huono provo.
no kuule, kun olisinkin provo.. mulle sama uskotko sinä, mun elämää tämä on. ollaan puhuttu kyllä monet kerrt ja tunnit jne. mut en miestä silti sano hyvin tuntevani. hän kertonut heidän vaikeuksistaa ja siitä että kauan yrittänyt vauvaa.

Ei voi sanoa, että tuntee hädin tuskin, jos puhuu usein puhelimessa. Piste.

Ja mitä sinä täällä kitiset, moni sinua neuvonut, mikään neuvo ei kelpaa. Ole nyt äiti lapsillesi ja lopeta ininä. Taidat olla teini, samoin se "mies"
olen 25v, mies synt-77. kyllä hyviä neuvoja on tullut, jos sinua haittaa kirjoitteluni niin älä lue.voi jestas, no jos voi sanoa että tuntee ihmisen jonka kanssa samoista asioista puhuu puhelimessa niin eipä... tiedän heidän nimensä, lapsen iän, kauan ollut naimisissa, sen mitä hän kertonut minulle. mutta on erittäin paljon asioita mitä en tiiä hänestä.. j sehän tässä ei ollut kyseessä, vain se että mitä tallasessa tilanteesa muut tekisi.. lapsi kuitenkin olemas ja hänellä oikeus isään, mutta kun edelleen en halua muiden perheitä rikkoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ballo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
Soiteltu ja puhuttu monet tunnit? Toisaalla puhut, että hädin tuskin tunnet miestä?

Lopeta jo, huono provo.
no kuule, kun olisinkin provo.. mulle sama uskotko sinä, mun elämää tämä on. ollaan puhuttu kyllä monet kerrt ja tunnit jne. mut en miestä silti sano hyvin tuntevani. hän kertonut heidän vaikeuksistaa ja siitä että kauan yrittänyt vauvaa.

Ei voi sanoa, että tuntee hädin tuskin, jos puhuu usein puhelimessa. Piste.

Ja mitä sinä täällä kitiset, moni sinua neuvonut, mikään neuvo ei kelpaa. Ole nyt äiti lapsillesi ja lopeta ininä. Taidat olla teini, samoin se "mies"
olen 25v, mies synt-77. kyllä hyviä neuvoja on tullut, jos sinua haittaa kirjoitteluni niin älä lue.voi jestas, no jos voi sanoa että tuntee ihmisen jonka kanssa samoista asioista puhuu puhelimessa niin eipä... tiedän heidän nimensä, lapsen iän, kauan ollut naimisissa, sen mitä hän kertonut minulle. mutta on erittäin paljon asioita mitä en tiiä hänestä.. j sehän tässä ei ollut kyseessä, vain se että mitä tallasessa tilanteesa muut tekisi.. lapsi kuitenkin olemas ja hänellä oikeus isään, mutta kun edelleen en halua muiden perheitä rikkoa.
Eli olet aika nuori, mies on...31 v. (jos oiken laskin)
 
Hei ap!

Millainen mies tää sun lapses isä on? Vehtaako koko ajan vieraiden naisten kanssa, vai oletko "ainutlaatuinen poikkeus"? Tuolta kantilta voisit tietysti asiaa myös pohtia, jos kovasti haluat moralisoida omaa päätöstäsi miehen paljastamisesta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2 lapsen yh ja molemmilla eri isä. Nice. Toivottavasti on provo. Muutenkin juttusi kuulostaa haetulta, sori vaan.
toivottavasti olisinkin, mutta toitotan asiaa, tämä ihan totta. en ole ainut joilla on 2 lasta eri iseille, monella jopa 3, 4..

joku kysyi mitä mieheltä haluan. en mitään muuta kun että hän tapaisi lastamme, rakastaisi, olisi isä hänelle. mutta se taitaa olla mahdotonta. rahat on tiukilla, mutta kunta maksaa elatuksia, samaa minulle tuleeko ne isältä vai kunnalta..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Hei ap!

Millainen mies tää sun lapses isä on? Vehtaako koko ajan vieraiden naisten kanssa, vai oletko "ainutlaatuinen poikkeus"? Tuolta kantilta voisit tietysti asiaa myös pohtia, jos kovasti haluat moralisoida omaa päätöstäsi miehen paljastamisesta.
jonkinverran hänen kaveriltaan kuullut(hän ainoa jolle mies kertonut) että ei ollut tämä ensimmäinen kerta. miehllä on ollut pitkä suhde vaimoonsa. teineistä asti olleet yhdessä
 
minäkin
Olet tainnut ap jo ite vastata kysymykseesi. Olet sanonut monesti että et halua rikkoa miehen perhettä ja että mies ei halua isäksi. Elaritkin mainitsit saavasi kunnalta. Mitä sitten haluat? Jos mies tunnustaa väkisillä isyyden, ei varmaan halua sen kummemmin sittenkään isäksi.

Joten mieti et saavutatko sillä mitään, että saisit miehen tunnustamaan lapsen. Nimen paperiin, mitä lapsi sillä tekee, jos isä ei halua olla tekemisissä? Nimen voit kertoa muutenkin ja lapsi voi itse ottaa joskus yhteyttä jos tahtoo ja voi sen isyyden määrittää verikokeella ihan myöhemminkin. Vaikka lapsella onkin oikeus vanhempiinsa, niin ei ketään voi pakottaa pitämään yhteyttä lapseensa, kuten täälläkin on todettu moneen kertaan.

Eihän se ole oikein että ei lasta tunnusta, vaan miten tuossa tilanteessa voi oikein enää toimia kukaan. Otan osaa ap jos tilanne on tosiaan niinku olet kertonut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä