Kerroin miehelle että olen erittäin tyytymätön tähän liittoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gigli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gigli

Vieras
Riita alkoi lasten kasvatuksesta. Mies antaa kaiken lapsille periksi pienimmästäkin vingahduksesta ja näin ollen tanssii ripaskaa 100 kertaa päivässä, tai niin usein kuin lapset haluaa. Antaa herkkuja päivittäin ja todella paljon, ja tietenkin aina ennen ruokailua. Voitte arvata ettei lapset juurikaaqn syö kunnon ruokaa. Eikä lapset usko isäänsä kun mankumalla tarpeeksi kiellot perutaan... Minua nuo sentään uskovat.

Mies valehtelee, jättää asioita kertomatta, on pettänyt ja ottanut "hatkoja" pisimmillään pariksi viikoksi.

Tänään avasin suuni tästä tilanteesta ja ihmettelin ääneen, mitä teen tuollaisen paskiaisen kanssa. Sanoin että ajattelen eroa joka päivä ja useasti. Ei tuo ole sellainen jonka kanssa voisi olla loppuelämän. Olin tyhmä kun niin luulin.

Mies ei tee kotona muuta kuin katso tv:tä. Ei keskustele, ei huomioi minua MITENKÄÄN. Tämä tilanne on ollut tällainen jo pitkään. Käytännössä minulla on mies kämppäkaverina. Lapset ja kodin hoidan pääasiassa yksin. Helpommalla pääsisi kun ei olisi tuota yhtä isoa epäsiistiä vauvaa jaloissa.

Olen niin loppu. Miten eroa kannattaa alkaa suunnitella/järjestää. Ts, mistä aloitan? En jaksa tätä enää.

ala pistää rahaa jemmaan säästöön,valmistele eroa niin että jos mies pistääkin ranttaliksi ja vaikeuttaa lähtöäsi pääset lähtemään siitä huolimatta.Turhaa tavaraa alat muuttamaan rahaksi niin helpottaa muuttoa/tavaroiden jakoa erossa.asuntoa katselemaan ja takuuvuokraa juuri esim säästät tai kysyt siihen alustavasti apua jostain sossusta,sukulaiselta jne

Taas näitä.
Miksi mennä yhteen, äkkiä naimisiin, tekemään kiireellä lapsia. Haaveet pitää saada äkkiä toteutettua. Ja sitten havahdutaan arkeen, mies on painettu lapsen asemaan. Mies saa mennä...
Huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja näin;25466759:
ala pistää rahaa jemmaan säästöön,valmistele eroa niin että jos mies pistääkin ranttaliksi ja vaikeuttaa lähtöäsi pääset lähtemään siitä huolimatta.Turhaa tavaraa alat muuttamaan rahaksi niin helpottaa muuttoa/tavaroiden jakoa erossa.asuntoa katselemaan ja takuuvuokraa juuri esim säästät tai kysyt siihen alustavasti apua jostain sossusta,sukulaiselta jne

Oletko ap rahaton ja kotiäiti? Tuli vain mieleen, ettei meidän kaikkien naisten tarvitse ruveta pistämään "rahaa jemmaan" ja kysellä apua sossusta erotilanteessa...

Yhteistyössä