kerroin joku aika sitten miehestä jonka kanssa oli silmäpeliä tooosi kauan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteet sekasin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunteet sekasin

Vieras
ja kaiken sen katselemisen jälkeen päädyttiin jutteleen ja lopuks sänkyyn ja sit soiteltiin muutamia kertoja.Olin siihen ihan lääpälläni mutta ei se juttu edennyt minnekään.Ja sitten kun se oli aina ihan kekkulissa ja itekin sano et sellanen hän on.
No,en ole sitä aikoihin nähnyt kunnes tänään törmäsin siihen,juteltiin hetki ja se sano et se juominen lähti vähän lapasesta mut nyt hänellä on kuntokuuri ja korkki kiinni(tiedä sitten mite kauan).Puhu vaan tipattomasta helmikuusta et sit varmaan taas jatkuu. Mutta kun nyt kun näin sen niin mun tuli niin ikävä sitä ja sen syliä ja sen hymyä ja silmiä.En ole sitä ees miettinyt mutta nyt kun näin sen niin tuli joku ihme tunne. Ja kun juttelin sen kanssa niin mä tärisin ihan kauheesti.
Ja vielä sekin et joku aika sit tapasin yhen miehen ja ollaan sen kans viestitelty muttei olla nähty tai ollaan muttei olla oltu treffeillä ja nyt sit vähän ehkä olis suunnitteilla.Tiedän ettei toi toinen ole kiinnostunut kun ei silloinkaan sit homma lähtenyt käyntiin mutta silti tuli nyt olo et nyt en voi ees tavata tätä toista...

[QUOTE="hmm";25595458]Taitaa olla eka sellanen, että ottaa vaan yhteyttä kun itselle sopii - vaikuttaa pelimieheltä. Mutta mitä itse haluat?[/QUOTE]

Ei se oo ottanut yhteyttä enää aikoihin,laitoin sille meinaa sellasen viestin sillo et tajus varmaan et olisin kiinnostunut siitä muutenkin kuin seksi mielessä ja sillon siltä tuli anteekspyyntö viesti.Olin sillo tosi loukaantunut koska olisin oikeesti halunnut muutakin.Mutta nyt ku näin niin en osannu ees olla vihanen vaikka pitäs olla. Ja tiedän ettei se ole kiinnostunut mutta silti,luulin et se ihastus olis mennyt jo pois mutta nyt kun olin melkeen siinä kiinni niin...mutta en mä halua pelkkää seksisuhdetta siihen joten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se et unohdan taas sen.Ja jos se sen tipaton kestää vaan hetken ja sitten on taas sama meno niin en mä sellastakaan halua.Miksi kaikki miehet joista mä kiinnostun on joko pelimiehiä tai muuten vaan ihan paskoja.

Ja tää toinen taas...en osaa siitä mitään sanoa kun ei olla oltu tekemisissä sen kummemmin mutta silti oli puhetta et jos joku kerta tavattais(ellei sekin nyt sit ole joku pelimies tai muuten vaan kuspää).

Yhteistyössä